Algemeen Fazenda club, Linne

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De weerman

Wandelaar
59
16/02/22
36
2
Bij mijn binnenkomst veel dames aanwezig. Heb aan de bar afspraken gemaakt met de dame. Eenmaal op de kamer moest ik voor alles bijbetalen. Ik mijn kleren aan en samen met de dame naar beneden. De dames, ook de dame achter de bar, waren allemaal verdwenen. Er was dus niemand om mijn beklag in te dienen. Ik had mijn geld ook in de fik kunnen steken. Kortom: een waardeloze club. Kom hier niet heren!!!
 
Ik snap je bezwaren echter is dit helaas in best veel zaken momenteel aan de hand je krijgt basis sex en pijpen met condoom.
Maar als je de verkeerde dame treft mag je van pzc tot tongzoenen bijbetalen helaas moet je tegenwoordig echt voor je naar de kamer gaat duidelijke afspraken maken met de dame zelf over de diensten en de kosten.
 
Ik snap je bezwaren echter is dit helaas in best veel zaken momenteel aan de hand je krijgt basis sex en pijpen met condoom.
Maar als je de verkeerde dame treft mag je van pzc tot tongzoenen bijbetalen helaas moet je tegenwoordig echt voor je naar de kamer gaat duidelijke afspraken maken met de dame zelf over de diensten en de kosten.

Clubs mogen pzc ook niet opdringen aan dames. Dan hebben ze gezeik in de zin van "de club verplicht dames tot onveilige seks bla bla bla".
 
opdringen is natuurlijk wel iets anders als het wel doen maar tegen extra betaling, maar het zowiezo altijd verstandig om te vragen wat er kan en tegen welke kosten
Dat is dan verder aan de dame. Je hebt dan altijd wel dames die het niet of met tegenzin doen. Zelfs in clubs waar het heel gangbaar is, zoals bv. House of Pleasure.
 
ja dat klopt maar het is meer dat opdringen opdringen blijft of het nu extra betaald wordt of niet dat maakt niet veel uit.
Als een dame extra geld vraagt of het in het voor de standaard prijs doet ze mag niet door de club waar ze werkt word verplicht worden om dit te doen.
In de praktijk zal er toch wel iets van dwang zijn om bepaalde zaken te doen die min of meer standaard in een bepaalde club zijn waardoor dames het wel doen maar dan met grote tegenzin en soms is het gewoon dat ze wat extra willen verdienen maar vinden ze het niet prettig om te doen
 
Ben d'r ook maar eens geweest, maar vond de dames niet opdringerig. Ja, ze benaderen je, maar wel vriendelijk. Extraatjes werden niet opgedrongen of zo.

Het extra geld steken ze natuurlijk direct in eigen zak, het basistarief delen ze met de club. Dus het kan interessant zijn om veel extraatjes te verkopen natuurlijk.
 
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/linne/5505312-angela dit is alles wat ik over haar kan vinden. hier staat dat ze iedere dag aanwezig is. maar ik lees ook recenties dat dit vaak niet klopt vandaar dat ik het vraag.
Zegt me zo niks, maar dat kan ook aan de foto's liggen. Die zijn alleen van de achterkant. Volgens mij is het wel zo dat niet alle dames van de advertenties er altijd zijn. Line-up qua aantallen en looks overigens wel prima voor een club.
 
Ik wil ook eens gaan kijken bij Fazenda, zag op hun profiel op kinky.nl de mooie blondine Nathalia, die zou ik wel eens willen treffen.

Kun je telefonisch vantevoren bij de gastvrouw ook een afspraak met een dame maken? En krijg je in de bar wel nog een gratis glaasje frisdrank, of moet je daarvoor ook extra betalen?
 
Ik wil ook eens gaan kijken bij Fazenda, zag op hun profiel op kinky.nl de mooie blondine Nathalia, die zou ik wel eens willen treffen.

Kun je telefonisch vantevoren bij de gastvrouw ook een afspraak met een dame maken? En krijg je in de bar wel nog een gratis glaasje frisdrank, of moet je daarvoor ook extra betalen?

Ik zou dan gewoon even bellen en dat vragen. Ben zelf niet zo van het bellen. Ik ga gewoon langs en kijk wat er is. Is het niks? Dan ben ik zo weer weg. En is het wel wat? Dan ga ik naar boven.

Frisdrank is volgens mij betaald. Het is ook niet echt een privé-huis. Dames zitten/dansen/lopen in de bar. Net zoals klanten die niet op de kamer zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan