Recensie Farah, Park 118, Amsterdam 4,56 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 987
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 987

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/farah/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Met Farah ben ik 1 keer geweest in eind mei, toen privehuizen net open waren.

Voor mij was het bezoek bij een privehuis spannend: sinds midden mei kon ik weer een privehuis bezoeken. Helaas had ik weinig tijd tot een maandagochtend in eind mei.

In die ochtend bezocht ik park 118. Er waren 3 dames beschikbaar op dat moment, waaronder Lola en Farah. Van Lola had ik al veel positive reviews gelezen. Toch koos ik voor Farah, onder meer omdat zij nieuw is en ik met een onervaren nieuwe meisje sex wil hebben.

Farah is een mooie waarschijnlijk arabische/aziatische jonge dame.

In de kamer was het eerst spannend. Ik probeerde een leuke gesprek te houden en zij praatte mee. Vervolgens flirtte ik haar en vertelde ik moppen, waarbij zij giechelde. Vervolgens kleedde ik haar uit, en zij ook mij. Haar lichaam is zo mooi, dat ik al snel wou beginnen, maar ik hield me vol. Ik kuste haar, best veel. Op haar gezicht mocht ik niet kussen , want ze had make-up op. Zoenen had ik niet geprobeerd.

Verder kuste ik op haar borsten, buik, billen, benen etc.. Zij kuste mij echter niet terug. Dat gaf ik haar aan, en dan kuste zij mij wel, en ook best veel. Ze begon steeds meer los te komen en nam het initiatief.

Ze gaf mij een blowjob en deed dat redelijk. Het kan iets beter, maar voor een beginner durfde ze wel veel en ging best wel diep. Hierna neukte ik eerst, omdat haar billen zo mooi zijn op haar kont( maar niet in de anus) , waarna ik haar verder neukte in de vagina. Ze kreunde precies hoe ik wil: niet te overdreven, maar meer met zachte geluiden. Intussen streelde zij mij ook, waardoor ik snel klaarkwam.

Na afloop zei ze dat ik een leuke klant was en veel plezier had. Mij hart klopte sneller: ik kom nog terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen entreekosten, maar vrouwen rekenen een basisprijs van het huis, per half uur of uur, afhankelijk hoe lang je wilt blijven.
Extra's zoals pijpen zonder, anaal etc betaal je extra.
Prijs verschilt per dame.
 
hele leuke meid farah, mooi slank lichaam, met heerlijke borsten en billen.
extras zijn wel wat prijzig beffen is 30, zoenen 50, pijpen zonder doet ze ook, alleen ben ik vergeten hoeveel dat was.

sex is super, ze kan goed cowgirl rijden.
overall een dikke 8, en een meid om vaker te bezoeken bij park118
 
Farah is inderdaad een leuke dame, ik ben ook een keer bij haar geweest. Bij mij zei ze dat ze geen pzc deed en ik ben er verder niet op doorgegaan. Desondanks was de date prima, herhaling zeker mogelijk.
 
Klopt, en dan wel met condoom. Pijpen zonder kost extra, 50 euro. Toen ik het aan Farah vroeg zei ze dat ze geen pzc doet. Volgens asianlover7 wel, misschien doet ze het inmiddels wel. Zou kunnen dat ik nog eens bij haar terug ga, maar in principe vraag ik zoiets altijd maar 1 keer, want ik respecteer altijd het antwoord van de dame. Dus als ik het weer zou vragen vind ik dat vervelend als ik niet zeker weet dat ze dit inmiddels wel doet.
 
PZC extra is overal gebruikelijk in privehuizen, maar beffen en TZ alleen bij Park118 en La Cloche en HoD voor zover ik weet. Omdat het achterliggende idee is dat het geen safe sex handelingen zijn. Beffen met beflapje zou theoretisch wel bij de prijs in moeten zitten.
Ik bedoel: ik neem aan dat er geen extra wordt gevraagd voor dame aanraken, aftrekken, zoenen op het lichaam en dat soort zaken.
 
op de website van park118 staat bij Nationaliteit : Mediterraans.. Eerste recensie staat dat ze Aziatisch is. Gesproken taal Nederlands
Wat is het nu?
 
op de website van park118 staat bij Nationaliteit : Mediterraans.. Eerste recensie staat dat ze Aziatisch is. Gesproken taal Nederlands
Wat is het nu?
Ik ken de dame verder niet, maar de Middellandse Zee reikt toch echt tot aan West Azië (bij Aziatisch Turkije, Syrië, Israël). Kan dus prima dat ze zowel mediterraans als Aziatisch is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/farah/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Yes, had even moeten wachten tot ik Farah kon bezoeken vanwege de lockdown en alles.
Maar eindelijk weer eens van gekomen.

Ze herkende mij, wat natuurlijk leuk is :)
Net als voorgaande keren super relaxte sfeer met haar.
Vooraf even onder de douche en mijzelf afdrogend, al teasend haar sexy lichaam verkennen.

Farah voelt je goed aan, langzaam opbouwend, moet zeggen pmc voelt echt goed aan. goed varierende techniek.
Heb natuurlijk haar ook in 69 mogen verwennen, hygiene is tiptop bij haar, ook intiem netjes geschoren.
Kon wel een poos van mij doorgaan, maar mijn lul was al goed hard, en wou overgaan met intiem.

Diverse standjes doorgenomen, waarbij zij wel wat kan hebben. uiteindelijk gekozen om in doggy te eindigen.
Ik moest wel even bijkomen haha. Goede nazorg na de sex, ons opgefrist en gebabbeld, en we moesten alweer afscheid nemen van elkaar.

Farah gaat me zeker weer terugzien.
Thanks voor de geile date

You see me, when i see you again
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/farah/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het heeft een reden dat ik deze dame met regelmaat bezoek. Prachtig lichaam, goed inzet. Heerlijk.
 
Hoi Vrienden,

Iemand een idee waarom Farah sinds heel kort (een paar dagen) niet meer op de site van Park 118 is te vinden?!
Had me zo verheugd om haar binnenkort eens te bezoeken !

Nou denken jullie misschien "Bel dan even naar Park 118", maar de vraag is natuurlijk: krijg ik dan een oprecht antwoord?

Terwijl, één van jullie wellicht het antwoord weet en/of dat één van jullie weet waar ze naar toe is gegaan/waar ze nu ontvangt.

HEEL GRAAG krijg ik daar een antwoord op !!!
Alvast bedankt !?!!!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/farah/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heren, Farah heeft een paar weken vrij . Ik weet niet wanneer ze terug is maar ik kan bevestigen dat het een pracht van een meid is. Ze is lief en geeft je een goede beurt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/farah/
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben opnieuw langsgegaan bij Farah en ik herhaal, het is een topwijf.
 
Gisteren bij Farah geweest, hele mooie meid, die heel toegankelijk is. Ik heb genoten van de sessie en kans is groot dat ik terugga.
Kosten: 70 euro voor 30 min (las dat de prijzen vanaf 1 okt omhoog gaan). Extra's: zoenen 50 euro, pzc 50 euro, beffen 30 euro

Park 118 is gevestigd aan een drukke straat. Ingang = Uitgang
Je komt binnen en je mag wachten in een wachtkamer, maar vraag me af hoe dit gaat als het druk zou zijn. Gisteren was het rustig en heb geen andere ijsberen gezien. Maar dit vond ik wel een minpunt. Ook dat de uitgang tevens de ingang is, vond ik jammer.
 
Gisteren bij Farah geweest, hele mooie meid, die heel toegankelijk is. Ik heb genoten van de sessie en kans is groot dat ik terugga.
Kosten: 70 euro voor 30 min (las dat de prijzen vanaf 1 okt omhoog gaan). Extra's: zoenen 50 euro, pzc 50 euro, beffen 30 euro

Park 118 is gevestigd aan een drukke straat. Ingang = Uitgang
Je komt binnen en je mag wachten in een wachtkamer, maar vraag me af hoe dit gaat als het druk zou zijn. Gisteren was het rustig en heb geen andere ijsberen gezien. Maar dit vond ik wel een minpunt. Ook dat de uitgang tevens de ingang is, vond ik jammer.
hoelang duurde pijpen (zonder condoom)?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/farah/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In de middag ben ik eens bij Farah binnen gewandeld. Ik woon om de hoek, en het was mijn eerste keer. Er waren vandaag heel veel meiden maar Farah sprong er meteen uit. Ze is een hele mooie meid en een killer body.

Ik heb enorm genoten van haar gezelschap en ik ga zeker binnenkort weer eens een kopje suiker lenen ;-)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/farah/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals eerder vermeld heeft Farah een ongelofelijk lekker lijf. Cowgirl was zalig. Ik hoop haar snel weer te zien. Alleen jammer van de opgespoten lippen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan