Recensie Eveline (Roe), Duisburg, Vulkanstraße, Eros26 k103 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.263
01/07/21
2.157
33
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend weer eens naar Duisburg afgezakt, was er begin van de avond. Behoorlijk veel dames aanwezig en matig druk met wandelaars. Na wat rondgelopen te hebben bij deze Eveline naar binnen gestapt.
Ik vindt het een hele mooie jongedame, knap gezicht en de rest uitstekende proporties, slank lichaam met een fraai kontje en een prima cupje. Het blauwe lingerie setje maakte het geheel af. Ze zal begin 20 zijn schat ik in.

Ze vroeg 50 voor standaard 20 min pijpen/neuken en diverse standjes.

Eenmaal gordijnen dicht was ze vlot uitgekleed. Nadat ik me ook ontdaan had van mijn kleding op bed gaan liggen waar ze al snel mijn jongeheer voorzag van een rubbertje en enthousiast aan de slag ging om me redelijk goed te pijpen. Was wat lui en had niet veel zin om te neuken, dus ben rustig op mijn rug blijven liggen en haar gevraagd door te gaan tot het einde.
Totaalplaatje was prima, zal haar waarschijnlijk nog wel eens bezoeken.
 
De gang links als je binnenkomt? Ik ben er gister ook geweest.

Ga normaal niet gauw voor de jonkies, maar ze had zo'n schattig gezichtje en een mooie bruine huidskleur, sexy high heels en leuke voetjes.

Foot fetish was geen probleem en een filmpje maken na enige aandringen ook niet. Mij kwam ze wat gelaten over, weinig initiatief.

Wel de hele tijd Schatz ipv Schatzi, vind ik ook wel s leuk.

Mij zei ze trouwens dat ze van Hongarije was, de waarheid zal ih midden liggen :LOL:

Weinig herhalingsgevaar, ik heb al een andere op het oog. Afrikaanse dame gezien in de rechtergang (korte kant).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan