Recensie Fangfang, Roeselare 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fil7170

Newbie
3
18/09/22
1
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-ben-een-sexy-rondborstige-meid-4.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze middag op stap geweest. En mij toch nog eens gewaagd aan een nieuwkomer, ik had eigenlijk beter moeten weten. Alles gaat door in een goor verblijfhuis, waar je wordt bedient door een niet al te frisse dame. Je wordt verondersteld om je ding te doen op een bed (vuile matras, geen lakens) kortom geen aanrader.
Ik had voor een uur geboekt, maar ben na een minder dan een half uur buiten gelopen.
 
Deze middag op stap geweest. En mij toch nog eens gewaagd aan een nieuwkomer, ik had eigenlijk beter moeten weten. Alles gaat door in een goor verblijfhuis, waar je wordt bedient door een niet al te frisse dame. Je wordt verondersteld om je ding te doen op een bed (vuile matras, geen lakens) kortom geen aanrader.
Ik had voor een uur geboekt, maar ben na een minder dan een half uur buiten gelopen.
Jongens toch... dit is weer een dametje uit het welbekende circuit van Chinese DVP's. Het staat hier uitgebreid beschreven:

 
tip: ik neem altijd 50 mee in mn linker broek zak en 100 in m rechter broekzak als ik het zaakje niet vertrouw (de chineese caroussel dus).
Als de dame en/of de locatie tegen zit - maar je te geil bent om rechtsomkeer te maken - dan kan je 50 geven (ook al vragen ze 60 maakt niet uit - als ze klaagt neem je de 50 terug en vertrek je alsnog)
Als de dame en locatie goed zit geef je 100
Als je echt van je sokken geblazen bent van de schoonheid van de dame/lokatie dan kan je beide zakken leeg halen en voor een uurtje gaan.

al veel geld uitgespaard op deze manier :LOL:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan