Algemeen Feest 10 jarig bestaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op de poster staan degenen die tussen de kamers door voor het extra erotisch vermaak gaan zorgen. 4 dames, waarvan 1 buikdanseres en een stel. En dan de Prosecco, extra groot buffet en de verloting. Van wat? Dat is voor mij een verrassing.
 
Op de poster staan degenen die tussen de kamers door voor het extra erotisch vermaak gaan zorgen. 4 dames, waarvan 1 buikdanseres en een stel. En dan de Prosecco, extra groot buffet en de verloting. Van wat? Dat is voor mij een verrassing.
Met die siliconen en plakplaatjes is de eetlust bij mij snel verdwenen.
Ik weet niet of ik die club eens met een gezoek ga vereren, maar als een deel of het merendeel van die meiden er zo uitziet, is het snel rechtsomkeert...
 
Met die siliconen en plakplaatjes is de eetlust bij mij snel verdwenen.
Ik weet niet of ik die club eens met een gezoek ga vereren, maar als een deel of het merendeel van die meiden er zo uitziet, is het snel rechtsomkeert...
Siliconen is een minderheid van de dames. Ca. 10 van de 60.
Die Harleen van Hinten die op komt treden is wel heel extreem getatoeëerd en die Barbie B heeft er ook aardig wat. Tattoos zie je in het algemeen natuurlijk steeds meer. Maar van de dames waarmee je kunt kameren zijn er zeker 20 zonder tattoos en circa 20 met slechts bescheiden tattoos. Dus dat hoeft je niet te weerhouden.
 
Voor zover die dames nog een beetje aandacht besteden aan hun lichaam.
Ik hoef niet per se een slanke den te hebben, maar als aan alle kanten het vet rijkelijk aanwezig is, houdt het ook op.
 
Net aangekomen. Het begint goed. De club is mooi versierd en naast het uitgebreide ontbijtbuffet staan er extra schalen met heerlijke hapjes! Diverse wraps, minihamburgertjes, spekrolletjes, gevulde cupjes etc. Zelf heb ik een zalmwrap en een spiesje garnalen genomen. Speciaal voor @Il Commendatore is de ultra skinny Irina ook alweer binnen naast een zwikje andere dames met BMI < 18 ;).
Het is al vroeg behoorlijk druk!
 
Schitterend feest, plaatselijke Hollandse hapjes, een schare LU zoals je ze nergens anders vindt met volle borsten en billen, wat wil je nog meer. Doe er nog 10 jaar bij Sixsense.
 
Helaas..
Andere bezigheden, dus het gaat aan m'n neus voorbij.
Er komen nog dagen genoeg, dat jij je keuze zal vinden ginds

Weekend rond de 80 vrouwelijke bezoeksters, en in de week meer dan 50. Week wanneer je kan is wel meer opportuun,wegens niet aanschuiven.
En betreffende die tatoeages; meiden maken elkaar gek op de (a)sociale media
 
Wat een geweldig feest was het. Het al uitgebreide ontbijtbuffet was nog verder uitgebreid met schalen vers bereide hapjes als garnalen spiezen, minimini hamburgers, kipspiesjes, belegde stokbroodjes, gevulde cupjes, wraps. Die heerlijkheden lagen ook op het overdekte terras, 's avonds een heerlijke moot gebakken zalm en er schijnt ook een verjaardagstaart te zijn geweest. In ieder geval wat mensen gezien met slagroom op hun gezicht.
De optredens bleven maar doorgaan! Vanaf 3 uur tot 10 uur toen ik naar huis ging was er volgens mij elk half uur een show waar ook regelmatig een man in werd betrokken. Die shows gingen ook daarna nog door, want toen ik aangekleed de trap op ging, kwam er net een "non" met een brandende kaars naar beneden. Een politie agente met knuppel (degenen die er niet waren mogen raden waar die knuppel ingeschoven werd), een buikdanseres die een heleboel dames aan het dansen kreeg, gevolgd door nog meer dansende heren. De 2 live sex shows die ik heb gezien met een squirtende dame werden nog aangevuld door Nancy en Natasha met een man op het "podium" rechtsvoor in de bar en Domenika deed dat nog eens dunnetjes over op het podium achterin de bar! Zelfs toen ik even een dutje deed in de men's room werd ik nog aangenaam verrast (en wakker) door een live show op het bed naast me. Wat een feestelijke en geile bedoening! De beste show was misschien nog wel toen Anja besloot mee te doen met een paaldanseres! Of was het de dame die met een viltstift in 1 van haar openingen (ik kon niet zien welke) een hartje in haar tekenboek schreef?

Het was allemaal prima georganiseerd. Wel een overload aan dames en heren, dus forse wachttijden voor de kamers en op een gegeven moment waren er ook geen lockers meer voor de toegestroomde mannen. Dank aan Sixsens voor deze geweldige dag! En oh ja, ik won ook nog een kalender van die squirtende dame in de Tombola. Die krijgt natuurlijk een ereplaatsje bij mij in huis! De hoofdprijs was maar liefst 10 keer gratis entree! Lucky Basterd die dat gewonnen heeft. Het zij hem gegund.
Ik heb zelf kamers gedeeld met Nathy, Elena, Clarissa, Lori en Lulu. Daardoor diverse shows (en de verjaardagstaart) gemist natuurlijk, maar er nog ruim voldoende van mee gekregen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan