Recensie Fany, Pieter Vanderdoncktdoorgang 4 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vlaming

Wandelaar
Forumpionier
77
01/07/21
61
6
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren geweest bij fanny.
Slechte ervaring, ik denk zelf de slechtste ooit. Dit meisjes is niet gemaakt voor de job. Het was een magere bezetting. Toen ik buiten stond dacht ik ma waarom niet.. misschien wordt het wel wat, het is 18u 's avonds en de gezetting is mager maar neen mooi niet dus.
Buiten kon er gekust worden ect. Eens binnen niet. Ze vertelde me dat ze 2 dagen in België was en 20j was. Ze vroeg me om op bed te gaan zitten maar deed niets uit. Geen probleem dacht ik. Uitpakken doe ik graag zelf. Ze begon direct te zagen van ga liggen enz... uiteindelijk deed ze haar bh uit, heel kleine tetjes. Dan begon ze te pijpen. Dat was totaal zonder veel gevoel. Ik werd amper stijf. Kort na het pijpen kuste ik haar ff maar dit werd absoluut niet gewaardeerd. Na paar minuutjes pijpen wou ze sex. Uiteindelijk maar gedaan. Haar poes was nogal vlezig, niets voor mij. Nuja ze was droog en mijn lul was totaal niet op sterkte. Ik kreeg er hem amper in. Na wat moeite is dit toch gelukt. Toen heb ik ze ff geneukt maar ze keek weg en je zag dat ze het totaal niet graag deed. Na 2minuten dan maar klaar gekomen want ik had hier niet veel zin meer in. Ze zette zich direct terug ergens aan het raam met de gordijn toe, een gesprek zat er ook niet meer in. Bij het naar buiten gaan vroeg ze nog of ik een sigaret zou hebben alsof dat alles goed zou maken..

Terug
Bovenaan Onderaan