Recensie Evellyn, Antwerpen, Schippersstraat 34/2 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BigMac

Wandelaar
Forumpionier
26
27/07/21
11
1
Een 3tal jaar geleden eens binnengewandeld voor de gewone 50 euro, gewone service niets speciaal, geen herhalingsgevaar voor me, alles moest vrij snel gaan en had er geen klik mee, herinner me niet genoeg om details te geven maar dat zegt al genoeg denk ik.. was idd in SS kant falconplein
 
Is een vriendelijke meid, eerder zwijgzaam. Alhoewel haar Engels is redelijk goed.
Voor de basistarief zal het snel gaan, ze heeft frivole troeven tegen extra brownies....
De laatste week van juli was ze terug uit verlof en werkte de 2 shifts, heden nog tijdens de dag.

Groeten
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-boys-256.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Met de melding vandendocteur in mijn achterhoofd deze dame bezocht op de een of andere manier trok deze mij wel aan. Spreekt Idd. goed Engels, onderhandeling liepen niet zo vlot vroeg gekke prijzen alsof er geen concurrentie is maar toch kunnen afkloppen binnen de normale tarieven. Enorme sigaretten geur, is ketting rookster. Ik vroeg hoe het zat met de BDSM, is haar ding niet maar probeert meer brownies te vangen daarmee. Is inderdaad zwijgzaam type, lachje kan er moeilijk af...zit er duidelijk tegen haar zin. Probeert extra's aan te smeren, Al bij al kort samengevat, niet voor herhaling vatbaar, mooi lichaam, is gewoon goed voor een snelle vitrine wip max. 50 euro. Meer goeds moet je niet verwachten.
 
In Stappen van 50 euro. Je krijgt gewoon een standaard wip, je betaald gewoon voor de tijd.....de rest is extra. als je perse wil gaan, doe dan de gewone 50 euro Wip, de rest is verloren. Tenzij dat het bij een ander plots anders zou zijn.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik had beter eerst de reacties gelezen voor ik deze een bezoek bracht. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Ik weet niet zeker of ik hier onderstaande link mag plaatsen. Als dat niet het geval is dan mag de mod/admin deze gerust verwijderen.

Volgens onderstaande link zit deze dame op SS 38, dus wel degelijk in het SKW.

Idd
 
Iemand nog gespot? Wou vandaag nog een laatste poging ondernemen maar niemand te bespeuren…. Trouwens een triestige aanblik vandaag super vele lege vitrines…. Paar meiskes vertelden dat het 2 weken geleden stil was gevallen! Energy crisis voor iets tussen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan