Recensie Ewelin, Almere 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
24/07/22
6
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/5324529-ewelin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een aanrader voor de mannen die hun geld graag weggooien.

Dame adverteert als Zuid Amerikaanse met lage tarieven maar eigenlijk is zij een oostblok dame die voor elke handeling extra geld vraagt.

Aan de telefoon voor 30 minuten met een extra niet standaard handeling afgesproken voor 100 euro(80+20).

Bij aankomst valt me gelijk op dat de dame niet spaans is maar hiermee adverteerd omdat mensen waarschijnlijk uitgekeken zijn op de oostblok snel wegwerk service.

Ik geef haar 100 euro en vraag over de extra handeling die we erbij afgesproken hadden en ze krijgt spontaan dementie en wil nog eens 30 euro. Ik neem expres geen extra geld mee voor dit soort oplichting dus ik trek me 100 euro terug uit haar handen en zeg forget it im leaving.

Op dit moment begint ze in paniek te raken en smoesjes dat ze op me heeft zitten wachten en opeens is 80+20 wel weer goed.

Op dit moment heb ik er eigenlijk al geen zin meer in maar ze beloofd me dat het nu wel goed is en ze snapt niet waarom iemand haar zou afwijzen omdat ze zo'n mooi lichaam heeft......

Ik geef haar een kans en geef haar weer de 100 euro.. Vervolgens haalt ze haar oostblok vriendin (Alexia op kinky) erbij en vraagt of ik een trio wil.. Ik herhaal dat ik daar niet extra voor ga betalen en de andere dame vertrekt gelijk.

Ik denk nou gaat het gebeuren.. Nou nee hoor niks mag alles moet nog eens 30 euro betalen(elk lichaamsdeel een xtra tarief). Extra handeling waar voor gevraagd heb kan ze niet doen zegt ze.. Heb mezelf uiteindelijk zelf afgetrokken en aangekleed en gezegd dat ze haar advertentie moet aanpassen dat elke basis handeling 30 euro extra kost bij haar... Nee zo werkt Kinky zegt ze.. Alles wat je er neer zet kost extra.. 80 euro is dus alleen begin tarief en voor dat doet ze niet meer dan de deur openen en drie keer aan je lul trekken met afschuw.

Misschien leest het oostblok wel mee hier en gaat me nummer op hun achterlijke lijstjes.. Misschien maar beter ook.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan