Recensie Femke, Arnhem (voorheen Zevenaar, Nijmegen, Haps, Apeldoorn) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Supergeile dame (duidelijk Brabants accent), paar jaar terug in Arnhem (nu Apeldoorn) een aantal keer bij haar langs geweest. Pijpen als een dolle (wat mij is bijgebleven dat ze keurig vroeg of ze het zonder cd mocht) heerlijk strak kutje. Gedurende de tijd (schat in zo'n twee jaar) werd het appartement een chaos, en vanaf dat ze ook bare aanbood niet meer langs geweest. Vond haar zienderogen aftakelen, ondertussen heb ik andere favorieten, Anders had ik uit nieuwsgierigheid misschien nog wel eens een afspraak gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er een tijdje geleden na jaren weer eens geweest, maar vond het een grote teleurstelling.
Ze heeft inderdaad een lekker figuur en een paar flinke mooie borsten, maar dat was het oom wat mij betreft.

Aardige meid verder maar irriteerde me mateloos aan haar hyperactieve gedrag en het feit dat ze flink aan de alcohol zat. Het was allemaal erg gehaast en het tongzoenen wat in de advertentie stond stelde niets voor. Een voorzichtig puntje van de tong was het maximale.

Conclusie is voor mij wel duidelijk. Tweede en laatste keer.
 
Een week of drie geleden ben ik voor de tweede keer bij haar op bezoek geweest en haar service was prima. Ik vond haar beslist niet hyperactief. Tongzoenen heb ik niet geprobeerd, had ik op dat moment geen behoefte aan. Ze masseerde fijn, pijpte lekker en vooral anaal ging heerlijk, En we hebben gezellig met elkaar gekletst. Blijkbaar is ze nogal wisselvallig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er meer mensen die haar niet te pakken krijgt via de telefoon?
Ik probeer haar al maanden te bereiken.
Krijg meteen de voice mail en op sms'jes reageert ze ook niet.
Voorheen nooit problemen mee gehad. Er is ook niks geks gebeurd ofzo..

Hoor graag van een of jullie dat ook hebben.
 
Ik heb gisteren nog contact met haar gehad via sms om te informeren wanneer ze in Nijmegen is. Heb toen vrij snel antwoord gehad, dus er is niks geks gebeurd volgens mij. Zoals al eerder aangegeven kun je het best contact opnemen als haar advertentie online staat en ze aanwezig is.
 
Zijn er meer mensen die haar niet te pakken krijgt via de telefoon?
Ik probeer haar al maanden te bereiken.
Krijg meteen de voice mail en op sms'jes reageert ze ook niet.
Voorheen nooit problemen mee gehad. Er is ook niks geks gebeurd ofzo..

Hoor graag van een of jullie dat ook hebben.
De laatste keer stond ik bij haar in de straat, toen gebeld en ge-smst sindsdien niet meer te pakken gekregen. Al veel vaker geprobeerd maar voor mij hoeft het niet meer... ze is ook bekend op het nzc-forum
 
Vanmiddag voor de eerste keer bij Femke geweest in Nijmegen. Alles wat over haar is gezegd klopt eigenlijk wel.
Nadat de eerste afspraak met een uur was verzet moest ik ook nog zo'n 10 minuten wachten voordat ik naar de deur mocht komen. Gelukkig was ik hier op voorbereid. De eerste indruk van Femke toen ze te deur opende was op zich goed. Ze is een kleine, slanke dame met de grootste borsten die ik ooit in mijn handen heb gehad. Alleen voor die borsten was deze afspraak al de moeite waard. Wel vond ik haar gezicht minder mooi dan ik had verwacht en heb ik het idee dat haar leeftijd in de advertentie wel erg optimistisch is.
Dan de afspraak zelf: De hygiëne was prima, ze was lekker fris beneden maar helaas niet glad geschoren. Pijpen doet ze zonder condoom en was goed, maar niet bijzonder. Het intieme deel was uiteraard wel met condoom. Begonnen in cowgirl positie waarbij je lekker met die borsten kunt spelen, maar waar ze nogal ruw op en neer gaat. Ze wil inderdaad snel wisselen van positie. Overgegaan op missionaris waarbij ik lekker door kon pompen. Uiteindelijk geëindigd in doggystyle, waarbij ze me vroeg niet te diep te stoten, maar ik toch lekker diep in haar kutje het condoom vol kon spuiten. De grote spiegel naast het bed waarin je haar lekkere borsten op en neer ziet bungelen maakt dit wel een feest. Omdat er nog tijd over was heeft ze me daarna nog gemasseerd. Dit was niet heel goed. Toen de tijd om was mezelf nog even opgefrist en vertrokken.
Al met al een goede afspraak die ik voor geen goud had willen missen, maar voor mij waarschijnlijk wel de eerste en laatste keer dat ik bij Femke ben geweest.
 
Heb door de jaren heen Femke vaak bezocht op de meeste bekende plekken: Arnhem, Zwolle, Nijmegen en zelfs in Utrecht. Blijft een lekker ding met enorm mooie borsten. Het wordt altijd wel 5 tot 10 minuten later. Helaas nu al een paar keer meegemaakt dat ik een half uur wou afspreken en ze eerst ja zei en later probeerde te verplaatsen en uiteindelijk zegt andere keer dan maar. Dat vindt ik niet fijn en dat kun je zeker niet maken met iemand die zo vaak geweest is. Jammer, maar dan spendeer ik m'n geld liever aan iemand anders....
 
Persoonlijk heb ik ook geen beste ervaringen met Femke. Afspraken nakomen altijd lastig voor haar, en de ontvangstruimtes ook niet fris en netjes. Als je na +10 jaar nog niet eens een fatsoenlijk locatie hebt doe je toch iets verkeerd. Die pauperclub in Nijmegen is niks, en andere locatie waren ook nooit echt oké waar ze ontvangt. Ze wisselt af tussen Apeldoorn en Nijmegen zag ik. Weet iemand of zo nu een plek voor haar alleen heeft?
 
hallo iemand enig idee waarom ze geen WHatsapp heeft , ik maak liever geen contact met me prive nummer

Gr tony
 
hallo iemand enig idee waarom ze geen WHatsapp heeft , ik maak liever geen contact met me prive nummer

Gr tony
Waarschijnlijk om de serieuze mensen eruit te filteren. Maar je gebruikt met whatsapp toch hetzelfde nummer als waar je mee belt?

Dus tijd voor een 2 simkaart/telefoon zou ik zeggen
 
Ik heb onderhand al 3 mobiele nummers van haar. Helaas is Nijmegen te ver. Apeldoorn ook. In Zwolle zat ze toch mooi, vond ik.
 
Uiteindelijk heb ik Femke een paar weken geleden te pakken gekregen. Inderdaad een Brabants accentje aan de telefoon, ze klonk hyper, maar wel leuk en lief. Duidelijke afspreken met haar gemaakt wat betreft tijd. Nadat ik er 70km (toen naar Apeldoorn) op had zitten en mooi op tijd was kreeg ik eerst een bericht dat het 5 minuten later zou worden. Al gauw werd dat 10 minuten en daarna kwam het bericht dat het nu echt nog maar een half uurtje zou duren. Enfin, je kan het al raden… Daar bleef het bij en ben onverrichter zake huiswaarts gekeerd.
 
Uiteindelijk heb ik Femke een paar weken geleden te pakken gekregen. Inderdaad een Brabants accentje aan de telefoon, ze klonk hyper, maar wel leuk en lief. Duidelijke afspreken met haar gemaakt wat betreft tijd. Nadat ik er 70km (toen naar Apeldoorn) op had zitten en mooi op tijd was kreeg ik eerst een bericht dat het 5 minuten later zou worden. Al gauw werd dat 10 minuten en daarna kwam het bericht dat het nu echt nog maar een half uurtje zou duren. Enfin, je kan het al raden… Daar bleef het bij en ben onverrichter zake huiswaarts gekeerd.
Dan zat je toch vrij dicht op het vuur en had je een uur later waarschijnlijk beet gehad, als je ergens in de buurt nog 1 of 2 drankjes was gaan drinken.

In ieder geval kun je zeggen dat je gratis en voor niks het hele voor-traject doorlopen hebt. 😉
 
Persoonlijk heb ik ook geen beste ervaringen met Femke. Afspraken nakomen altijd lastig voor haar, en de ontvangstruimtes ook niet fris en netjes. Als je na +10 jaar nog niet eens een fatsoenlijk locatie hebt doe je toch iets verkeerd. Die pauperclub in Nijmegen is niks, en andere locatie waren ook nooit echt oké waar ze ontvangt. Ze wisselt af tussen Apeldoorn en Nijmegen zag ik. Weet iemand of zo nu een plek voor haar alleen heeft?
Ik heb nog met haar ge-smst vorige week met de vraag of ze weer naar Apeldoorn zou komen binnenkort (of ergens anders), maar ze zij dat ze voorlopig in Nijmegen blijft. Laatste keer dat ik haar bezocht heb in Apeldoorn had ze het er wel over dat ze een plekje voor haar zelf zoekt, maar dan wel ergens in Brabant, dicht bij haar familie. Dus ik verwacht niet dat ze nog veel gaat verplaatsen, maar met Femke weet je het nooit :).
 
Femke is ontzettend moeilijk mee af te spreken. Soms reageert ze totaal niet of laat ze je gewoon voor de deur staan zonder te reageren. Heb inmiddels een keer of 5/6 met haar proberen af te spreken en het is me pas 1 keer gelukt. Lekker lullig altijd als je dan 1.5 uur voor niks rijd.
Heeft ze bij mij ook een keer geflikt. Ik had netjes van tevoren een afspraak gemaakt. Ben daar netjes op tijd. Ik stuur haar een bericht om het nummer te vragen. 'Effe 5 minuutjes wachten' was het antwoord. Na 5 minuutjes bleef het stil. Na 10 minuten ook. Heb haar na een kwartier wachten geprobeerd te bellen. Krijg ik weer een bericht van haar. 'Laat maar zitten, je bent te ongeduldig'.
WTF?!?!? Wat is het nut van een afspraak maken als je je er toch niet aan houdt?
No effing way dat ik daar op wacht, afspraak is afspraak, dan maar niet..
 
Ze kan best wat lastig te bereiken zijn, dat doet ze niet altijd goed wellicht.
Maar ze heeft toch ook een paar plus punten waar iedereen van geniet en dat al een paar jaar.
Dat ze nzc toelaat, daar ben jezelf bij als man he, je hoeft het niet te doen!
De meeste dames wisselen van locatie en van telefoonnummer, dat hoort bij dit werk.
Dan is het toch niet eerlijk om hier negatief over haar te schrijven?
 
Aangezien mijn bericht gewist is. Nieuwe poging.

Deze dame bezocht long time ago. Niet voor herhaling vatbaar.
 
Ik heb Femke vaak bezocht en vond het altijd erg gezellig met haar. Ik nam vaak wijn of wat eten mee wat we dan buit maakte. Zeker toen ze een tijd in Apeldoorn zat werd dat op prijs gestelt. Ze heeft ook voor mij een keer wat lekkers gehaald wat typisch Achterhoeks was, erg attent van haar. Helaas is het na een wilde avond in Apeldoorn een beetje misgelopen waarbij ik het verknalt heb.

Ze reageerde bij mij prima via sms (of app als je tot de vaste klanten behoort). Dat ik weleens moest wachten is vervelend maar dat heb ik ook zeker met andere dames mee gemaakt. Daarnaast heeft ze mij ook bericht als het wat uitliep. Het "gratis en voor niks traject" herken ik dan ook niet. En ik ben echt vaak bij haar geweest. Ze heeft een afspraak weleens geannuleerd maar dat liet ze mij op tijd weten. Anyways, voor een gezellige avond kan je goed bij haar terecht!
 
Ik heb nog met haar ge-smst vorige week met de vraag of ze weer naar Apeldoorn zou komen binnenkort (of ergens anders), maar ze zij dat ze voorlopig in Nijmegen blijft. Laatste keer dat ik haar bezocht heb in Apeldoorn had ze het er wel over dat ze een plekje voor haar zelf zoekt, maar dan wel ergens in Brabant, dicht bij haar familie. Dus ik verwacht niet dat ze nog veel gaat verplaatsen, maar met Femke weet je het nooit :).
Ze is onlangs verhuisd, kort hierop heeft ze definitief haar doorlopende adres in Apeldoorn opgezegd. Thuis gaat ze niet werken, ze zal dus vrijwel alleen nog in Nijmegen zijn op de dagen die ze werkt. Een dagje Apeldoorn sprak ze wel over maar gezien de betere klandizie in Nijmegen zie ik dat niet snel gebeuren, in Nijmegen zit ze snel volgeboekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas heb ik een mindere ervaring met deze vrouw. Advertentie klopt niet met wat ze aanbiedt. Tongzoenen deed ze bij mij niet, anaal deed ze bij mij niet, pijpen vond ik absoluut niet goed, neukt als een robot. Is geen knappe vrouw, naar wel mooi lichaam. Ik hoef niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee ik heb niet voor anaal betaald. Ze biedt het aan op kinky, maar levert niet. Natuurlijk had ik betaald als ze het had gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan