Recensie Feline, Varsenare 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
haar advertentie is al lange tijd offline??? iemand eigenlijk onlangs nog geweest. een recensie blijkbaar ook niet opgemaakt? ik lees alleen maar "top" of "prijzig"
Daar zijn we niet veel mee ...
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Dan toch eens bij haar geweest. Een zéér knappe verschijning die de deur open deed! De trap en al genieten van haar lekker kontje. Vooraf eerst een douche en daarna op de massagetafel. Er was ook een bed aanwezig (vermoedelijk voor de body to body).
De massage was top, met aandacht voor alle lichaamsdelen. En het teasen was zeker aanwezig. Ze praat ook gemakkelijk. Tijdens het aftrekken nam ze m'n hand en mocht ik haar kontje aanraken. Spijtig dat ze geen orale afwerking geeft maar verder een topervaring. Ga zeker nog terug (en waarschijnlijk neem ik dan de body to body)
 
Ik volg mee en probeer er eens te geraken. Is 45min rijden voor mij dus hoop concreet te kunnen afspreken want ik ben niet zo vaak in de mogelijkheid om te gaan rondhuppelen. Ik merk dat Feline meeleest dus...ik stuurde reeds via Whatsapp en sms (dat laatste in al mijn enthousiasme zonder gelezen te hebben "enkel Whatqapp" 😇)
 
Ik volg mee en probeer er eens te geraken. Is 45min rijden voor mij dus hoop concreet te kunnen afspreken want ik ben niet zo vaak in de mogelijkheid om te gaan rondhuppelen. Ik merk dat Feline meeleest dus...ik stuurde reeds via Whatsapp en sms (dat laatste in al mijn enthousiasme zonder gelezen te hebben "enkel Whatqapp" 😇)
Leuk dat je er naar uitkijkt om er eens te raken! Ik denk dat ik ondertussen al mijn whatsappjes heb beantwoord, moest ik je over het hoofd gezien hebben , stuur me gerust nogmaals 💋💋
 
Over 3 weken tot 3 keer toe mee afgesproken. Steeds goede communicatie, tot de dag zelf ... en dan hoor je ze niet meer 🤔
De eerste 2 keer een mooi en vriendelijke excuses gekregen. De 3e keer nooit meer gehoord...
Gelukkig ben ik iedere keer zo slim geweest om nooit te vertrekken voordat ik haar zou horen!
Zeker dat dit geen fake gedoe is?
 
Over 3 weken tot 3 keer toe mee afgesproken. Steeds goede communicatie, tot de dag zelf ... en dan hoor je ze niet meer 🤔
De eerste 2 keer een mooi en vriendelijke excuses gekregen. De 3e keer nooit meer gehoord...
Gelukkig ben ik iedere keer zo slim geweest om nooit te vertrekken voordat ik haar zou horen!
Zeker dat dit geen fake gedoe is?
Vroeger werkte deze meid te Kortrijk, toppertje hoor. Was natuurlijk pré-covid, dus kan veranderd zijn.
 
Allez, blijkbaar ben ik niet de enige waarmee dat gebeurd is. Ik had beter eerst gegoogeld :-/
2 keer geprobeerd, 2 keer daar gestaan, wachten op reactie , maar niks !
Na de eerste keer een excuus dat ze het verkeerd genoteerd had
Na de 2e keer ook nog even gechat en nog een date ingepland, maar toen ik vroeg om mij een 3 kwartier op voorhand dan toch nog te contacteren, anders zou ik niet vertrekken, daarna niks meer gehoord van "haar"
Ik begin ook te denken dat het een fake account is
Of gehackt
 
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een reactie op wat oudere bijdragen

Ik ben vandaag voor de eerste keer bij haar geweest en het zal de laatste keer niet geweest zijn. Ze is een verzorgde, aangename en frisse verschijning (wat een billen :love:, daar kan je met je ogen niet afblijven). Genoeg vleeskeuring. Het is gewoon een aangename persoon met een vlotte babbel, zowel voor, tijdens als nadien.

Ik zie enkele meer negatieve reacties:
- geen tijdige reacties op een afspraak: Ik denk dat ze daar redenen voor heeft die in de privesfeer liggen en ik wil haar best geloven.
- over de prijs die ze vraagt: Ze is niet van Dunaldi, maar is eerder een boetiek. Ze verdient haar brood als een geregistreerde zelfstandige. Vlaams en echt. Ik verkies echt.


Ik ga niet te veel reclame maken, want anders zal ze geen tijd meer hebben voor mij, maar ik hoop dat ik er haar een plezier mee doe. Ik gun het haar. :p

Disclaimer: Dit is mijn eerste post op dit forum.
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand nog onlangs geweest bij haar?
Ik heb wel info gehad ivm haar prijzen en ze doet enkel maar nog niet kunnen gaan. intiem kan als het weder zijds klikt met elkaar. dus waarschijnlijk doet ze het bij de tweede keer als ze je graag heeft.
Haar prijzen zijn €200 body2body met handmatig einde, €50+ als je oraal wilt.
Met intiem is dat €300 euro in totaal.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan