Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ga ik ook zeker doen.

Ik merk dat een paar mensen hier het irritant vinden of denken dat ik te goedgelovig ben, maar dat veel forum-leden het ook interessant vinden op een 'gaat dit lukken?' of 'jawel, hij heeft het geflikt' manier.

Hoewel ik ook denk dat lang niet iedereen die wandelt dit zou willen doen. Veel mannen hebben een ietwat saaie vrouw waar ze toch gelukkig mee zijn en vallen dan bv op bimbo's. Dan is het echt een gescheiden wereld.

Voor mij was het altijd al veel meer dat ik bij dvp's mijn ideale soort meisjes/vrouwen zocht. Dus als ik er eentje echt heel erg leuk vond, was dat ook gelijk moeilijk.

1x eerder zoiets geprobeerd, maar dat bleef na een paar dates toch steken in beloftes. Dat was mijn #1 uit mijn lijst van dames. De nummer #2 heb ik ook extra aandacht gegeven maar die werkte in het buitenland.

Deze dame kwam op nummer 3 binnen en zat nog amper in het vak en wilde stoppen. Dat is een enorm verschil met #1 en #2. Dus de timing klopt met haar helemaal.

Maar ik weet eigenlijk pas als ze terug komt of ze misschien wel #1 of #2 had kunnen worden of juist iets zou terug zakken en of de sex anders is nu het meer regulier gaat worden.

Na 3 weken werken als dvp was die extra week toch heel erg een overgangsperiode. Nu is ze thuis geweest en komt ze 'neutraal' weer terug.

Het is heel boeiend allemaal. En voor wie het wil lezen hou ik jullie van tijd tot tijd zeker op de hoogte. Het verwoorden geeft mij ook gelijk inzicht in de situatie.

284 Woorden

Terug
Bovenaan Onderaan