Recensie Femke, Arnhem (voorheen Zevenaar, Nijmegen, Haps, Apeldoorn) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ik heb niet voor anaal betaald. Ze biedt het aan op kinky, maar levert niet. Natuurlijk had ik betaald als ze het had gedaan.
Zelfde evaring hier. Heb er op een gegeven moment ook maar niet meer naar gevraagd. Altijd was het de volgende keer ¯\_(ツ)_/¯.
 
Het is soms lastig om met haar af te spreken. Maar verder heb ik echt nooit problemen met Femke. Levert altijd conform afspraak. Ik neuk haar al een paar jaar zonder condoom. Ook anaal. Kutje en kontje volspuiten is geen enkel probleem.
 
Als haar advertentie op kinky offline staat hoef je het niet te proberen. Als ze de dag er na wel werkt worden de smsjes van de dag ervoor niet beantwoord. Ook werkt ze overdag vrijwel niet. Beste kans om haar te bereiken is dus savonds tussen 18:00 en 01:00. En in Nijmegen is ze vaak veel bezet. Als ze je nog niet kent en je nummer niet is opgeslagen is ze ook wel zo dat ze denk laat maar. Sta je wel in haar telefoon met naam dan reageert ze altijd later wel.
 
Zijn er meer mensen die haar niet te pakken krijgt via de telefoon?
Ik probeer haar al maanden te bereiken.
Krijg meteen de voice mail en op sms'jes reageert ze ook niet.
Voorheen nooit problemen mee gehad. Er is ook niks geks gebeurd ofzo..

Hoor graag van een of jullie dat ook hebben.
Dan heeft ze je nummer geblokkeerd
 
Over smaak valt niet te twisten maar het is wel opvallend hoeveel animo er nog is voor deze dame. Ok, Ze heeft mega grote borsten (zonder silli's), maar verder is het toch allemaal niet zo bijzonder? Daarnaast is de betrouwbaarheid niet best, is de service ook niet geweldig met dat hyperactieve gedrag en kun je je niet fatsoenlijk opfrissen. Althans als je jezelf niet met de handdoek wil afdrogen waar al 4 man zich mee hebben afgedroogd.
 
Femke staat eigenlijk op nummer 1 van de dames die ik het liefst zou willen bezoeken(kom zelf uit Nijmegen) dus mooi in de buurt en haar uiterlijk spreekt me erg aan,(vooral haar borsten) 150 euro is natuurlijk een pittig bedrag voor iemand met een laag inkomen dus ik ben voorzichtig met het maken van de keus, ik wil eerlijk gezegd het liefst zonder condoom , doet Femke dit standaard?
De reden dat ik zonder condoom wil is een medicatieverhaal die wat problemen veroorzaakt met klaarkomen, een condoom maakt dat probleem nog een stukje lastige, 150 euro betalen zonder klaar te komen is echt een frustratie
 
Over smaak valt niet te twisten maar het is wel opvallend hoeveel animo er nog is voor deze dame. Ok, Ze heeft mega grote borsten (zonder silli's), maar verder is het toch allemaal niet zo bijzonder? Daarnaast is de betrouwbaarheid niet best, is de service ook niet geweldig met dat hyperactieve gedrag en kun je je niet fatsoenlijk opfrissen. Althans als je jezelf niet met de handdoek wil afdrogen waar al 4 man zich mee hebben afgedroogd.
Mee eens. Ik ken haar al jaren en het is gewoon een chaoot. Inderdaad hypergedrag, geen nette omgeving, geen knappe vrouw en flinke melktassen die behoorlijk zijn gaan hangen. Inmiddels is ze de dertig gepasseerd. Wel heerlijk pijpen en neuken. Ze kan veel hebben, ook anaal.
 
Mee eens. Ik ken haar al jaren en het is gewoon een chaoot. Inderdaad hypergedrag, geen nette omgeving, geen knappe vrouw en flinke melktassen die behoorlijk zijn gaan hangen. Inmiddels is ze de dertig gepasseerd. Wel heerlijk pijpen en neuken. Ze kan veel hebben, ook anaal.
Die leeftijd is ook lachen, ze adverteert al jaren met 26, maar ze is al meer dan 10 jaar actief. De laatste keer dat ik haar zag is inmiddels 3 jaar geleden en toen begon de zwaartekracht al zijn tol te eisen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mee eens. Ik ken haar al jaren en het is gewoon een chaoot. Inderdaad hypergedrag, geen nette omgeving, geen knappe vrouw en flinke melktassen die behoorlijk zijn gaan hangen. Inmiddels is ze de dertig gepasseerd. Wel heerlijk pijpen en neuken. Ze kan veel hebben, ook anaal.
Hi Robje, ik had de add van Femke voorbij zien komen, hierbij is natuurlijk iedereen onder de indruk van haar foto's tenminste ik enorm. Jij schrijft dat het geen knappen vrouw is in welk opzichte bedoel je dat?
 
Femke staat eigenlijk op nummer 1 van de dames die ik het liefst zou willen bezoeken(kom zelf uit Nijmegen) dus mooi in de buurt en haar uiterlijk spreekt me erg aan,(vooral haar borsten) 150 euro is natuurlijk een pittig bedrag voor iemand met een laag inkomen dus ik ben voorzichtig met het maken van de keus, ik wil eerlijk gezegd het liefst zonder condoom , doet Femke dit standaard?
De reden dat ik zonder condoom wil is een medicatieverhaal die wat problemen veroorzaakt met klaarkomen, een condoom maakt dat probleem nog een stukje lastige, 150 euro betalen zonder klaar te komen is echt een frustratie
Bij de een wel de ander niet… zeker niet als je zelf er meteen over gaat beginnen. Ze wisselt nogal. Het is zeker geen zekerheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ice
Hi Robje, ik had de add van Femke voorbij zien komen, hierbij is natuurlijk iedereen onder de indruk van haar foto's tenminste ik enorm. Jij schrijft dat het geen knappen vrouw is in welk opzichte bedoel je dat?
Femke heeft geen knap gezicht. Kleine oogjes, dunne lippen. Verder heeft ze hangtieten als melktassen. Het neuken en pijpen is goed en anaal zeker ook. Ze is inmiddels over de 30. Ze vertoond vreemd gedrag. Ik denk dat ze adhd heeft en zegt inderdaad zomaar afspraken af.
 
Ik had nooit de intentie haar te bezoeken. Op een of andere manier sprak ze mij niet zo aan. Terwijl ik wel een liefhebber ben van grote tieten. De verhalen over haar kende ik echter ook.

I had een keer een afspraak op de welbekende boerderij in Nijmegen. Mijn dame was nog niet klaar en kwam Femke tegen. Gelijk een praatje gemaakt en ze maakte een echt geile indruk. Na mijn date heb ik een uurtje met haar liggen stoeien. Ik vond haar gezicht gewoon, niet super knap maar in het geheel een lekker ding. Lichaam en houding zijn voor mij belangrijker. Ze had op dat moment gedronken, het neuken met ging niet lekker. Ik had na mijn eerste date denk ik te veel zaad verschoten. Bij standje wissel trok ze het rubber eraf en stopte hem er zo in. Lekker geneukt en klaargekomen. Best een goede date. Dit was echter voor de corona tijd. Op een of andere manier heb ik niet de behiefte haar direct weer te bezoeken. Misschien omdat je achteraf te veel relativeert. Maar het kan ook zo maar zijn dat ik in een geile bui mijn pik weer achterna loop en toch ga.

Ik zou gewoon een afspraak maken en valt ze je tegen dan probeer je het met een halfuurtje af te kopen. Anders ben je eenmalig het uurtarief kwijt. In je hele wandelcarriere zul je toch wel vaker een misser hebben gehad waarbij je ook de centen kwijt was.
 
Ook ik 'kom' regelmatig bij Femke en heb juist altijd de grootste lol met haar. Lekkere Brabo waar je inderdaad mee kan lachen en ook flink kan douwen, ze kan een hoop hebben. Ben al jaren fan en blijft dat voorlopig ook nog wel.
 
Qua uiterlijk vind ik Femke echt wel knap. Gezien de mogelijkheden ook een goede prijs verhouding. Het nadeel is alleen de slechte ontvangstruimtes, iedere locatie van haar is in mum van tijd een bende. En de bekende boerderij vind ik ook een verschrikking. Daarnaast uiteraard haar drukke gedrag, lastig afspraken maken en inderdaad continu willen wisselen van standjes etc... Zo raar voor iemand die zolang al in dit vak zit
 
Qua uiterlijk vind ik Femke echt wel knap. Gezien de mogelijkheden ook een goede prijs verhouding. Het nadeel is alleen de slechte ontvangstruimtes, iedere locatie van haar is in mum van tijd een bende. En de bekende boerderij vind ik ook een verschrikking. Daarnaast uiteraard haar drukke gedrag, lastig afspraken maken en inderdaad continu willen wisselen van standjes etc... Zo raar voor iemand die zolang al in dit vak zit
Misschien nog een (goedbedoeld) advies voor diegenen die nog een keertje gaan: Focus gewoon lekker op de sex met haar maar laat je vooral niet verleiden tot een "massage". Dat doet ze nl precies zoals de sex, ontzettend hyper en het is meer hysterisch met haar handen over je rug wrijven. Daarnaast gebruikte ze bij mij een of andere niveau waarvan de lucht je doet vermoeden dat je in een ziekenhuis terecht bent gekomen. Beter vermijden dus.
 
Krijgt iemand Femke nog te pakken?
Ben 2x bij haar geweest, en was een geile bedoeling maar krijg haar helemaal niet meer te pakken. Ook niet op beschikbare dagen?
 
Deze week is volgens haar adv. het schema als volgt:

Maandag: De hele dag beschikbaar
Dinsdag: De hele dag beschikbaar
Woensdag: Niet beschikbaar
Donderdag: Niet beschikbaar
Vrijdag: De hele dag beschikbaar
Zaterdag: De hele dag beschikbaar
Zondag: Niet beschikbaar
 
Haar profiel verteld niet meer alles. CIM staat er al heel lang niet meer in en dat doet ze ook nog steed. NZC heeft er nooit in gestaan maar haar al vele keren lekker mogen volspuiten. Dus anaal kan vast nog en staat het er niet meer om een voor ons onbekende reden. Gewoon weer zeggen als je bij haar bent :D
 
Vandaag ook weer bij Femke geweest. Ze is inderdaad een stuk strenger geworden op nzc. "Ik weet niet waar het vandaan komt maar iedereen vraagt mij tegenwoordig om nzc" zei ze, "nou die gaan gelijk op de block" was haar reactie. Dus mannen, mocht je haar niet kennen dan denk ik dat de kans dat het nog kan klein tot nul is, als ze woord houdt natuurlijk. Wij hebben samen wel weer een leuke tijd gehad met lekkere sex en veel lol, ken haar dan ook al vele jaren :cool:
 
Dat er nogal gevraagd wordt om nzc is niet heel vreemd, staat als zodanig genoemd bij haar eigen profiel op kinky: "pzc kost niks extra".
Zou dan als eerste acte daar gelijk verwijderen nu is het erom vragen....
Binnenkort maar eens afspreken. Ik houd het sowieso liever safe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan