• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Fa, Saengthong, Rumst 4,18 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Onlangs ook bij Fa geweest! Goede ervaring!

Nou het is eindelijk gebeurd en ik heb de pijpskills van Fa mogen ervaren.
Ik was de eerste klant die ochtend, gelukkig, dat geeft mij een goed gevoel.
Fa is heel hygienisch, vooraf douchen, tussendoor kwam ze met een teiltje, om mijn billen en bilnaad nog extra schoon te maken, prima, geeft een goed gevoel. ze gebruikte nog even een mondspoeling. Toen ik een douche nam, zat er een andere Thaise in bad. Ik dacht, ik geneer me niet, groette haar vriendelijk en dacht, als ze naar mij of mijn pik wil kijken, ga je gang! Maar ze was heel vreindelijk en respectvol en ging rustig door in bad.
Op de kamer op mijn buik op bed liggen en toen Fa binnen kwam begon ze aan de massage. Ze had een cola meegenomen, en ik denk dat dat de enige keus is daar. Als ik iets liever niet drink is dat een cola, maar goed, helemaal niet belangrijk, ze wilde graag iets meer dan water aanbieden.
We hadden een leuk gesprek, ik begin meestal zelf, want dan kan ik zien hoe de klik is. Dat was prima.
Ze masseert echt goed trouwens en ze doet ook echt haar best. Ik zei na een paar minuten, zal ik jou even masseren dat vind ik leuk en kan ik goed. Helemaal prima en ze ging er gelijk voor liggen. Beetje olie en haar lekker gemasseerd. Uiteraard kan ik dan niet van haar billen afblijven en lekker naar haar kijken. Ze heeft nog een prima lichaam en voelt lekker aan. Na een tijdje haar billen kneden, haar boven benen en af en toe vinger tussen de billen door, beetje tegen het poesje aan en toen ik haar billen kusten klein beetje mijn bedoeling laten voelen met mijn tong.. het was allemaal prima en ze draaide zich om. Ik haar borsten kussen, af en toe haar kussen en zelfs redelijk snel beetje tongzoenen, ging automatisch en dan is dat fijn. Langzaam naar beneden en heerlijk haar poesje liggen likken. Beetje getrimmed, dus eiogenlijk wel een leuke ervaring voor een keer. Ik dacht, ik ga lekker door en al likkend en zuigend aan haar clitje kwam ze redelijk snel kaar. Even beetje bijkomen en toen moest ik op mij rug gaan liggen. Ik dacht ok, nu gaat het gebeuren en ik ga er lekker van genieten. Wow wat kan zij lekker pijpen en diep. Een hand van haar tussen mij billen, gewoon lekker en mijn harde pik lekker in haar mond. Het duurde even, maar niet super lang en ik probeerde haar te laten merken dat het eraan zat te komen en ik dacht ze gaat vast even rustig aan doen, maar nee hoor, ze dacht vast, niks ervan ik pijp gelijk door totdat je in mijn mond klaarkomt... hhhh jazeker!! wow en dat was wel een van de beste pijpbeurten die ik heb meegemaakt. Het was een gevoel van niet te houden en heel intens, ik denk zeker dat ik een minuut aan het klaarkomen was ofzo.. en ze bleef doorzuigen, ze snapt het helemaal... ik denk dat het vrij veel was, toen ik haar aankeek en pas na lange tijd spugde ze het uit in een keukenrolletje. Prima. Wow, echt lekker.
Daarna nog een heerlijke echt goede massage gehad. Later weer douchen, aankleden en een paar keer een hug van haar. Op het laatst weer een overwachte tongzoen echt lief van haar.

Ik moet zeggen, ze is iemand die je niet snel vergeet. Als ik in de buurt zou wonen, zou ik vaker gaan denk ik. Maar het is een aardig eindje rijden, toch ruim 2,5 uur.
Ik heb haar trouwens nog een fooi gegeven, omdat ik een goede klik had. Ik bood het zelf aan en ik denk dat het niet nodig was. Maar ik vind het leuk om mijn waardering te laten merken in iets wat voor haar handig is om te hebben.

Ik weet niet of ze meelezen, maar Fa: een van de beste pijpbeurten ooit! thank you!!

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Tweede keer Fa. Ditmaal wederom een uurtje, in de avond. De service in deze salon is prima. Wat te drinken, nette behandeling, en 'n douche die (zoals het hoort) niet van de tijd af gaat.
Zoals de vorige keer begon e.e.a. met een massage. Dit keer kwam het teasende deel wat sneller, en omdat ik daar wat duidelijker op reageerde, speelde Fa daar ook meer op in. Gekriebel en gekietel overal, en dit keer iets meer rond en aan m'n kontje. Vond ik lekker en had ik zin in, en dat had ze duidelijk door :)
Na het omdraaien een beetje gezoen, een niet heel lange blowjob (vooral omdat ik met haar ging spelen en meer wilde), en dan de vraag en de daad.
Hierna nog even een korte (maar lekkere) massage gehad, waarna het uur vol was en ik m'n weg weer ging.

Ik vond het een prima bezoek, maar toch wat minder dan de vorige keer. Het zoenen was wat minder enthousiast, en de sex zelf viel een beetje tegen; zowel qua enthousiasme als de ervaring zelf. Ze was wat krapper dan de vorige keer, en kon volledige penetratie niet goed hebben. Dit gebeurt me een enkele keer, maar was de vorige keer geen probleem. Natuurlijk kan dit voor haar vervelend zijn, en daar kan niemand wat aan doen - maar jammer vond ik het wel. Als ik nog een keer in de buurt ben probeer ik een andere dame, want de salon is echt prima.

Ondertussen ook al aantal keer bij Fa geweest en het wordt steeds beter. Ze is inderdaad niet meer van de jongsten maar nog mooi lichaam. Vriendelijk en hygiënisch. Ze weet snel wat je graag hebt. Bij laatste bezoek heeft ze veel tijd besteed aan kontgaatje. Kussen, likken, met tong erin, gewoon top !! Massage was ook goed. Herhalingsgevaar : 100%

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Van de week nog is na bijna een jaar nog is bij fa geweest. Telkens je uit de douche komt gaat ze je nog is extra wassen.
na een massage van rug en benen, voelde ik hoe haar tong mijn kont in ging,en niet maar 2 minuten. nadien antwoorde ze omdraaien.
mijn speelgoed verdween in haar warme mondje,de laatste druppel moest ze hebben .nadien nog een lekkere massage gekregen.
Fa en Kitty zijn voor me de 2 toppertjes.

Goedenavond

Volledig groentje .. maar als ik de recensies lees sta ik volledig voor een dilemma. Hoe meer ik ze opnieuw lees , hoe groter het dillema aan het worden is.

Sta te popelen om dit filiaal te bezoeken maar weet niet wie te kiezen .. Fa , Cin , ... moeilijke vraag naar jullie want is altijd persoonlijke voorkeur ..

Maar .. wie .. kies .. ik 😁 .. om gewoon een geweldige ervaring mee te maken ?

Goedenavond

Volledig groentje .. maar als ik de recensies lees sta ik volledig voor een dilemma. Hoe meer ik ze opnieuw lees , hoe groter het dillema aan het worden is.

Sta te popelen om dit filiaal te bezoeken maar weet niet wie te kiezen .. Fa , Cin , ... moeilijke vraag naar jullie want is altijd persoonlijke voorkeur ..

Kies er gewoon 1.

Het 'geweldige hangt deels van jou en deels van haar af.

Bevalt het niet, kan je een volgende keer iemand anders proberen.

Niemand kan in jouw plaats kiezen en niemand kan zeggen of jij haar/hun bevalt, of ze een goede of slechte dag hebben, enz...

Zeker als je een groentje bent gaat het wel goedkomen. Uiteindelijk heb je al meer onderzoek gedaan dan de meesten, en met al je opties heb je een goede kans op een goede ervaring. En je hebt geen invloed op wie er beschikbaar is wanneer je gaat. Dus gewoon sorteren op gevoel, en een afspraak maken met wie er beschikbaar is. En natuurlijk een review achterlaten hier achteraf :)

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag geprobeerd, goeie massage en pijp beurt. Wel maar 35 minuten service, ik kwam op tijd binnen, ze liet me eerst douchen en daarna moest ik 20 minuten wachten tot ze eindelijk begon met de massage... Ik vraag me af wat je krijgt bij 30 minuten?

Qua uiterlijk: ver voorbij haar prime, echt wel een oude dame.

Geen herhalingsgevaar voor mij.

Vandaag geprobeerd, goeie massage en pijp beurt. Wel maar 35 minuten service, ik kwam op tijd binnen, ze liet me eerst douchen en daarna moest ik 20 minuten wachten tot ze eindelijk begon met de massage... Ik vraag me af wat je krijgt bij 30 minuten?

Qua uiterlijk: ver voorbij haar prime, echt wel een oude dame.

Geen herhalingsgevaar voor mij.
Ja.........
Pijpoma
Maar weinig andere komen aan haar ???
Euhhhhhh enkels ? 🤭

Als haar uiterlijk stoort.... ogen toe.In een gloryhole weet je ook niet wie aan de andere kant zit.Misschien opa❤️ zonder gebit 😏😏
Stop met haar af te breken.Ze kent haar job en is lief en vriendelijk so what?!

Terug
Bovenaan Onderaan