Recensie Eva, The Witch, Brustem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ace007

Stamgast
457
05/12/22
778
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op woensdag Eva ontmoet in de bar The Witch, wat een topdame is dit, ze werkt er overdag tot 22u s avonds, maar voor elke maand/ 2maanden dat ze werkt gaat ze 1 maand naar Roemenië vertelde ze me. Toen ik binnenkwam bij haar was ze direct heel vriendelijk en open en speels naar me, had direct een goed gevoel. Gekozen voor 30 min. Na betaling de kamer op, uitkleden en wasje doen, ondertss gezellig verder babbelen met Eva. Ze had er veel zin in, toen ik me in bed legde begon ze onmiddelijk aan het pijpen, en moet zeggen dat deed ze uitstekend, ik kom nooit klaar met pijpen maar zij sloeg erin me tot hoogtepunt te brengen, heb haar op tijd kunnen stoppen, beetje 69 en dan haar lekker gewoon geeft tot hoogtepunt, ze kwam klaar van mijn tongkunsten, nadat ze klaar was gekomen haar is missionaris standje genomen en erna zij vanboven op en zo klaar gekomen, hierna heeft ze me nog 5 min gemasseerd en vroeg ze of ik nog een 2de keer kon. Ze zei letterlijk we hebben nog 8 min van de 30 over, dus wil je nog eens, ik zei hierop geen nee, en dan op hoog tempo nog een 2de keer mijn lading in haar laten spuiten, achteraf was ik wil kapot 😂😂. Dit moet 1 van de beste ervaringen in lange tijd geweest zijn op de chaussée d'amour. Ze ziet me zeker zonder twijfel terug 😁😁. Herhalingsgevaar overduidelijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan