WHEM Fabiana, Hoorn (voorheen Utrecht Amersfoort), Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind haar ook wel intrigerend, zou graag wat verkennende handelingen plegen ;-)
Maar ze is elke keer alweer vertrokken naar de volgende stad, voordat ik haar te pakken heb gekregen🙃
 
Helaas, nog recensie. Had een afspraak om 14.00, was netjes om 13.55 aanwezig en berichtje achtergelaten dat ik er was.
Ik moest even een momentje wachten maar was om 14.15 toch wel klaar met wachten en ben weer weggegaan. Vervolgens belt ze om 14.20 met het nummer van de straat waar ik moest zijn. Ik was helaas dus alweer weg.
 
Verbaast me op de een of andere manier niet, ze komt wat vaag en ontoegankelijk over. Zit vast iemand tussen die er een bende van maakt.
 
Even ter verdediging voor Fabiana, ze heeft uiteindelijk wel een berichtje gestuurd en gebeld. Helaas wel pas na 20 min.

Dames die klanten vragen om op tijd te zijn begrijp ik ook, maar dat werkt dus ook de andere kant op. Als ze nu in haar eerste berichtje had aangegeven dat het nog een kwartiertje zou duren (omdat ze zichzelf bijvoorbeeld even wilt opfrissen van de voorgaande date) dan had ik dat begrepen en gewacht. Er is in een berichtje van haar of in het telefoontje ook geen moment geweest dat ze haar excuus heeft aangeboden.

Erg jammer, heeft mij alles in totaal 2,5 uur gekost (reistijd etc…)
 
Vandaag contact met haar geprobeerd te leggen, praktisch onmogelijk iets af te spreken. Geen whatsapp en je kunt enkel een half uur van te voren bellen en dan - als ze tijd heeft - langskomen. Ook bepaald geen vriendelijke toon overigens.
Zou het graag eens proberen - inmiddels wel nieuwsgierig - maar het wordt zo wel erg onaantrekkelijk…
 
Vandaag contact met haar geprobeerd te leggen, praktisch onmogelijk iets af te spreken. Geen whatsapp en je kunt enkel een half uur van te voren bellen en dan - als ze tijd heeft - langskomen. Ook bepaald geen vriendelijke toon overigens.
Zou het graag eens proberen - inmiddels wel nieuwsgierig - maar het wordt zo wel erg onaantrekkelijk…

Bijzonder idd. Dat is wel lastig plannen en afpreken zo. Misschien dat het na een eerste ontmoeting makkelijker wordt. Zal geen planner tussen zitten als er niks gepland wordt.……

Zal ook weer eens contact proberen te leggen.
 
Vreemd die naamwijzing idd. Ze had nooit WA wat het ook wat ingewikkeld maakt allemaal. Het nummer is nog wel hetzelfde. Er zijn ook wat foto's toegevoegd en de tweede foto had ze misschien beter niet kunnen doen……
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan