WHEM Femke Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
'In the flesh' te bewonderen bij Privehuis Almere, verder geen info! :)
 
Op het stadsmeisje staan wel lovende recensies. Allemaal gepost door mensen met 1 post. Las hier ergens dat de eigenaar van dit forum en de salon eenzelfde persoon zijn. Dus als iemand nog ervaringen heeft......
 
Ik had een paar keer een afspraak proberen te maken met haar, maar toen kon ze niet op de tijden dat ik kon en omgekeerd. Aan klanten geen gebrek zo te zien, maar ze reageer wel altijd netjes op mijn berichten. Maar sinds ze 250 euro per uur vraagt, vond ik het iets teveel van het goede en daardoor ook geen afspraak meer proberen te maken.
 
Ik ben een tijd geleden bij Femke geweest. Leuke meid, ziet er goed uit en reageert idd snel op WA berichten.

Wat in haar advertentie staat klopt volledig en dat doet ze ook. Zie ook mijn review op citygirl.

Gewoon afspraak maken en gaan
 
Is het raar, heb dat bij meer veelal buitenlandse dames, dat ik de tekst nogal ordinair en weinig respectvol vind.

Lijkt me dat dit geschreven is door een man....
 
Ik heb deze prachtige dame inmiddels 3 keer bezocht. Zij is een en al erotisch vuurwerk. Heerlijk lijf, mooie koppie en ongelovelijk geil. Ik heb een fijne klik met haar.

Maar ... ze vraagt sinds kort 250 euro per uur. Daarmee is ze helaas mij als klant kwijt.
 
Afgelopen week weer geweest, werd begroet met innige tongzoen en haar gevingerd terwijl we nog recht op stonden. Was duidelijk een gevalletje van no clean up zoals ik had verzocht. Mijn voorganger had goed zijn best gedaan, daarna heerlijk geneukt, wat een passie en inzet heeft zij toch.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.349
Berichten
722.999
Leden
33.340
Nieuwste lid
TeunDijk
Terug
Bovenaan Onderaan