Recensie Fabienne, Diane's Secret, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
27
15/08/22
19
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nieuw-fabienne-bij-dsgirls_8205266
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak voor een half uur gemaakt, geknipt en geschoren mij op de afgesproken tijd bij DS gemeld. Even wachten met het bekende drankje in de salon en vervolgens met Fabienne naar de kamer gegaan. Omdat het de eerste keer was ben ik voor het standaard 30 minuten pakket gegaan: penismassage (met geurloze olie) en daarna cowgirl style afgemaakt. De massage was lekker en intiem met uitzicht op haar borsten was ook heerlijk.

Mooie meid waar je ook fijn mee kan babbelen.

Ik kom zeker nog een keer bij haar terug, dan wat langer en vooral ook meer van de menukaart.
 
Bij (tong)zoenen merkte ik terughoudendheid en dat heb ik dan ook niet met haar ervaren. Kan niet door een slechte adem komen: kom altijd onder de douche vandaan, netjes geschoren, haartjes gekamd en met gepoetste tanden. Om het af te maken nog even onderweg een smintje.
 
Bij (tong)zoenen merkte ik terughoudendheid en dat heb ik dan ook niet met haar ervaren. Kan niet door een slechte adem komen: kom altijd onder de douche vandaan, netjes geschoren, haartjes gekamd en met gepoetste tanden. Om het af te maken nog even onderweg een smintje.
Kan je een beschrijving geven van haar gezicht?
 
Ze gaat stoppen volgens de DS site.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan