Recensie Eveline Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

tripo

Newbie
13
12/10/21
9
Heb haar én keer bezocht, ontvang ergens op het kiel. toen ze de deur opendeed had ik moeten terugdraaien, ze leek totaal niet op haar foto's, mooi staaltje van fotoshop! maar het verstand zat weeral tussen de benen. appartement maakte een onverzorgde indruk (veel vuil op de grond en een vieze geur, heb me eerst laten pijpen, maar toen ze zelf haar broekje uitdeed, ben ik maar doorgegaan, ze droeg zowaar een corset (!!!) toen dat uitging kwam er een zware buik tevoorschijn. dat was het signaal om m'n "schup" af te kuisen, had gekozen voor een uurtje, slechts 10 min. binnen geweest, op m'n vraag om een deel terug te krijgen, een dikke njet! kortom, m'n slechtste ervaring ooit!
terug te vinden op afspraakjes onder tv/ts priveontvangst
 
Ik ben op dinsdag 26 oktober bij Eveline geweest voor een date van 3 uren kamer was netjes proper en heb ook samen met Eveline een douch genomen voor en nadien eerst hadden we met elkaar een rustig gesprek en samen zijn we dan naar ontdekking geweest het was voor mij een mooie en aangename ervaring en zeker zijn geld waard en zeker zijn geld waard en vooral eindelijk een vlaamse wat voor mij ook belangrijk is ik heb ook voor het eerst kunnen genieten van anale en orale seks en heb zelf 2 orgasmes kunnen krijgen. Alvast bedankt Eveline uit Antwerpen groetjes Guido
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan