Recensie Evelin, Den Haag, Geleenstraat 98 k3 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar1688

Wandelaar
51
12/10/22
30
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag bij deze lief uiteinde dame langsgeweest. Erg vriendelijk en totaal niet pushend over extra's.
Ik ben voor het standaard tarief gegaan en dat werd goed geaccepteerd.
Ze kletste leuk voor en achteraf en liet blijken dat ze graag een goede indruk wilde maken.

Ik mocht rustig gaan liggen waarna ze me in de moet bracht door geile dingen te zeggen en mijn vriend op oorlogssterkte te brengen waarna het condoom omging. Ze pijpte prima maar niet diep.
Daarna is ze in top gegaan en ze was echt strak. Ze had ondanks mijn "average" size toch moeite hem geheel binnen te krijgen. Ze was dan ook erg strak en had mijn nakomelingen zo in het condoom gemolken.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ze vroeg of ik extra's wilde zoals pzc en dat ik kon aangeven wat ik extra wilde dan mocht ik het aangeven. Verder niet ingegaan op wat er meer mogelijk is.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Beste wandelaars,

Meestal is de passage tegenwoordig leeg dus deze dame is zeer herkenbaar altijd in een zwart lingeriesetje. Dame maakt soms contact aan raam maar zit soms ongeïnteresseerd op haar telefoon. De dame is helemaal mijn type dus ondanks TMM gevoel toch de gok genomen. Eenmaal binnen is ze in principe super relaxt en in voor een uitgebreide babbel.

Daarna snel uitkleden en aftrekken doet ze normaal. Daarna cd erom en pijpen doet ze goed maar kort zoals verwacht. Daarna intiem waarbij doggy lastig is maar uiteindelijk doet ze het wel inclusief (handje) :( daarna snel naar missio Waarbij ze haar benen zo doet dat je geen tot weinig tempo kan maken en als je hier wat van zegt de standaard smoesjes opnieuw ook hier het handje. Dame voelt wel heerlijk aan intiem dus klaarkomen was geen probleem. Daarna uitgebreide aftertalk en leeg vertrokken.

Deze dame doet alles wat niet oké is in principe maar toch voelde ik me niet helemaal opgelicht achteraf. Uiteindelijk moet je haar puur bezoeken voor de looks en dan is het prima verwacht er niet meer van Bij deze dame.

Herhalingsgevaar niet gigantisch.

Groet,

The Fishermen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dit mooie petite dametje stond vandaag in de Hunsestraat, Rose passage, kamer 6, in Den Haag. Ze zei dat ze de komende week nog in Den Haag werkt en daarna voor 3 of 4 weken naar haar thuisland terug gaat. Daarna weet ze nog niet of ze terugkeert naar Eindhoven of Den Haag.

Ze heeft een sexy lijfje, hier en daar een tattoo(tekst/getallen), lang zwart haar, leuk ondeugend gezichtje, kleine tietjes en een mooi kontje met twee kuiltjes in haar onderrug. Haar kontje en vooral haar malse kutje is een lust voor het oog.

Wel erg prijzig: ze rekent €100 voor 30 minuten, €200 voor een uur en dan zit er nog niks extra's bij. Pzc rekent ze €50 er bovenop. Ze is overigens niet de enige in de Geleen/Hunsestraat die deze prijzen vraagt.

Zoenen doet ze ook niet standaard. Geen idee vanaf hoeveel uur dat er wel bij mag (vanaf 2 uur?). Heb maar niet verder gevraagd wat er verder allemaal niet mag.

Heb wel voor pzc gekozen. Dat deed ze erg lekker.

Kwam lekker klaar bij haar, maar herhalingsgevaar zit er voor mij niet in, omdat het standaardpakket mij te duur is voor de geboden diensten. Vandaar slechts twee sterren helaas.
 
Je mag haar toch wel beffen voor die 100,-? Is echt een poppetje ja met een heel mooi kutje helaas kun je er niet in door rammen steeds handje ervoor zonde! Ik mag haar niet doggy nemen helaas... Je mag ook op haar tietjes cummen ook lekker.
 
Hunsestraat 49 ik denk dat het kamer 1 of 2 was. Ze heeft een mooi gezichtje en lekker lijfje, maar voor mij geen herhalingsgevaar, omdat ze mij wat te zakelijk overkwam. Geen klik tussen ons denk ik.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vandaag heerlijk bij Evelin geweest. Ze lijkt wat ongeinteresseerd in eerst instantie maar dat is denk ik om haar contacten een beetje te beperken. Hartstikke mooie meid die ook lekker de tijd neemt voor dingen, we hadden 30 minuten afgesproken maar uiteindelijk stond ik na 45 minuten pas buiten.
Ze heeft een superstrak kutje, echt heerlijk om te beffen en denk omdat ze elke dag werkt ook wel flink gevoelig want ze had echt wel flinke moeite om mijn gemiddelde paal goed te ontvangen.... Ze vertelede dat ze eigenlijk elke dag wel werkt overdag en avond dus denk ook wel dat haar strakke kutje flink schraal was.
Maar had een lekkere klik met haar en toen we eenmaal lekker op gang waren (wel met het handje erbij inderdaad) ook flink kunnen rammen in dit kleine jonge ding!
We hadden niks afgsproken over zoenen maar na een tijdje flink rammen kwam ze wat meer los en hebben we ook nog lekker gezoend.

Nadat we klaar waren nog een tijd gekletst en het is een hartstikke leuke meid, nadat ze haar slipje had aangedaan mocht ik ook tijdens het kletsen nog lekker overal voelen ook.

Echt een klein aanradertje!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na mijn ervaring afgelopen woensdag was ik vandaag weer in Den Haag en ben ik zelfs 2 keer geweest! Toen ik aan kwam lopen in de late ochtend zat ze klein beetje ongeintereseerd op haar telefoon te kijken en ze negeerde een beetje een aantal van de mannen die langsliepen. Toen ik aan kwam lopen keek ze net op en meteen was er een glimlach, zwaaide ze naar me en gebaarde ze of ik binnen wilde komen!
Ze herkende me van woensdag en na een kort gesprekje waarop ze me vroeg om rustig aan te beginnen met mijn "thick cock" in haar kleine kutje dat had ze nog wel onthouden....

Ik had niet veel tijd dus even lekker pijpen en neuken was het plan en na een korte pijpbeurt met condoom ging ze op haar rug liggen en begeleidde ze me langzaam naar binnen, ik was de eerste van de dag en ze had behoorlijk moeite me te ontvangen elke centimeter dieper zat ze te kreunen en haar jonge prachtige kutje voelde als een bankschroef om mijn lul. Het "handje" zat nog steeds om mijn lul en elke keer dat ik dieper ging was het "oh-oh please slowly". Ik vroeg haar om me aan te kijken en ze keek me strak in mijn ogen aan... Langzaam aan begon ik haar ritme en diepte een beetje te vinden en er verscheen een glimlach op haar mooie gezicht terwijl ze me nog steeds met moeite lag te ontvangen. Ze ontspande meer en meer en in ene verdween het handje en zaten haar armen om me heen en begon ze me aan te moedigen om haar harder te neuken. Ondanks de condoom voelde ik elke stoot hoe strak ze om me heen zat ik voerde het tempo op en 10 min later spoot ik het condoom vol waarbij de diepste stoot in mijn enthousiaste klaarkomen duidelijk meer was dan ze verwachte. Gelukkig kon ze erom lachen en even later gleed met harde paal weer langzaam uit dit lekker jonge ding.

Daarna hebben we nog zeker 10 minuten daar gezeten, gekletst en werd voor mij ook duidelijk dat de klik die ik leek te merken in ieder geval niet helemaal gespeeld was! Wat een heerlijke meid en het gesprek erna was misschien wel even fijn als het neuken ervoor! Ik keek al meteen uit naar de volgende keer en helaas moest ik weer naar een meeting!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vanavond naar Den Haag gereden. Ik ken Evelin vanuit haar periode in Eindhoven.
Toen had ze een prima service. Nu viel het me tegen.
Snel stoppen met pijpen en al snel tijdens het neuken opjagen om klaar te komen.
Verder was ze wel heel lief zoals ik haar ken en ze herkende me nog.
Helaas door deze service niet meer de moeite om zo'n groot stuk voor te rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan