Recensie Eva, Schepenenvijverstraat 6L 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewolf

Vaste klant
220
23/12/21
267
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame zit toch al een tijd in gent en is hier nog niet te vinden.

Ze komt nogal zelfzeker en dominant over voor haar raam. Maar eens je binnen bent is het wel een sympathieke dame. Een mooi slank lichaam. Voor de moment lang zwart haar met blauwe lok erin. Heeft ook enkele tattoos.
Blowjob is goed, voor mij 1 van de betere die ik in gent heb gekregen. Maar heb nu ook wel niet alle dames gedaan. Intiem is ook wel in orde, laat verschillende standjes toe. Zal waarschijnlijk ook wel andere dingen aanbieden tegen meerprijs. Spreek ook een aardig woordje nederlands. Begint wel niet altijd op het zelfde tijdstip, maar wel de nightschift.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bevestig, Eva is geweldig en erg vriendelijk ondanks haar ietwat koude uiterlijk. Ze staat momenteel bij de zeer korte blonde paarden van Schepenenvijverstraat 6L la séduction . Ze arriveert meestal rond 22.00-23.00 uur. Het is fysiek niet mijn stijl, maar ik ben 2-3 keer in de verleiding gekomen. Ze praat veel, geweldige sociale tijd. Spreekt meerdere talen, bij mij was het Frans. Een van de beste pijpen van Gent. ze is behoorlijk actief en kijkt niet naar de klok.
 
Na een slechte prestatie met een ander meisje en om 2 mislukkingen op rij te voorkomen, ging ik terug naar Eva omdat het een veilige gok is. Ze is altijd geweldig. Ze heeft weer zwart haar, nog steeds op nummer 6L. Een heel aardige meid die een hele goede dienst bewijst en meer succes verdient.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame stond al een tijdje op mijn verlanglijstje maar nu pas een bezoekje gebracht.
Ik wandelde nog enkele rondjes maar mijn keuze leek toch gemaakt te zijn.
Eerst eventjes haar naam vragen en of ik haar zachtjes mocht betasten.
Bij binnenkomst eerst eens de handen wassen en er werd mij spontaan keukenrol aangeboden.
Ze lag op bed en ik kon naar believen haar buik, heup en rug strelen, eens een tepel in de mond nemen en zachte kusjes in haar hals geven en de temperatuur steeg en ze zette haar recht naast mij om een pijpbeurt te geven en ze ging vrij diep.

Ze vraagt welke positie je wil voor de intieme daad en begon in missionarissen houding en mocht vrij goed doorstoten en vroeg om een positiewissel en liet haar het werk doen wat ze met verve deed!
Ze voelde of zag aan mijn gezichtsuitdrukking dat de klus bijna geklaard was en kon ze nog eens stevig omklemmen en haar borst kussen en ze vroeg of alles naar wens was.
Ik bedankte haar voor haar diensten, ze deed nog een wasje, een knuffel en wensten elkaar het beste!
Ze heeft ervaring en hopelijk blijft ze nog een hele tijd in de buurt.
Als ze fysiek uw ding is moet je haar zeker een kans geven.
 
Zou ze dan toch gestopt zijn. Was de laatste keren wat aan klagen dat het niet meer was dan enkele jaren geleden. Minder volk en onbeschofter. En dames die onder de prijs gingen.
Ze had wel geen begin uur, das waar. Maar toch jammer, was een van de beste die je in de nacht kon tegenkomen.
 
Zou ze dan toch gestopt zijn. Was de laatste keren wat aan klagen dat het niet meer was dan enkele jaren geleden. Minder volk en onbeschofter. En dames die onder de prijs gingen.
Ze had wel geen begin uur, das waar. Maar toch jammer, was een van de beste die je in de nacht kon tegenkomen.
Mss toch nog een beetje geduld hebben, sommigen komen na een afwezigheid van enkele maanden toch nog terug!
In de nacht hoor je dames wel meer klagen over onbeschoft volk, jammer genoeg.
Ze was zeker een van de betere in de nacht, een aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan