Ben vandaag bij haar geweest. Is inderdaad de vrouw in de foto's. Bij binnenkomst gelijk betaald. Dacht boek eerst maar voor 30 minuten met optie op verlengen. Ze vraagt als eerste of ik ook van party drugs houdt. Zelf staat ze stijf van de middelen. Kamer stinkt naar rook. Liggen joints in de asbak. Zeuren begon gelijk al. Voor van alles moeten bijbetalen terwijl het in haar profiel staat als inclusief.
Pijpen met condoom kan ze wel. Ze heeft ook een mooi klein lichaam. Maar zodra ze op me gaat zitten geeft ze aan dat ze bang is dat de condoom scheurt. Ik moet voor het zingen de kerk uit met condoom. Dit herhaalt ze bijna elke minuut. In een ander standje lukt het wel. Maar veel inzet toont ze niet. Na 15 minuten begint ze al " je moet klaarkomen het is bijna tijd". Ze spreekt binnenmonds waardoor ze lastig verstaanbaar is. Als ik vraag of ze het wil herhalen, word ik beticht van slecht engels spreken. Vervolgens moet ik opschieten er komt zo nog een client. Daarna vraagt ze of ik ook wil verlengen. Ik bedank vriendelijk. Ook vraagt ze of ik de volgende keer weer bij haar kom. Daarop antwoord ik, nee ik kom zeker niet terug.
Ze vraagt waarom, ik leg haar uit dat ze teveel klaagt, waardoor de lol er snel af is. In haar eigen gedachten hoort ze heel wat anders. Ze meent te klein te zijn. Ik heb het maar gegooid op te lastig om uit te leggen. Gezien ik niet het idee had dat ze nuchter genoeg was om Engels te begrijpen en ik er geen woorden aan vuil wou maken. Daarna ben ik vertrokken.
Zeker niet voor herhaling vatbaar.