Recensie FAKE: Hawana Lins - Brussel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sex10ver

Stamgast
Forumpionier
381
06/07/21
4.484
48
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/hawana-lins/
Totale kosten (in euro)
100
Één advies bij deze dame: blijf er weg!! Ze vraagt niet veel (€100/1 uur), maar daarmee is dan ook al het positieve ineens gezegd.

Ze heeft in de verste verte NIETS te maken met de foto's waarmee ze adverteert. Ze heeft wel vrij lang, blond haar, maar dat is doorspekt met roze en blauw geverfde delen. Daarnaast heeft ze een heleboel tatoeages en helemaal niet het soort rondingen wat je op de foto's ziet, maar een eerder kleine (natuurlijke) boezem en ook een eerder bescheiden kontje. Ze heeft ook "blokjes".
Ontvangen doet ze in een kamer die nauwelijks groter is dan het bed dat erin staat (zonder ramen of verluchting) en je kan je er niet douchen (enkel baby-doekjes en keukenpapier om alles op te kuisen).
Ook de prestaties zijn zeker niet om over naar huis te schrijven. Zoenen doet ze niet (zelfs geen oppervlakkig kusje), maar met haar beugel en rookgeur stond ik daar ook niet om te springen. Dus vergeet GFE, maar ook voor PSE is ze niet in de wieg gelegd. Gemiddelde pijpbeurt (ok, ze vergeet de "twins" onderaan niet, dus een klein lichtpuntje daar) en weinig gemeend enthousiasme of eigen initiatief bij de eigenlijke sex.

Nog eens: blijf er weg...

Hoe komt het eigenlijk dat je 100 Euro betaalt voor zo'n dame? En er een vol uur blijft?
Tja, grote "goesting" en dan (tegen beter weten in?) toch hopen op een fatsoenlijke service....
Moet wel zeggen: ben wel 2x aan m'n trekken kunnen komen doordat ik een vol uur gebleven ben :p (dus dan valt die €100 nog wel mee).

Maar al bij al kon ik toch niet anders dan hier een (negatieve) recensie over te schrijven, om iedereen hier te waarschuwen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan