Recensie Femke, Neerpelt 4,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

3200

Vaste klant
226
21/11/21
140
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/femke-36-neerpelt.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Femke enkele weken geleden ontmoet.
Ze ontvangt op haar appartement.
Zéér openminded meid!
Ze tongzoent, pijpt zonder, CUM in mond incl slikken, laat haar graag rimmen en likt ook het kontje van de man.
Neuken doet ze in verschillende standjes, ze staat ook open om alternatieve standjes te doen.

Ik denk wel dat ze enkele jaren ouder is dan in haar advertentie.
 
Ik heb deze kempische dvp die in Pelt ontvangt onlangs ook een bezoekje gebracht op basis van haar uitdagende foto's. De foto's kloppen volledig, knap gezicht, lekker gebruind en zacht lichaam, mooie bijgewerkte borsten en haar kleine buikje stoort helemaal niet. De ontvangst is zeer hartelijk en na het afrekenen en wasje kon het festijn beginnen. Ze geeft ook een body to body massage maar deze heb ik overgeslagen omdat ik hier toch kwam voor de sex. Het pijpen zonder condoom is top niveau waarbij ze een deepthroat gaf en ik mijn kwakje in haar mond mocht achter laten . Zoals ik het graag heb slikte ze alles netjes door. Daarna haar lekkere kutje gebeft waarbij ze duidelijk tot een orgasme kwam. Het tongzoenen is met volle overgave. Voor de tweede ronde is ze op mij komen zitten waarbij ze meermaals mijn harde paal langs haar kutje liet schuiven. Het werd een hevige neuk sessie waarbij alle standjes passeerden en ik voor de tweede keer klaar kwam in haar. Het uurtje was verstreken en na een wasje keerde deze jongen zéér tevreden huiswaarts. Zeer lieve vrouw die haar geld meer dan waard is, zal ze nog regelmatig bezoeken ! https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/femke-36-neerpelt.html
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze kempische dvp die in Pelt ontvangt onlangs ook een bezoekje gebracht op basis van haar uitdagende foto's. De foto's kloppen volledig, knap gezicht, lekker gebruind en zacht lichaam, mooie bijgewerkte borsten en haar kleine buikje stoort helemaal niet. De ontvangst is zeer hartelijk en na het afrekenen en wasje kon het festijn beginnen. Ze geeft ook een body to body massage maar deze heb ik overgeslagen omdat ik hier toch kwam voor de sex. Het pijpen zonder condoom is top niveau waarbij ze een deepthroat gaf en ik mijn kwakje in haar mond mocht achter laten . Zoals ik het graag heb slikte ze alles netjes door. Daarna haar lekkere kutje gebeft waarbij ze duidelijk tot een orgasme kwam. Het tongzoenen is met volle overgave. Voor de tweede ronde is ze op mij komen zitten waarbij ze meermaals mijn harde paal langs haar kutje liet schuiven. Het werd een hevige neuk sessie waarbij alle standjes passeerden en ik voor de tweede keer klaar kwam in haar. Het uurtje was verstreken en na een wasje keerde deze jongen zéér tevreden huiswaarts. Zeer lieve vrouw die haar geld meer dan waard is, zal ze nog regelmatig bezoeken ! https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/femke-36-neerpelt.html
Ik heb deze kempische dvp die in Pelt ontvangt onlangs ook een bezoekje gebracht op basis van haar uitdagende foto's. De foto's kloppen volledig, knap gezicht, lekker gebruind en zacht lichaam, mooie bijgewerkte borsten en haar kleine buikje stoort helemaal niet. De ontvangst is zeer hartelijk en na het afrekenen en wasje kon het festijn beginnen. Ze geeft ook een body to body massage maar deze heb ik overgeslagen omdat ik hier toch kwam voor de sex. Het pijpen zonder condoom is top niveau waarbij ze een deepthroat gaf en ik mijn kwakje in haar mond mocht achter laten . Zoals ik het graag heb slikte ze alles netjes door. Daarna haar lekkere kutje gebeft waarbij ze duidelijk tot een orgasme kwam. Het tongzoenen is met volle overgave. Voor de tweede ronde is ze op mij komen zitten waarbij ze meermaals mijn harde paal langs haar kutje liet schuiven. Het werd een hevige neuk sessie waarbij alle standjes passeerden en ik voor de tweede keer klaar kwam in haar. Het uurtje was verstreken en na een wasje keerde deze jongen zéér tevreden huiswaarts. Zeer lieve vrouw die haar geld meer dan waard is, zal ze nog regelmatig bezoeken ! https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/femke-36-neerpelt.html
Ja Henk,blij dat het jou ook zo bevallen is,dat bedoelde ik met men vorige reactie,niet van veel beloven en,,,,,,fijne dag nog
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het valt me op dat het allemaal nieuwe accounts zijn die positief zijn over haar net als op het andere forum.

Betrouwbaarheid ligt laag net zoals de dame om afspraken te maken overigens.
 
Het valt me op dat het allemaal nieuwe accounts zijn die positief zijn over haar net als op het andere forum.

Betrouwbaarheid ligt laag net zoals de dame om afspraken te maken overigens.
beste Mrmystery,kan toevallig zijn en dat is het ook denk ik,maar kon niet eerder reageren voor ik daar geweest was he:),maar ik kan er inkomen dat ge achterdochtig bent of wel een slechte ervaring met haar had gr
 
Het valt me op dat het allemaal nieuwe accounts zijn die positief zijn over haar net als op het andere forum.

Betrouwbaarheid ligt laag net zoals de dame om afspraken te maken overigens.
Sorry, maar heb girlsreview.nl pas ontdekt via een krantenartikel na jarenlang hookers.nl bezocht te hebben. Het is inderdaad niet altijd even gemakkelijk om afspraken te maken met deze dame. Ze heeft ook nog een job naast deze "bijverdienste". Vaste klanten hebben een streepje voor bij haar. En op het NZC-forum staan inderdaad ook negatieve reacties die ik niet deel. Denk dat de mensen op dat forum iets kritischer zijn en andere verwachtingen hebben. NZC doet ze ook enkel als de klik er is en ze het gevoel dat de hygiëne bij de klant ok is. Dat verteld ze mij toch, voor wat het waard is.
 
Het valt me op dat het allemaal nieuwe accounts zijn die positief zijn over haar net als op het andere forum.

Betrouwbaarheid ligt laag net zoals de dame om afspraken te maken overigens.
Ik ben een aantal weken terug ook bij deze dame geweest. Het is inderdaad lastiger om een afspraak te maken. Je moet zeker een dag / paar dagen van te voren een afspraak maken. Als je eenmaal een afspraak hebt gepland komt ze de afspraken ook na.
De date met haar was voor mij echt top. Ze is echt lief en heeft de volledige aandacht voor je. Geen telefoon tussendoor, daarom zal ze lastiger te bereiken zijn.
Ze gaf mij een fijn GFE gevoel. De seks was echt geweldig. Ik ga binnenkort weer terug!
 
Ik ken Femke nu al 2 jaar vanaf het begin dat ze sekswerker is. Het is een heel lieve, mooie verzorgde jonge vrouw die alles doet om het de klant naar de zin te maken. Echte GFE. Ondertussen heb ik met haar wekelijks enkele dates van meerdere uren en ik kan je vertellen dat we heel goed bevriend zijn. Ook mijn hygiëne is zeer goed en ze heeft nooit intiem zonder condoom met me gedaan, laat staan zelfs gevraagd of ik het erg zou vinden.
Kijk naar haar advertentie op redlights en je zal zien dat ze specifiek vermeld dat ze dit niet doet. Voor de rest denk ik dat Femke zo ongeveer de liefste en beste dvp is die je in Limburg kan bezoeken. Ik weet dat ze het forum volgt en niet bepaald blij is met de vermelding dat ze zonder bescherming zou neuken. Het doet haar meer kwaad dan goed dus heren, heb een beetje respect en vertel hier geen dingen die niet waar zijn.
 
Ik ken Femke nu al 2 jaar vanaf het begin dat ze sekswerker is. Het is een heel lieve, mooie verzorgde jonge vrouw die alles doet om het de klant naar de zin te maken. Echte GFE. Ondertussen heb ik met haar wekelijks enkele dates van meerdere uren en ik kan je vertellen dat we heel goed bevriend zijn. Ook mijn hygiëne is zeer goed en ze heeft nooit intiem zonder condoom met me gedaan, laat staan zelfs gevraagd of ik het erg zou vinden.
Kijk naar haar advertentie op redlights en je zal zien dat ze specifiek vermeld dat ze dit niet doet. Voor de rest denk ik dat Femke zo ongeveer de liefste en beste dvp is die je in Limburg kan bezoeken. Ik weet dat ze het forum volgt en niet bepaald blij is met de vermelding dat ze zonder bescherming zou neuken. Het doet haar meer kwaad dan goed dus heren, heb een beetje respect en vertel hier geen dingen die niet waar zijn.
Helemaal mee eens @Knfflbr61! Niets meer aan toe te voegen.
 
Ik probeer de dame nu al een paar weken achter elkaar te bereiken voor het plannen van een afspraak. In het begin reageerde ze maar daarna niet meer. Echt super jammer.
 
Dag, kan de review op RL niet terugvinden maar ik vind wel een Femke op Kinky, zie link. Hebben we het dan over dezelfde dame?
 
Lijkt mij dezelfde. Staat idd niet meer op RL. Heb haar nog niet bezocht. Staat wel in mijn favorieten lijstje.
 
Lijkt mij dezelfde. Staat idd niet meer op RL. Heb haar nog niet bezocht. Staat wel in mijn favorieten lijstje.
Tijdje geleden geweest
Inderdaad heel moeilijk te bereiken
Was ni zo een succes
Fake borsten en een grote klodder glijmiddel
Nadien overdreven fake kreunen
Jammer heb me door de foto's laten vangen
Geen herhaling voor me
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vorige week nog bij Femke geweest. Ik ga zowat om de drie weken.boek wel altyd mijn afspraak meteen in. Voor mij is zij 1 van de beste. Zij tongzoent pijpt lekker en vrijen in meerdere standjes en laat zich ook graag beffen. Ik hou zelf van soft sm en dat doet ze nu al naar mijn zin heel goed.ze beveelt me dan wat ik moet doen bij haar met n zweepje etc. Zelf zegt ze dat ze elke dag bijleert op dat gebied . Nu bij mij nam ze geen glijmiddel maar ik begrijp dat wel dat ze dat soms nodig heeft.iedereen zijn mening . Voor mij is ze top
 

Deze link nog tegengekomen
Wat een lekkere foto's maar iets houdt me tegen
 
Femke is geen DVP waarop je kan rekenen. Reageert amper op berichten. Een afspraak maken is praktisch onmogelijk. En vaak meegemaakt dat een afspraak last minute wordt afgezegd of gewoon aan de deur staat dat ze je vergeten is. Een dikke no go. In het begin van haar werk was het echt de moeite. Maar dat laat de laatste keren behoorlijk aan de wensen over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Femke was effectief een toppertje.
Enkele keren mee afgesproken, zeer goede sexmomenten gehad.
En ja,... klopt... bare is bespreekbaar.
Femke is eigenlijk n meid die voor alles open staat.
Laatste half jaar is ze redelijk onbetrouwbaar geworden.
(Moeilijk mee af te spreken, vele uitvluchten,...)
Ook haar leeftijd is verbloemd.

Femke staat niet meer op m'n shortlist.
 
Femke was effectief een toppertje.
Enkele keren mee afgesproken, zeer goede sexmomenten gehad.
En ja,... klopt... bare is bespreekbaar.
Femke is eigenlijk n meid die voor alles open staat.
Laatste half jaar is ze redelijk onbetrouwbaar geworden.
(Moeilijk mee af te spreken, vele uitvluchten,...)
Ook haar leeftijd is verbloemd.

Femke staat niet meer op m'n shortlist.
Klopt idd. De laatste tijd veel uitvluchten. Hoe oud denk je dat de leeftijd effectief is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou wat een geouwehoer hier! Gefrustreerde jongetjes !!!! . Sven :als jij je zo druk maakt omdat je er niet binnengeraakt hoef je haar zo nog niet af te breken . Ze zal haar redenen wel hebben. Ze heeft veel vaste klanten en is daarom vast moeilijk te bereiken. Moet je haar daarom hier zo afbreken?! Elke vrouw die dit werk doet mag nog altyd kiezen wie ze wel en niet doet . Ze is bij mij nog altyd n toppertje en dat zal ze altyd blijven. Maar blijven julie er maar weg dan. Dan heeft de gefatsoeneerde man meer kans bij haar binnen te raken
 
Kan enkel markkinky bijtreden ze is een toppertje en indien je femke behandeld als een prinses krijg je meer dan voldoende terug is een dame die je op je handen moet dragen en niet behandelen als een stuk vuil zoals sommige onder ons en dan haar afkraken is niet moeilijk
 
Tweemaal een afspraak gemaakt; een dag van te voren en ja ik kon komen. In de ochtend voor mijn vertrek heb ik extra nog gevraagd of de afspraak ook door kan gaan. Ik zie dat ze het bericht leest maar geen reactie meer....kan een keer gebeuren maar twee keer...nee zo knap is ze nu ook weer niet.
 
Tweemaal een afspraak gemaakt; een dag van te voren en ja ik kon komen. In de ochtend voor mijn vertrek heb ik extra nog gevraagd of de afspraak ook door kan gaan. Ik zie dat ze het bericht leest maar geen reactie meer....kan een keer gebeuren maar twee keer...nee zo knap is ze nu ook weer niet.
Inderdaad moeilijk om mee aftespreken maar als je bij haar bent heb je wel een topdate maar laatste keer ook voor niets naar pelt gereden en dan die smoesje houd ik niet van gewoon eerlijk zijn waarom niet ik vermoed gewoon dubbele afspraak
 
Voor de corona crisis ging ik regelmatig naar de Golden Time in Duitsland ongeveer 15 jaar elke twee weken. Als ik dat vergelijk met Femke dan steekt zij boven al die vrouwen er met kop en schouder bovenuit.
 
Femke kan wel eens een sms sturen dat ze moe is en het die dag met haar niet goed gaat, maar als je dan terug denkt aan de mooie dates die ik met haar had heb ik daar alle begrip voor . Het zijn mensen en geen machines. Als ik haar vergelijk met Roemeense of Bulgaarse dames is ze toch wel echt veel beter om niet te zeggen de beste. Je kan met haar ook een fatsoenlijke conversatie voeren. Ze heeft altijd aandacht zal tussen door niet telefoneren en krijgt altijd meer dan je hebt geboekt. Bij wie kan je dat zeggen ? Altijd een drankje, als je binnenkomt staat ze mooi klaar in lingerie en krijg je een fijne omhelzing. Kwa hygiene is ze top Het wasmachien draait de ganse dag. Kortom ik wil geen ander meer femke is het einde.
 
Beste medewandelaars. Normaalgesproken schrijf ik geen recensies maar hier vindt ik wel dat ik er één moet schrijven. Dit naar aanleiding van de recensie die Sven hier heeft neergeschreven. Ik heb het geluk gehad van altijd terecht te komen bij toppertjes zoals Femke en iemand als Amarante bijvoorbeeld. Dan heb ik geen behoefte, om daar reclame over te maken want ik wil de dame nog kunnen bezoeken en dat gaat bijna niet als ze het te druk hebben. Gelukkig hebben de vaste klanten, en zeker diegene die de dames graag zien komen, een streepje voor op de sporadische klanten waardoor mijn dates altijd kunnen gepland worden zoals ik het graag heb. Om zo een klant te kunnen zijn dien je de dame in kwestie met respect te behandelen, ze vriendelijk aan te spreken, haar te betalen wat ze vraagt voor haar diensten en niet af te pingelen, als je afspreekt voor een vluggertje niet proberen om het een half uur te rekken, dat getuigt van disrespect, en haar niet stalken.

Als je Femke met respect behandeld, je bent vriendelijk, proper verzorgd en je houd je aan de gemaakte afspraken, dan zal je altijd kunnen genieten van een uitstekende date. Aan de collega wandelaars die Femke graag zouden willen bezoeken, maar die zo hun twijfels hebben, zou ik willen zeggen, laat jullie niet tegenhouden door die paar negatieve be(ver)oordelingen want die slaan echt nergens op. Daar steek ik mijn hand voor in het vuur. Zelf heb ik deze morgen weer genoten van een superdate met een voor mij wel super dame van plezier en plezier hadden we van de eerste minuut tot de laatste, dat kan ik jullie wel vertellen. Zij die haar echt kennen weten wel wat ik bedoel zonder in detail te moeten treden. Het feit dat ze soms moeilijk bereikbaar is klopt helemaal omdat ze het nu eenmaal druk heeft, en geen van ons heeft graag dat de dame de hele tijd met haar gsm bezig is in plaats van met ons.

Ps: van mij krijgt Femke over de volle lijn een 11 op 10
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Femke heeft me er alles oververteld Realpussylover. Ze was er totaal van ondersteboven. In mijn beroep word ik ook regelmatig bedreigd zowel fysiek als verbaal. Ik kan me perfekt inleven in haar situatie. En dan word ze nog eens afgekraakt bij girls review, dat verdient ze niet.
 
Persoonlijk heb ik Femke al een aantal keren bezocht en steeds was het een zeer fijne ervaring. Heb ook al eens, na een afspraak, bij haar aan de deur gestaan en deed ze niet open. Kreeg daarna een bericht van haar dat er een vaste klant binnen was en dat die onverwacht een uur had bijgeboekt waardoor onze afspraak niet kon doorgaan. Ze excuseerde zich daarvoor en gaf me een flinke korting bij een nieuwe afspraak. Heb haar voorstel vanzelfsprekend toen aanvaard want ze is voor mij een topper !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan