Recensie Ewa, Deurne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lieverbaredanmcq

Wandelaar
93
04/01/22
62
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ewa-geil-pools-onderdanig-sletje-20-jaar-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame gisteren bezocht. Service zoals altijd fantastisch. Een keer heerlijk intern gedoneerd, tweede ronde het mondje volgespoten. Bijzonderheden: Rimmen doet ze vol passie en als de beste.

Nadeel: het is lastig een afspraak te maken, tijden zitten snel vol.

Ze blijft nog ongeveer een week zei ze.
 
Als ik me niet vergis waren er meerdere poolse dames die elkaar afwisselden in hetzelfde profiel en op dezelfde locatie of zo, eentje Ewa en de andere Ola of zoiets. Maar de ene is de dame die ik nu op de foto`s zag, met bruin haar en inderdaad wat molliger figuur. De andere is blond en wat slanker dan deze. Reviews / service waren bij allebei gelijkaardig in het Hookers tijdperk.

Deze spreekt me qua lichaamsbouw niet meteen aan, maar de andere (geen actieve adv nu) zou ik nog wel durven een bezoekje brengen.

Als de reviews / service je aanstaan maar de foto`s niet echt dan moet je gewoon even wachten tot de aflossing er is ;)
 
Of ze echt 20 is durf ik niet te zeggen. Communicatie is lastig. En om eerlijk te zeggen interesseert het mij ook niet. Ze is zeker niet het dubbele. En als die hoeren liegen over hun leeftijd. Wij liegen toch ook tegen hen hahahaha.

De foto's vind ik op zich redelijk objectief. Sommigen zijn wat ouder. Meeste van die dames in Deurne leveren goede service. Zit af en toe wel eens een mindere tussen. Maar prijs kwaliteit verhouding vind ik voor mijn portemonnee acceptabel. Voor 200 kan nagenoeg alles.

Wel belangrijk om je regelmatig te laten testen.
 
Of ze echt 20 is durf ik niet te zeggen. Communicatie is lastig. En om eerlijk te zeggen interesseert het mij ook niet. Ze is zeker niet het dubbele. En als die hoeren liegen over hun leeftijd. Wij liegen toch ook tegen hen hahahaha.

De foto's vind ik op zich redelijk objectief. Sommigen zijn wat ouder. Meeste van die dames in Deurne leveren goede service. Zit af en toe wel eens een mindere tussen. Maar prijs kwaliteit verhouding vind ik voor mijn portemonnee acceptabel. Voor 200 kan nagenoeg alles.

Wel belangrijk om je regelmatig te laten testen.
Ik lieg niet tegen dvp's hoor. Waarom zou je als klant in godsnaam moeten liegen? En over wat dan?
 
Weet iemand wanneer ze zou terugkomen uit vakantie?

Ze maakt deel uit van een Pools groepje dames dat afwisselend naar België komt.
Allen op het zelfde adres.
Steeds in bijzijn van een man die Nederlands spreekt. Vermoedelijk altijd dezelfde.
Daria is nu aan de beurt. Zie advertentie .
Via haar kom je vast te weten wanneer Ewa terug komt.
 
Ze is pas sinds een paar dagen weg, dus vermoed dat het wel weer een maandje gaat duren eerdat Ewa terug is. Zoals hier boven aangegeven is nu eerst Daria er, begin Juli zal Ola ook weer een weekje komen, dus ik zet in op ergens half Juli dat Ewa weer terug zal zijn.
 
Ze maakt deel uit van een Pools groepje dames dat afwisselend naar België komt.
Allen op het zelfde adres.
Steeds in bijzijn van een man die Nederlands spreekt. Vermoedelijk altijd dezelfde.
Daria is nu aan de beurt. Zie advertentie .
Via haar kom je vast te weten wanneer Ewa terug komt.
Klopt, Ola hoorde ook in dat groepje. De man krijg je er gratis bij als MMV trio….
 
Ze is pas sinds een paar dagen weg, dus vermoed dat het wel weer een maandje gaat duren eerdat Ewa terug is. Zoals hier boven aangegeven is nu eerst Daria er, begin Juli zal Ola ook weer een weekje komen, dus ik zet in op ergens half Juli dat Ewa weer terug zal zijn.
Hopelijk komt An
Ze is pas sinds een paar dagen weg, dus vermoed dat het wel weer een maandje gaat duren eerdat Ewa terug is. Zoals hier boven aangegeven is nu eerst Daria er, begin Juli zal Ola ook weer een weekje komen, dus ik zet in op ergens half Juli dat Ewa weer terug zal zijn.
En Ania, wordt die ook terug verwacht. Vorige gemist...net op vakantie 😭
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een maand geleden daar geweest, beste ervaring met een sekswerker in privé ontvangst in jaren

Ik denk dat ze graag pijpt want ze probeerde dat meermaals te doen. Maar ik hou niet van gepijpt worden 😅

Ze kuste lekker en keek me diep in de ogen terwijl ik haar volspoot op ik denk een zeven minuten nadat we begonnen wat extreem snel is voor mij. Ewa heeft een poes van goud!

Daarna een massage gekregen, was aangenaam.

Voor de rest heb ik voornamelijk met haar schattige voetjes in nylon gespeeld. Vond ze duidelijk ook fijn om te doen. Ze werd zelfs effe licht dominant 😅 wat ik zeker kan appreciëren al ben ik zelf niet onderdanig. Het laat zien dat ze je effectief wil plezieren en dus probeert ze.

Zeer hoog herhalingsgevaar, afgelopen weken had ik het druk maar ze zou begin augustus terug moeten zijn
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan