WHEM Eva Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze ontvangt in Berkel-Enschot. Hele geile date mee gehad. Ze wordt echt kleddernat als je haar vingert en neukt….. deze dame geniet er echt van….

Wel echt een flinke milf…..verwacht geen Barbie, maar echt een buurvrouw waar je normaal niet snel naar om zou kijken….

Echter eenmaal in bed, is ze echt heet….
 
Ben er paar weken geleden geweest, zeker mollige vrouw maar die haar lichaam met trots en plezier inzet… lekkere stevige tieten

Werd inderdaad bloed geil en klotsend nat…
Vond haar wel wat rumoerig, was al snel aan t kreunen en aan t oooh en aah roepen maar zeker was ze ook aan t genieten

Ook heerlijk kutje dat wat dieper tussen haar mollige dijen verstopt zit maar lekker op te likken en te dippen !! neuken terwijl ze met haar blauwe pretoogjes je diep aankijkt en je aanmoedigt om harder dieper te stoten
Zuigt ook vol overgave op je pik…

Als je van voller en luidruchtig houd is dit een goed adresje !
 
Geen vervelende man erbij? Kon je voor de deur parkeren ? Hoe snel reageert ze via SJ ?
Hoop vragen idd…. En misschien dat je de meeste door haarzelf beantwoord krijgt. Bij mij was ze snel en aardig. Kosten weer ik zo niet meer….

Er stond, behalve ikzelf, geen vervelend mannetje bij de voordeur en ik kon makkelijk in de buurt parkeren…
 
Laatst deze dame bezocht. Is een aardige sympathieke dame. Op haar foto's staat geen gezicht. Had met haar iets anders voorgesteld. Ontvangst verder prima en de sex verder enthousiast en heel aangenaam. Toch wel een positieve ervaring.
 
Nou weer een ervaring rijker, 2 weken geleden met deze dame afgesproken. Kom ik aan in Berkel en laat ze niets meer van haar horen...
Half uurtje gewacht, maar geen reactie.

Naar huis gegaan en later mailtje van haar dat het was fout gegaan. Nieuwe afspraak gemaakt, agenda aangepast zodat ik in de buurt zou zijn.
Wat denk je! Geen gehoor wederom voor niets richting haar gegaan

Had er de tweede keer natuurlijk niet nog een keer moeten in trappen maar ja..

Blijf er aub weg , komt totaal de afspraken niet na !!
 
Nou weer een ervaring rijker, 2 weken geleden met deze dame afgesproken. Kom ik aan in Berkel en laat ze niets meer van haar horen...
Half uurtje gewacht, maar geen reactie.

Naar huis gegaan en later mailtje van haar dat het was fout gegaan. Nieuwe afspraak gemaakt, agenda aangepast zodat ik in de buurt zou zijn.
Wat denk je! Geen gehoor wederom voor niets richting haar gegaan

Had er de tweede keer natuurlijk niet nog een keer moeten in trappen maar ja..

Blijf er aub weg , komt totaal de afspraken niet na !!
Mss moet je erbij vermelden dat je op de bonnefooi naar mij komt. Tja dan kun je dit krijgen. Dus gewoon afspraak maken. Ik ben er makkelijk en duidelijk in communicatie
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.212
Nieuwste lid
Carine229
Terug
Bovenaan Onderaan