WHEM Fabiana, Hoorn (voorheen Utrecht Amersfoort), Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na een tijdje hier gekeken te hebben in de hoop dat iemand een reactie zou plaatsen heb ik gisteren maar eens besloten om haar toch maar zelf uit te gaan proberen. Haar te pakken krijgen is inderdaad best lastig, na zaterdag al meerdere keren gebeld te hebben kreeg ik haar uiteindelijk pas zondag aan de lijn, maar ik kon wel meteen komen voor een afspraak, dat ik een uur moest reizen was voor haar geen probleeem.
Toen ik eenmaal aankwam belde ik voor haar nummer, maar die werd niet opgenomen, wel kreeg ik snel een sms-je met daarin het huisnr. Eenmaal bij haar apartement aangekomen deed ze zelf de deur open en geloof me, ze ziet er nog beter uit als op de foto's.

Nadat we samen na haar kamer zijn gegaan (er zitten andere dames in de overige kamers) kreeg ik de optie om haar zus er voor een korte tijd bij te halen voor 50 euro extra. Aangezien ik rekening had gehouden met mogelijke extra's besloot ik hier in mee te gaan en een minuut later kwam ze terug samen met een andere dame. Terwijl ik met haar "zus" stond te zoenen besloot Fabiana me te ontdoen van mijn kleding en begon ze me te pijpen. Na een paar minuten legden ze me op bed en ging haar zus me bereiden. Fabiana vroeg of ik het leuk vond om een dame te likken en na een bevestigend antwoord kwam zij op mijn gezicht zitten. Na een korte tijd wisselden de dames van plek en begon Fabiana mij te neuken.

Na ongeveer een 15-20 min an puur genot verliet de zus de kamer en gingen Fabiana en ik verder. Samen hebben hebben we nog 3 standjes afgewerkt wat wel een beetje plichtmatig overkwam, al bleef ze wel tussendoor lekker zoenen. Uitendelijke heeft ze mij vervolgens afgetrokken totdat ik klaar kwam. Hierna hebben we nog even liggen praten wat niet al te gemakkelijk ging aangezien haar Engels niet geweldig is, en na een minuut of 5 besloten we ons aan te kleden. De optie om te douchen kreeg ik niet aangeboden.

Na ongeveer 50 min stond ik weer buiten terwijl ik voor een uur was gekomen. Dus een beetje kort maar zeker niet slecht. Ik denk dat ik nog wel een keer terug ga, maar weet het nog niet helemaal zeker. Ik wacht dat in ieder geval totdat ze een beetje dichter in de buurt is. Voor diegene die benieuwd zijn naar die prachtige borsten kan ik haar zeker voor een bezoekje aanraden.

Ik wilde een echt recensie achterlaten, maar ik zag niet 1,2,3 hoe dat kon, dus dan maar op deze manier. En ik weet een nieuw account is wat lastig te vertrouwen, maar ik wilde toch mijn ervaring delen met jullie, aangezien er nog geen reviews waren.
 
Laatst bewerkt:
Heb haar met moeite te pakken gekregen gaat via een tussenpersoon
Ze is wel iets ouder maar haar lichaam en persoonlijkheid vielen niet tegen was een plezierige date
Wel jammer ze gaf mij na afloop haar eigen 06 nummer alleen toen ik naderhand contact zocht bleek het van iemand anders te zijn
 
In Purmerend geprobeerd, afspraak om 13:30 in de Suze Groeneweg straat, maar daar aangekomen naar een flat gestuurd, aangebeld en verder niets, op whats app geen reactie, gebeld, niet opgenomen.
 
Heb haar eindelijk ook te pakken gekregen hoor, wat er toen gebeurde geloof je nooit...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan