Recensie Evana Zaandam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja! Heb haar een keer ontmoet via Grindr op een soort seksfeestje in Utrecht waar ze samen met Rita was.


Op dat feestje zelf heb ik meer seks gehad met Rita dan met Evana maar Evana heb ik later nog een keer bezocht in Zaandam. Ze ontvangt daar in een schoon appartement. Evana is Libanees.

In de hoop het gevoel van het geile feestje (waar zij stijf stonden van de Xtc en GHB) weer te krijgen haar nog een keer bezocht omdat ze net iets aantrekkelijker is dan Rita. Maar dit was helaas niet het geval. Waar ik Evana flink had geneukt in keel en kont (ze was erg onderdanig) gaf ze tijdens de seks bij haar thuis pas aan dat ze liever top is, wat ik bijna altijd ook ben.

Ze wilde ook ineens pijpen met condoom en ze raffelde het een beetje af. Ook zag ik nu pas dat ze best mannelijk is, niet kwa looks maar meer dr motoriek en houding. Dit heb ik overigens wel vaker bij Arabische shemales.

Die date bij haar thuis was wel 1 van mijn apartste want ik kreeg eerst een hele zelf gemaakte shoarma schotel en ze ging videobellen met haar moeder en liet mij trots aan haar zien.

Kortom: wil je geneukt worden dan zit je bij haar best goed. Denk dat ze een besneden pik heeft van zo'n 18cm
 
Ja meer onderdanig en wat gewilliger. Ze probeerde het me heel erg naar mn zin te maken. Maar dat had denk ik alles ermee te maken dat ze totaal van de kaart was.

Toen ik dr paar dagen later sprak deed ze erg arrogant en kortaf. Heb haar daarom ook niet meer bezocht, al helemaal niet toen ze zei dat ik moest gaan betalen en ook gewoon dr normale tarief.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/zaandam/6279414-evana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was al een tijdje aan het twijfelen om Evana te bezoeken, paar jaar geleden had ik haar in een restaurant gezien en wist dus dat het een hele mooie trans is.

Vandaag toch maar gebeld maar kreeg geen gehoor, 10 minuten later belde ze me terug en vertelde me dat ze aan het sporten was maar dat als ik haar even op zou pikken wel een date mogelijk was. Gelukkig is Zaandam niet heel ver en binnen 20 minuten stond ik voor haar sportschool, en toen kwam ze aanlopen wat zag dat er geil uit zo in haar sportpakje, met wat directies naar haar huis gereden en aangekomen bij een appartementen complex dichtbij een klein winkel centrum. Eenmaal boven stond ik ervan te kijken wat voor nette en mooie appartement zij heeft het is niet groot maar wel super ingericht. Eenmaal plaatsgenomen op de bank met een drankje ging zij even snel douche, en werd ik daarna verwelkomt in haar kamer van plezier. We hebben heerlijk geknuffeld en gezoend en zij heeft mij met condoom vol overgave gepijpt, ik heb haar ook geprobeerd stijf te krijgen maar dat wou niet echt lukken, eenmaal in doggy heb ik lekker tegen die dikke reet aan kunnen stoten totdat ik gewoon begon te zweten. Hierna begon ze me lekker af te trekken met glijmiddel en een vinger tegen me sterretje ik heb mijn vinger lekker diep in haar achterste gestopt en ben lekker tot een heerlijk hoogte punt klaar getrokken, ik kwam zo hard klaar dat het zaad langs me hoofd schoot! Ik schrok ervan en zij ook ;)

We hebben hierna nog een leuk gesprek gehad over haar dagelijkse bezigheden en waarom ze niet elke dag ontvangt. Heb haar een dikke zoen gegeven en ben voldaan de deur uitgegaan. Ga ik nog eens een keer terug? Jazeker om weer lekker tegen die dikke reet aan te stoten.
 
Ik ben vd week bij Evana geweest. Kwam dr ineens tegen op Grindr en schijnbaar herkende ze me niet meer (al weet ik nu ook waarom).

Met haar id avond afgesproken en na een tijdje wachten belde ze me, een tikje verward, op dat ik mocht komen

Ze deed open met dat geile lijf van dr in een doorschijnend badjasje met een stringetje eronder. Bij binnenkomt meteen een tongzoen (ze pakte me exht op mn bek en bleef tongroeren) en heb ik ff dr lekkere lichaam lekker overal gevoeld. Ze heeft denk ik de mooiste en (net) echt voelende siliconen tieten.

Maar toen ik mn schoenen uit had en met dr naar de slaapkamer liep en dr even voorovergebogen ging berijden en dr heerlijke tieten kneedde schrok ik enorm. Ze was ondertussen een pijp aan t vullen en dat was niet met wiet. Ik had dit echt niet achter haar gezocht.


Omdat ze toen nog gewoon normaal deed dacht ik t zal wel en ik moest gaan zitten id woonkamer. Daar kwam ze toen ineens na een paar minuten ook binnen, zei wat onverstaanbare dingen door elkaar, zocht een liedje op op de tv, zette deze op zn allerhardst en begon me een soort hele rare performance te geven door te dansen en kei hard vals mee te blèren met de muziek, de sfeer werd van mijn kant echt enorm ongemakkelijk en ik dacht alleen, hoe kom ik hier weg?

Na dr optreden zei ik dat ik mn sigaretten id auto had laten liggen en die ging pakken. Ben met gierende banden weggereden.

Ik vind dit echt zonde want ik zag duidelijk in dr gezicht (vooral dr tanden) dan die hobby van dr wel duideijk zichtbaar aan t worden is.
 
Erg jammer, was zelf van plan om haar binnenkort eens te gaan bezoeken maar als het zo is hoeft het niet meer.
Ik weet niet of ze ook gebruikt tijdens werktijd natuurlijk. Ze blijft gewoon een lekkerding hoor dus ik zal dr gewoon een keer bellen en als ze helder klinkt gewoon langsgaan.

Al zal ik zelf eerder naar Rita gaan, die ziet er nu een stuk beter uit dan Evana. Maar Rita is wel echt meer bottom.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan