Recensie Fabiana, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

labamba

Wandelaar
Forumpionier
27
07/07/21
25
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Goed formaat
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/5138491-fabiana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze dame geappt in het Spaans wat super makkelijk en snel ging, ik kreeg alle info die ik wilde hebben plus nog een foto die met haar telefoon gemaakt was. Gevraagd of pijpen zc was en of ik haar mocht rimmen eventueel en dat was uiteraard op de app geen probleem. Dus ik vol goede moed een afspraak gemaakt bij deze dame voor 1 uur. Eenmaal aangekomen op het adres geappt dat ik r was en ik werd vrij snel naar binnen gelaten. Ik maak me weg naar het flatje waar ze achter d deur stond te wachten. En wat denk je??? Pffff t is gewoon d chick uit de foto's!!!! Echt bloedmooi in bikini pffffffffffffff. Dame is steaming hot ga niet liegen. Gaf haar het geld en ik begon rustig haar schouder te kussen en haar rug tot ze vroeg of ik me helemaal wou uitkleden. Zij had zich inmiddels ook ontdaan v haar kleding en man o man wat een lekker ding, Haar tieten zijn nep maar zacht en zien r super goed uit. Ze heeft een krullenbol maar ook haar haar is zo ontzettend zacht.

Ze nodigde me uit om op het bed te gaan liggen pakte en condoom en begon me te pijpen mc.............................. toen zei ik haar dat we dat niet hadden afgesproken. Ze vertelde dat ze dat nooit doet................................ wtf waarom zeg je dan op d app. Dame kreeg het niet voor elkaar mij stijf te pijpen want zat r niet echt bij met me hoofd vanwege t kunstje wat ze me geflikt heeft. Toen mocht ik haar pijpen wat wel zc kon ze was nog geen minuut hard en ze wou me al neuken. Ze pakte t condoom om me doggie te neuken en ze schoof hem r voorzichtig in en neukte me lekker en dat voelde gewoon goed. Toen kwam ze op me liggen van achter en begon te zeggen dat ze bijna aan t komen was dit was ongeveer na 3 minuten. Ik vroeg haar natuurlijk nog niet te komen ik was net binnen en kreeg tenminste iets waar ik naar opzoek was. Ze moest dus ff pauze nemen na 5 minuten bezig te zijn anders kwam ze al. Na een minuut of 3 begon ik haar weer te pijpen voor een minuut of 2 en toen wou ze weer neuken maar nu staand. Zo gezegd zo gedaan nieuw condoom om en gaan. Het voelde weer goed maar helaas na 3 minuten kwam ze trillend klaar............................................ 10 minuten bezig n d chick is klaar. Mocht haar niet meer neuken wat ik wel mocht was mezelf aftrekken........................................ Mss had ze mij moeten bestalen voor mij diensten. Helaas pindakaas weer 150E verbrand hopelijk volgende keer beter

grt la bamba
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan