Vroeger bestond er zo'n lijst op kinky.nl
Maar vanwege de privacywetgeving is die lijst en hookers.nl verdwenen vh net.
Ook ik had wel eens mijn vraagtekens bij sommige berichten bij een telefoonnummer, dus nam het altijd met een korreltje zout bij:
1. Personen die bij aanschouwen vd dvp er als een raket vandoor gingen, vaak met een cliché smoesje
2. Personen die niet kwamen opdagen, maar bij een ander weer wel kwamen opdagen
3. Personen die bepaalde handelingen wilden die de dvp niet wilde doen ( betaald of onbetaald )
Deze 3 voorbeelden kwam je vaker wel dan niet tegen en gaven bij mij geen reden om die te weigeren. Ik gaf ze de voordeel vd twijfel zeg maar. En in vele gevallen had ik bij 1,2 en 3 altijd prijs. Dus zo'n lijst kan ook heel veel cliënten kosten als je geen risico durft te nemen.
Natuurlijk heb ik er zelf ook het een of ander erop gezet, maar dan moet er eerst heel wat gebeuren. Eigenlijk als ik teveel 'no shows' in een korte tijd kreeg, dan ging ik daar het een of ander wel in noteren.
Ik ben echt 1 vd makkelijkste dames waarbij je ver kan gaan en nog meer kan krijgen, maar je moet mij niet aan t lijntje houden. Dan zijn we klaar voor altijd.
En als je echt te ver gaat of ik ben het spuugzat, dan staat je telefoonnummer op de deur v diverse benzinepomp toiletten met een leuke tekst. En lach ik als laatste, want je zou zomaar 24/7 gebeld kunnen worden door hitsige mannekes die
gratis seks met je willen

Dus.. eerst goed nadenken voordat je een nep afspraak maakt met mij