Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dat kun je je altijd afvragen.

Er zijn zelfs memes over.

De nieuwste vriendin van Leonardo di Caprio beweerde niet te weten wie hij was toen ze hem ontmoette. Ze had zeker ook niet door dat ze op een jacht van 20 miljoen stapte.

Ik beschouw haar niet als dvp, maar als iemand gewerkt heeft als dvp en uit een ver land komt zul je altijd enige argwaan moeten houden.

Die 25 cent per uur is gewoon een omrekening, dat zou ik misschien ook grappend zeggen als ik een relatie met een ander meisje kreeg die nooit als dvp gewerkt heeft.

Het is een moeilijk uit te wissen verleden.

Er zijn redenen dat ik nog een klein beetje extra scherp op let hoewel ik haar het voordeel van de twijfel geef.

De connecties zijn er met die wereld, zowel hier als, hoe het ooit ontstaan is, daar.

Ik wil iemand niet opjagen en heb niet de indruk dat ze het nog wil doen, maar ik blijf wel alert.

Ook als ze denken dat ik haar vader ben, zou ik als ik hun was juist uit de buurt blijven. :)

Ik vraag me dat hele financiële plaatje juist niet af, het is nu zoals het is en vanuit die situatie handel ik en kijk ik hoe we met elkaar omgaan en of we het fijn hebben.

Exact.

Je weet het nooit, ook niet bij nagenoeg alle 'gewone' relaties. En het is deels misschien ook juist leuk omdat het geen gewone relatie is.

Juist omdat ze 16 jaar jonger, razendknap en leuk en lekker en redelijk lief is.

Dus dat beetje argwaan neem ik op de koop toe.

En ik zeg niet 'koop' omdat ze een dvp verleden heeft, maar omdat het gezegde nu eenmaal zo is. ;)

Zit wat in, maar wat dondert dat.

Bij relaties zocht ik altijd de leukste/liefst/lekkerste en bij hoerenlopen eigenlijk ook.

En nu doe ik dat weer.

Dvp/sugardaddy/mijn vriendin....zo lang het de leukste/liefste/lekkerste/geilste/knapste is vind ik het fijn en voel ik me happy. En zolang ik denk te zien dat zij ook happy is, is alles goed.

Helemaal mee eens. Goed inzicht.

Ze zei een keer toen ik twijfelde en ze boos werd: Dacht je dat ik in .................... niet aan iedere vinger 5 mannen kon krijgen, gek! Ik ben toch voor jou naar de andere kant van de wereld gereisd?!

En daar zit wel wat in.

Ze kan dat natuurlijk ook tegen 4 mannen op 4 plekken ter wereld zeggen, maar ik geef haar het voordeel van de twijfel.

Ze komt speciaal voor mij hier naar toe, terwijl er voor zo'n dame in haar eigen land ook genoeg veel rijkere mannen zijn te vinden.

Zit ook wat in.

Maar ik zei al eerder: Ze is vrij feministisch in haar denkbeelden.

Dus ik denk dat ze juist niet een rijke guy aan de haak wil slaan en dat kan er weer op duiden dat ze juist eerlijk is wat betreft haar gevoelens voor mij.

Voordat we het vergeten: Ik ben een heel lieve en gemotiveerde jongen als ik met een meisje ben dat aan al mijn dromen voldoet hoor. :)

Wederom raak.

Ze heeft veel humor en is eerder een soort onafhankelijke, coole dame dan een bimbo, slachtoffer dvp etc.

Kort gezegd: Ze is wel echt een meisje, maar ze is stoerder dan ik.

Nee. Dik aan.

Wel even lezen hè. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan