Recensie Femke, Arnhem (voorheen Zevenaar, Nijmegen, Haps, Apeldoorn) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,
Heeft iemand hier enig idee of de huidige locatie van Femke in Arnhem een beetje fatsoenlijk is?
 
Ze zegt zelf voor het eerst in haar advertentie: op zeer luxe locatie

dus dan zal het waarschijnlijk
wel ok zijn.
 
Onlangs met haar afgesproken. Ze stuurt een SMS dat het een uur later wordt, vervolgens nog een half uur later. 5 minuten voor de date zegt ze opeens, 'moet weg door een noodgeval'. Zeer chaotische vrouw...
 
Ik had vandaag een eerste date met Femke die altijd al mn interesse had. Vooral omdat je in haar ad en recensie's ziet dat ze een eigen, eerlijke en lieve meid moet zijn. Deze niet-persoonlijke conclusie was voor mij in een oogopslag bewezen toen ik binnenkwam.
Heb een fijne date gehad en voelde gelijk wel vertrouwd. Sommige mensen, buiten vrienden gerekend en kan trouwens iedereen zijn: van iemand die je af en toe tegenkomt en alleen begroet tot collega's, hebben een speciaal plekje in mn hart. Hier hoort Femke ook bij.
Ik was niet echt in een geile stemming, was ik dit wel geweest dan was het fysieke beter geweest. Dat hoop ik zeker nog een keer mee te mogen maken.
Ze is misschien een beetje druk etc maar daar hou ik wel van: dat maakt haar authentiek. Er is geen toneelspel bij waardoor je je achteraf wel eens bedrogen kan voelen. Daar hou ik geen prettige herinnering aan over, al is het natuurlijk altijd dienstverlening wat de onverenigbare combinatie van gevoel en verstand bij elkaar brengt.
Aan Femke hou ik wel een fijne herinnering over zogezegd, die zeker voor herhaling vatbaar is. Je merkt wel dat ze niet in een makkelijke fase/ situatie zit, maar als ze de goed kant op gaat komt ze daar wel uit. Ze heeft wel een goeie energie.
Ze is op zoek naar werkruimte dus als een betrouwbaar persoon iets voor haar weet?
Mocht je dit lezen Femke: Tanx meid, en ik zie je nog wel een keer!
 
ik ben voornemens morgen femke te bezoeken.

benieuwd naar haar koppie benul nogal kieskeurig en kan me er geen voorstelling van maken.

heeft iemand ervaring met de lokatie in Zevenaar waar ze nu ontvangt?
 
heeft iemand ervaring met de lokatie in Zevenaar waar ze nu ontvangt?
Ik ben er in het verleden veel geweest, de locatie is zeer discreet, op een klein industrieterrein, afgezonderde parking. Het is een leuk huis, met diverse kamers met mogelijkheden. Wat ik begrijp heeft in (Dld verplicht) iedere dame een vaste kamer. De locatie is in Elten net over de grens.
 
Ik heb Femke niet bezocht bij Casa Rosa maar ik heb wel ervaring met de locatie.

Het is een nette locatie net over de grens bij Beek.
Het is gelegen op een klein industrieterrein dat redelijk rustig is. De parkeerplaats is volledig omheind en goed beschut.

Je belt aan en er word open gedaan door de gastvrouw. Ze vraagt of je een afspraak met iemand hebt of dat de dames zich aan je moeten voorstellen.

Nadat je je keuze hebt gemaakt ga je met de dame naar de kamer en handel je daar de financiële dingen af.

Je doet je ding en daarna vertrek je weer.

De kamers en het interieur zijn naar mijn smaak wel wat gedateerd maar het is er wel netjes en schoon
 
Ik wilde Femke al heel wat jaren ontmoeten, lees de verschillende verhalen (goed en slecht) en wilde dit zelf ervaren. Ze ontvangt sinds kort in Elten, wat me heeft doen besluiten om een afspraak te maken. Na wat SMS en Bellen, een bevestiging dat het kon.

Na wat wachten, werd ik, verblijd door een vriendelijk lachende mooie meid, met een slanke taile, lekker kontje en dan die borsten, die zijn toch fenomenaal.
Eenmaal op de kamer, kon het feest (na een slokje wijn) beginnen. Ze begon met pijpen zonder, dit deed ze heerlijk. Daarna heb ik haar gebeft, merkte op dat het haar niet wat deed (fake gekreun). Daarna hebben we in Doggy geneukt, waardoor ik lekker ben klaar gekomen. Helaas zat er van mijn kant geen tweede ronde in en heeft ze me lekker gemasseerd.

We hebben heerlijk liggen kletsen en Femke is een lieve, leuke meid en zou haar graag nog een keer willen ontmoeten, hopelijk ontvangt ze me dan in het jurkje wat ze bij ons afscheid aanhad, pfff wat een figuur heeft ze toch, heb er heerlijk over gedroomd.

Puntje van kritiek, ze adverteert met een GFE ervaring, maar heb dit niet als zodoende ervaren, geen zoenen (tong) en of elkaar lekker opgeilen. Leek wel of de rem erop zat, wat meer passie mag. Kan zijn dat de klik er niet was, of we elkaar nog niet goed kennen.

Femke als je dit leest, tot de volgende keer,...
 
Weet iemand of het nummer in haar Kinky advertentie nog actueel is?

Ik krijg haar moeilijk te pakken. Als lees ik dat dit niet ongebruikelijk is
 
Weet iemand of het nummer in haar Kinky advertentie nog actueel is?

Ik krijg haar moeilijk te pakken. Als lees ik dat dit niet ongebruikelijk is
Ze is idd moeilijk te bereiken, heb haar een aantal sms berichten gestuurd, waar ze wel of niet op reageerde, ook proberen te bellen, maar ze pakt niet op, ik ontving dan nog een berichtje kan ik kon sms'en.

Het nummer zou actueel moeten zijn, heb haar hierop kunnen bereiken.
Tegenwoordig werkt ze volgens mij vol vanuit Arnhem of Nijmegen, staat niet meer vermeld op de site van CR in Elten.
 
Ik probeer het echt al, nou als ik maanden zeg overdrijf ik niet... krijg eigenlijk meestal wel een antwoord terug en de toon van de appjes zijn eigenlijk prima, maar er concreet mee afspreken is een tweede :LOL:
 
Breek me de bekende niet open, we hadden om half 2 afgesproken. Ik was er op de afgesproken tijd en stuurde een sms of ze er was. Ontving direct als antwoord NEE.

Heb gebeld, sms gestuurd en uiteindelijk een reactie van hoe lang wilde je ook alweer blijven. Ontving opnieuw een voorstel, zou een uurtje later worden. Uiteindelijk werd dit anderhalf uur. Tis dat ik vakantie had en haar op mijn bucket list had staan.

Volhouden is het enige advies
 
Ik probeer het echt al, nou als ik maanden zeg overdrijf ik niet... krijg eigenlijk meestal wel een antwoord terug en de toon van de appjes zijn eigenlijk prima, maar er concreet mee afspreken is een tweede :LOL:
Sorry hoor maar hoe moet ik dat concreet voor me zien? Zijn jullie gewoon maanden bezig met small talk en durf je geen afspraak voor te stellen? Of ben je echt al maanden bezig data voor te leggen, en krijg je steeds te horen dat ze niet kan?
 
Sorry hoor maar hoe moet ik dat concreet voor me zien? Zijn jullie gewoon maanden bezig met small talk en durf je geen afspraak voor te stellen? Of ben je echt al maanden bezig data voor te leggen, en krijg je steeds te horen dat ze niet kan?
Ik ervaar vaak hetzelfde als Schorpio hoor. Je smst haar als eerst, krijg antwoord en op het moment dat je daar dan een concreet voorstel op doet voor een afspraak krijg je geen antwoord meer.

En zo gaat het bij mij ook al maanden, ooit 1x is het me wel gelukt, maar zo gek is het dus niet.
 
Ik had vandaag een afspraak met Femke en stuurde op de afgesproken tijd een bericht om het huisnummer te vragen. Na bijna 15 minuten wachten kreeg ik deze, vervolgens loop ik naar de flat op zoek naar het juiste appartement. Vervolgens doet ze niet open omdat ik te snel voor de deur stond heel raar. Zulke dames zouden ze wat mij betreft meteen van de site af mogen gooien
 
Ik had vandaag een afspraak met Femke en stuurde op de afgesproken tijd een bericht om het huisnummer te vragen. Na bijna 15 minuten wachten kreeg ik deze, vervolgens loop ik naar de flat op zoek naar het juiste appartement. Vervolgens doet ze niet open omdat ik te snel voor de deur stond heel raar. Zulke dames zouden ze wat mij betreft meteen van de site af mogen gooien
Heb eerder geschreven dat ik al vrij lang bezig was om een afspraak te maken. Vorige week is het eindelijk met succes gelukt. Ik vind het zelf ook vervelend, maar als ik zie wat ik soms voor die Spaanse meiden hier in Arnhem betaald heb en wat je daar voor krijgt, dan heb ik liever een dame als Femke waar moeilijk mee af te spreken is maar waar ik een hartstikke fijne date mee gehad heb.
Anyways, daar heb je verder niks aan... maar zou het niet opgeven (y)
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik lees de discussie hier over Femke. Herkenbaar, maar… vergeet niet: ze is gewoon een lieve en prachtige meid waar ik graag nog eens terug kom!
 
Dat zal eerder een gevalletje gestolen foto's zijn. Latina, cup D, ineens in Beieren terwijl ze vanavond nog haar advertentie heeft geüpdate met ontvangst in Arnhem, ik geloof er niks van.
 
Dat zal eerder een gevalletje gestolen foto's zijn. Latina, cup D, ineens in Beieren terwijl ze vanavond nog haar advertentie heeft geüpdate met ontvangst in Arnhem, ik geloof er niks van.
Inderdaad, kan me niet voorstellen dat ze zich "grensoverschrijdend" gedraagt. Bovendien staat ze omschreven als Latina en dat is ze echt niet. Foto's zijn vast gestolen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had wat tijd over en scrollde door de foto's van Femke en dan begint het toch weer te kriebelen. Vorige date in Nijmegen had ik niet al te best gevoel achteraf. Kaar de gedachte aan haar lichaam en hoe ze kan zijn trokken me weer over de streep.

Zag dat haar adv net online stond, gebeld en nam direct op. Kon snel terecht en uiteraard weer de nodige wachttijden en uitstelberichtjes haha, maar was maar paar minuten dus prima.

Discrete lcoatie en met dit weer is toch geen hond buiten dus lekker anoniem wandelen, dat geeft toch altijd wel een kick als je door een onbekende buurt loopt vind ik.

femke deed open in een sexy setje en met haar mee naar de kamer. Dat lichaam blijft fantastisch om te zien, ze zag er goed uit en was vrolijk. Dit kon wel eens een hele goede date worden. Op bed plaats genomen en haar gang laten gaan (aanbod massage sla ik altijd af). Altijd weer jammer dat ze niet zoent. Even vermaakt met die tieten en daarna zc laten pijpen. Lekker ordinair doet ze dat door te spugen etc. Mooi uitzicht op dr kontje daarna richting intiem. Condoom om en haar in missionaris geneukt. Wederom goed uitzicht ;) dat ging ik niet lang volhouden. Snel connie af en klaargekomen op dr tieten! en mocht nog even wat blijven drinken.

Prima, geile date met een vrolijke Femke, stukken beter dan vorige keer. Herhalingsgevaar: op deze manier zeker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou het niet weten Tot vorige week was haar adje nog online en had ik nog contact via WA. Maar sinds afgelopen week is haar WA profielfoto verwijderd en haar adje offline. WA berichten worden wel afgeleverd maar dat zegt niets.
Ik hoop niet dat ze gestopt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan