Recensie Fabiula/Maria, Ingelmunster 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wouterk

Vaste klant
Forumpionier
209
08/07/21
158
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-will-only-be-available-by-whatsapp-thank-you-im-maria-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gezondigd tegen mijn eigen regel, bij geen interactie van het begin of minder (buik)gevoel ... terug weggaan, maar wel op beleefde manier. Maar had dan ook wat tegenslag, net te laat reactie voor afspraak te maken bij 2 andere dames (ik probeer telkens bij 1 dame afspraak te maken, springt die af probeer ik bij volgende, niet meteen met verschillende tegelijk) waardoor ik uiteindelijk gekozen heb voor deze. Zelfde gekende locatie te Ingelmunster (waar ik al paar keer de lumbo gedaan heb), verwelkoming dus niet al te warm, maar tja deze keer was het de goesting die het hier enorm overnam. Had wel kledijwensen aan, maar éénmaal op kamer en betaald ging dit uit ook meteen uit, niets sensueels. Ook zoenen bij haar was met gesloten lippen. Nochtans afspraak gemaakt voor tongzoenen en pzc, tja... is omwille van afspraken dat ik veel liever blijf bij mijn (slechts enkele maar wel goeikes, en ik moet er bij geraken) vaste dames, geen probleem dat ze dit zo doen, maar als het op voorhand anders afgesproken wordt... Bon, toch geprobeerd er het beste van te maken. Rubbertje er dus om en ze begon met pijpen, niet slecht, ging redelijk vlot bij haar, geen volledige deepthroat wel. Na aanbrengen van redelijk wat glijmiddel (had al terug veel zin in om zo te neuken :rolleyes:), want mocht lichtjes over haar poesje aaien, is ze dan snel begonnen met reverse (niet slecht). Maar omdat ik er zelf niet veel van voelde overgeschakeld naar missio, wat voor haar dan liever doggy werd. Er werd snel geschakeld dus, maar in doggy mocht ik wel goed doorstoten. Er was hierbij alles heel weinig interactie van haar kant, niet dat ze passief was, maar heb toch ook liever dat ze wat van reactie in huis heeft. Hierdoor dan verder enkel aan mezelf beginnen denken om lekker te kunnen klaarkomen en overgelaten aan haar door me in cowgirl te berijden. Dit deed ze wel goed met gevoel en kon lekker met haar (fake) borsten spelen, waardoor ik op mijn hoogtepunt begon te raken. Toen ze dit merkte begon ze jammer genoeg mee te faken... maar bon, los erdoor en lekker klaargekomen. Ze deed nog even zalig verder en ging toen van me af. Mocht me ook zelf reinigen met doekje, het condoom deed zij er wel af. Dan deed ze handdoek om en begon op haar gsm te tokkelen. Deed dit ook alsof ik er totaal niet bij zat... Omdat ik wel wist dat tijd nog niet om was zelf gevraagd voor wat massage, deed ze niet slecht ttz was meer dan gewoon wat gewrijf en dit voor min of 5, zal niet langer geweest zijn. Ze had toch op haar gsm n timer ingesteld (volgens mij ook net geen 25 min, maar niet heel zeker) waardoor ik mocht vertrekken, hierbij ook enkel de aandacht voor de gsm. Pand verlaten zonder afscheidskus.

O ja, ik vind niet dat ze gelijkt op de foto's van de ad, dit ook pas nadien nog eens herbekeken, zoals gezegd het moment zelf dacht ik daar niet aan... echter kon ze me wel bekoren, iets bredere heupen vooral. Ook andere tattoos. Mss ook omwille van taalbarrière, zij slechts enkele woorden Engels en mss beetje Frans, denk vooral Spaans maar er kwam weinig uit van haar kant.
 
Ben er deze week ook geweest, idd spreekt een mondje frans.
Ik had ook met een ander profiel gesmst,en kreeg toch die milla voor de kiezen...zegt bijna geen woord...gewoon kleren uit,direct een jasje om en beginnen pijpen,dan reverse cowgirl...
Dan een massage,ale ja een beetje oppervlakkig gewrijf... terug jasje om,blowjob. Dan op zijn hondjes genomen,en in missionaris genomen.
Haar benen opgetrokken en tegen mijn schouders gelegd,toen mocht ik hard doorstoten. Zo een 2e keer gekomen.
Vond wel dat er een geurtje waar te nemen was ook...betaald voor 1 uur,en na een half uur en 2 orgasmes later stond ik terug buiten.
Geen herhalingsgevaar voor mij.
Wel al eens leuk meisje ook ontmoet daar,gebruikte ook wel andere foto's. Maar ze was leuk,en deelde een la chouffe met mij, ben wel haar naam vergeten.
En eens met Bruna ook afgesproken daar, viel ook wel mee
 
Ben er deze week ook geweest, idd spreekt een mondje frans.
Ik had ook met een ander profiel gesmst,en kreeg toch die milla voor de kiezen...zegt bijna geen woord...gewoon kleren uit,direct een jasje om en beginnen pijpen,dan reverse cowgirl...
Dan een massage,ale ja een beetje oppervlakkig gewrijf... terug jasje om,blowjob. Dan op zijn hondjes genomen,en in missionaris genomen.
Haar benen opgetrokken en tegen mijn schouders gelegd,toen mocht ik hard doorstoten. Zo een 2e keer gekomen.
Vond wel dat er een geurtje waar te nemen was ook...betaald voor 1 uur,en na een half uur en 2 orgasmes later stond ik terug buiten.
Geen herhalingsgevaar voor mij.
Wel al eens leuk meisje ook ontmoet daar,gebruikte ook wel andere foto's. Maar ze was leuk,en deelde een la chouffe met mij, ben wel haar naam vergeten.
En eens met Bruna ook afgesproken daar, viel ook wel mee
Deze Bruna?

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan