Fabiolapark Sint Niklaas

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Femdipal62

Stamgast
Forumpionier
577
09/07/21
194
Heb onlangs nog eens naar het Fabiolapark geweest in Sint Niklaas de 4 grote blokken daar en het is de laatste keer geweest daar zitten vele damens die hun diensten aanbieden maar ik heb daar nog geen enkel goed bezoek gehad heb er nu al bij 4 geweest .
Een Kiara Afrikaanse daar was het slordig tot en met sex viel nogal mee.
Isabelle sex goed maar te dominant waar ik dan minder van hou.
Evi die al 5 j adverteert onder 43 j terwijl ze zeker 15 j ouder is moddervet en de sex absoluut niet goed pijpt eventjes maar en haar gekreun is heel duidelijk fake .
En nu bij Gaelle geweest man man sex is goed maar er springen af en toe wat katten op het bed terwijl je daar ligt want denk dat er daar een stuk of 5 lopen .
De tafel in haar living ligt helemaal vol met medicatie.
Ik heb het dus nu wel gehad daar .
Mij zie je niet meer in het Fabiolapark of heeft er toch iemand daar een topper zitten ?
 
Heb onlangs nog eens naar het Fabiolapark geweest in Sint Niklaas de 4 grote blokken daar en het is de laatste keer geweest daar zitten vele damens die hun diensten aanbieden maar ik heb daar nog geen enkel goed bezoek gehad heb er nu al bij 4 geweest .
Een Kiara Afrikaanse daar was het slordig tot en met sex viel nogal mee.
Isabelle sex goed maar te dominant waar ik dan minder van hou.
Evi die al 5 j adverteert onder 43 j terwijl ze zeker 15 j ouder is moddervet en de sex absoluut niet goed pijpt eventjes maar en haar gekreun is heel duidelijk fake .
En nu bij Gaelle geweest man man sex is goed maar er springen af en toe wat katten op het bed terwijl je daar ligt want denk dat er daar een stuk of 5 lopen .
De tafel in haar living ligt helemaal vol met medicatie.
Ik heb het dus nu wel gehad daar .
Mij zie je niet meer in het Fabiolapark of heeft er toch iemand daar een topper zitten ?
Maar sex is goed bik Gaelle? Ze zou squirten ook ? Klopt dit?
Grtjs
 
Dat heb ik niet mogen ervaren maar laat zich in alle standen goed nemen en haar pijpen mag er ook zijn . Jammer van de poezen anders zou ik er nog gaan maar hygiene nee dat staat daar niet op de eerste plaats.
 
Heb onlangs nog eens naar het Fabiolapark geweest in Sint Niklaas de 4 grote blokken daar en het is de laatste keer geweest daar zitten vele damens die hun diensten aanbieden maar ik heb daar nog geen enkel goed bezoek gehad heb er nu al bij 4 geweest .
Een Kiara Afrikaanse daar was het slordig tot en met sex viel nogal mee.
Isabelle sex goed maar te dominant waar ik dan minder van hou.
Evi die al 5 j adverteert onder 43 j terwijl ze zeker 15 j ouder is moddervet en de sex absoluut niet goed pijpt eventjes maar en haar gekreun is heel duidelijk fake .
En nu bij Gaelle geweest man man sex is goed maar er springen af en toe wat katten op het bed terwijl je daar ligt want denk dat er daar een stuk of 5 lopen .
De tafel in haar living ligt helemaal vol met medicatie.
Ik heb het dus nu wel gehad daar .
Mij zie je niet meer in het Fabiolapark of heeft er toch iemand daar een topper zitten ?
En is er een adv te vinden van gaelle of isabelle ?
 
Laatst bewerkt:
Dat wel ja geen onaangename geurtjes was fris gewassen zelf moet je dat niet doen en achteraf stelt ze dat ook niet voor .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan