Recensie Femke, Arnhem (voorheen Zevenaar, Nijmegen, Haps, Apeldoorn) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

reeskees

Stamgast
Forumpionier
452
30/06/21
651
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Femke in Zwolle geweest.
Afspraak via telefoon was snel gemaakt, eerst stond ze onder de douche dus sms'te ze of ik over 5 minuutjes nog eens wilde bellen. Jaja, dat lieve stemmetje wilde ik graag nog eens horen. Bij de straat aangekomen bellen voor het nummertje en hopla naar binnen.
Daar stond ze met haar mooie lichaam met naturel grote borsten voor me, hoe moest ik me hier gaan inhouden. Dat lukt dus nooit met zo'n goddelijk lichaam in het vizier. Snel betalen voor, zoals Femke het noemt, het pretpakket en onder de schone douche opfrissen.
Ondertussen had Femke wat te drinken ingeschonken maar daar had ik geen aandacht meer voor, mijn ogen werden continu naar dat mooie lichaam getrokken.
Wat ik wilde, eerst mijn rug masseren of gelijk maar aan de slag. Dat werd natuurlijk gelijk aan de slag.
Ze pakte mijn pik en begon gelijk heerlijk te pijpen/trekken. Dat moest zo niet lang duren want ik had voor een uur betaald en het begon al te borrelen in het vooronder. Even rustpauze ingelast door russisch te gaan. Wat kan je geweldig door die zachte jetsers heenglijden, als ik daar aan terugdenk krijg ik het weer warm.
Ik had echt even rust nodig dus was Femke aan de beurt. Slip uit en, volgens haar, de beste befbeurt sinds tijden gegeven.

Daarna kwam het stampwerk aan de beurt. Haar lekkere kont even geolied, manman wat een lekkere kont. Daarna doggy en vervolgens aanspraak gemaakt op het pretpakket. Ondanks mijn redelijk grote omvang gleed ik soepel bij haar anus naar binnen en toen die met voorzichtige bewegingen was soepel gemaakt kon daar ook met de gebruikelijke geestdrift worden doorgehaald.
Toen dat klaar was wilde zij mij verder klaarpijpen en dat heeft ze op een geweldige manier gedaan. Toen haar mondje helemaal vol zat en ze los moest laten ging bij mij het feest nog even door, daar moest een grote doos tissues aan te pas komen.

Ondanks de hele goede ervaring twijfel ik toch of ik nog eens een bezoek zal brengen. Weet niet waar dat precies aan ligt. Ik heb in ieder geval van geen enkele euro spijt dat ik Femke heb ontmoet.
 
Ondanks de hele goede ervaring twijfel ik toch of ik nog eens een bezoek zal brengen. Weet niet waar dat precies aan ligt. Ik heb in ieder geval van geen enkele euro spijt dat ik Femke heb ontmoet.
Toch een wat vreemd einde van de verder uiterst positieve recensie... Is er iets dat wij moeten weten? Want ik overweeg sterk om Femke een bezoek te brengen.

Je vermeldt trouwens dat je 150 euro hebt betaald maar volgens haar advertentie is anaal 50 euro extra, dus in totaal zou het dan 200 euro zijn.

Ze ontvangt inmiddels in Apeldoorn, lijkt het.
 
Dan zal het 200 geweest zijn, dat heb ik dan weer niet op mijn pc opgeslagen, de prijs. Maar zeker dat kontgaatje gevoeld ;)
zit idd nu in Apeldoorn. Maar ook dat gaat wel weer een keer veranderen.

Komt denk ik een beetje door haar hyper gedrag. Je moet wel goed bij de les blijven anders ben je zo de vat op haar kwijt. Zeker goede sex ervaring maar door haar gedrag niet de door mij gewenste klik.
 
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld. Ik heb haar ook eens bezocht in Zwolle. Aardige meid, maar wellicht iets te druk. Kan het ook niet goed uitleggen.
 
Heerlijke meid... je moet haar wel flink aanpakken om te kunnen doen wat je van plan bent.
Dat constant zelf in oliën van die grote memmen heb ik er gelijk afgeleerd.
Na mijn massage bij haar merk ik dat het samenzijn soepeler gaat. Jammer dat ze niet meer in Zwolle zit.

Hier nog kopie van de eerste ervaring met haar, toen heette ze Nikkie. De andere recensies kan ik niet meer vinden.

Yup, zeg maar Nikkie...vandaag.
Op de valreep met haar afgesproken voor een testrun van half uurtje. Lief stemmetje aan de telefoon met duidelijke sms instructies.
Schrok me toch wel even een hoedje toen ik binnenkwam. Zo'n klein meisje met zulke geweldig grote jetsers! Had gewoon medelijden met dat kind, moet echt slecht zijn voor haar rug!
Kan er niks aan doen, maar moest gelijk aan truckermark denken, haha! Niet erg sexy natuurlijk... Mark Mark, een aanrader!!
Ik denk dat ze beetje afwachtend en nerveus was vanwege deze nieuwe klant. Ik ging daarom ook niet meteen in de aanval en ben eerst onder de douche geweest. Ik hoop dat ie snel gemaakt wordt, want je brandt je billen onder die douche!
Ze vroeg of ik wat wilde drinken en ik koos voor de cola. Lekker rustig eerst naakt beetje gepraat naast elkaar, terwijl ik die borsten even lekker beetpakte. Zij smeert constant haar borsten in, beetje koud aan de mond als je ze kust. Kussen is ze niet zo wild van, ik zou naar rook ruiken hoewel ik er altijd op let dat ik niet rook op de dag dat ik een dame bezoek. Misschien kwam dat door de rokerige ruimte bij mijn laatste adres. Volgende keer morgens toch maar weer gaan, dan is de dame ook het frist.
Nikkie wilde al snel een standje doen, doggy. Maar papa wilde toch echt even aan zijn piel gezogen worden. Dat deed ze verdraaid lekker! Kon best klaarkomen zo..komt niet vaak voor.
Daarna haar wens vervuld en achter haar plaats genomen. Wat een heerlijk lijfje heeft ze toch! Goeie kont, slank middel prachtig bovenlichaam, gespierd. Het was lekker pompen zo, maar zou zo niet klaarkomen. Of ze even op me wilde zitten...jawel hoor. Sjongejonge...wat een mooi uitzicht en wat heerlijk om met die jetsers te spelen! Jammer dat zij zelf ook de hele tijd aan haar borsten zat. Het zal ws wel zwaar zijn zo met die bungelende borsten. Wat me op viel is dat ze me niet aankeek..
Ok, klaar met dat gehuppel, dan maar weer doggy, maar naar paar minuten stelde ze voor om weer lekker te pijpen om in haar mondje klaar te komen. Goed, maar dan wel in 69 graag. Dat was heerlijk, dat mooie kontje voor mijn neus en dat frisse kutje tegen mijn lippen. Maar zij vond het ws welletjes en ging er beter voor zitten. Na een paar minuten spoot ik het met luid gekreun in haar mondje.
Ik had nog 5 minuten over en ze wilde me nog een massage geven, maar even lekker kletsen vond ik beter.
De cola heb ik nooit gezien, had zij opgedronken, haha..schatje!

Ik kom er wel een keer terug voor de finale!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorig jaar een keer bij Femke geweest toen ze in Velp zat.

Ze kwam vrij chaotisch over. Contact na het bellen via SMS.
Ze had een setje sexy aangedaan, de borsten kwamen hier erg goed uit!

Had een afspraak van een half uur, paar standjes gedaan, gekozen voor pijpen met condoom. Ze vroeg wel of ik zonder wilde.
Daarna even massage gedaan. Ze moest massageolie uit een andere kamer pakken.

Tussendoor ging ze een paar keer de telefoon pakken en was ze daarop bezig.
Terwijl ze bezig was (ze zat voorover) ging ik haar maar doggy nemen haha
 
Echt hè... nogal adhd, haha! Maar daarom moet je haar ook in toom houden, dan laat ze je wel alles met haar doe n.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week Femke voor het eerst bezocht. Het is wel een aparte meid moet ik zeggen. Heb in het verleden vaker met haar proberen af te spreken maar was er nooit van gekomen omdat ze dan plots niet meer reageerde op de sms of wanneer ik haar belde. Deze keer had ik dus meer succes want kon oorspronkelijk al binnen een uur terecht bij haar. Later kreeg ik de vraag of dit niet een kwartier later kon, en toen een half uur en daarna zelfs een uur. Dit was snel opgelost tijdens een telefoontje en kon alsnog op de afgesproken tijd terecht.

Bij aankomst een kleine teleurstelling helaas. Waar ik een knappe meid met een strak lichaam, misschien bijna fitnessbuikje op basis van sommige foto's, en grote tieten verwachtte vond ik Femke helaas niet heel knap en is ze ook niet heel slank meer te noemen. Ze heeft inmiddels toch wel wat extra vet en haar buik is niet zo plat als ik had gehoopt. Verder bezit ze niet echt een grote kont ook al weet ze wel hoe ze m moet positioneren zodat deze mooier lijkt. Vond haar ook overkomen alsof ze high en/of dronken was en ze bleef maar rare dingen zeggen en een aantal stopwoordjes gebruiken. Ook herkende ze me van eerder?? Maargoed ik kwam niet voor een gesprek....

Van te voren even gedoucht waarna ik van haar een glas rosé kreeg en een korte erotische massage, die niet veel meer was dan 2 minuten met haar tieten of mn rug en daarna borst heen wrijven. Hierna begon ze me te pijpen wat ze niet verkeerd deed en gaf ze me een boobjob. Na een tijdje wou ze toch dat ik haar zou likken en ik stemde hier met alle plezier mee in. Helaas pakte ze toen haar telefoon en gaf die de volledige aandacht tot ik haar, na voor mijn gevoel een minuut, onderuit trok, op haar rug neerlegde en begon te likken. Femke heeft een mooi en lekker kutje om te likken maar had het helaas al een dag of 2-3 niet geschoren en voelde de stoppeltjes toch wel aan mn gezicht, ook al kon dit de pret niet drukken. Vingeren mocht niet in haar kutje want die was te gevoelig op dat moment maar mocht wel in haar "stoute gaatje". Nouja geen probleem dacht ik totdat mijn nagels haar pijn deden dus daar maar mee gestopt en zo gelikt tot ze klaar kwam.

Ik wou even zoenen en ondertussen wat pussygliden om me nog meer op te winden. Tot mijn verbazing draaide Femke haar hoofd gewoon weg ook al ben ik net verzorgt, had ik mn tanden net gepoetst en mn gezicht die ochtend nog geschoren. Beetje vreemd dat ze dan met zoenen en tongzoenen adverteert. Het pussygliden was wel lekker en ze deed lekker mee. Na een tijdje, en tot mijn verbazing, pakte ze mn lul vast en duwde deze zonder condoom zo bij haar naar binnen. Dat was een aangename en geile verrassing en begon haar lekker in missionaris te neuken. Ze wilt tijdens de seks best vaak wisselen van standje en veel dingen tegelijk maar laat zich ook prima sturen. Haar kontje ook nog lekker hard bare klaargeneukt in doggy wat ze prima kan hebben en samen met wat spanken wel weet te waarderen. Ze heeft een grote spiegel in de kamer staan waarvoor ik haar daarna in staand doggy heb genomen en ze op mijn commando met haar kutje speelde terwijl ik deze hard neukte tot ik erin klaarkwam.

Ik had nog aardig wat tijd dus ging terug op bed liggen waar ze gezellig naast me kwam liggen en we het over van alles en niets hadden totdat ze weer een massage voorstelde. Toen ik weer hard begon te worden, begon ze me te pijpen tot ik weer helemaal op sterkte was en klom ze bovenop me om me te berijden. Hierbij houd ze helaas wel haar tieten vast en voelde ik haar stoppels toch wel schuren dus haar toen maar in flat doggy weer anaal geneukt. Om het af te sluiten haar op haar rug gelegd en haar tieten geneukt terwijl ze tegelijk aan mn hoofd zoog. Dit hield ik niet lang uit en schoot mn tweede orgasme zo in haar mond (ze spuugt het uit in papieren doekjes).

Achteraf nog eens douchen waar ik op de terugweg een andere dvp en haar klant tegenkwam terwijl ik naakt was ( niet helemaal ideaal natuurlijk ). Femke nog vriendelijk bedankt bij het uitlaten en toen weer op weg naar huis.

- Niet zoenen
- Niet vingeren
- Vreemd en adhd gedrag met een hoop aparte stopwoordjes
- Voelbare stoppeltjes
- Kans om anderen tegen te komen
- Gebruik telefoon tijdens de daad

+ Vriendelijk en gastvrije ontvangst en meid
+ Hard anaal door kunnen neuken
+ Maakt zelf aanstalten tot een tweede ronde
+ Lijkt het zelf lekker te vinden
+ Bare mogelijk
+ Goede hygiëne van lichaam en gaatjes
+ Grote tieten

Zou ik nogmaals gaan? Mits het weer zonder condoom kan en ze niet extra aankomt misschien wel, anders niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Femke de afgelopen jaren een stuk of vijf keer gezien. Soms is het lastig haar te pakken te krijgen, maar als het lukt heb ik best lol met haar ?.

mijn ervaring komt overeen met de anderen hierboven. Hygiëne is redelijk goed en ze heeft een prima inzet! Persoonlijk hou ik het meest van haar anaal nemen wat met haar figuur altijd een feest is.

voor mij dus zeker herhalingsgevaar, maar ook een beetje omdat er in de omgeving weinig anders te krijgen is met zo'n figuur en anale service.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch Femke maar eens bezocht na alle threads van top tot teen te hebben gelezen. Wilde het wel eens meemaken.

Afspraak maken ging verbazingwekkend eenvoudig, ze was nog onderweg naar de boerderij toen ik haar smste. Ze zou me laten weten als ze er was en dit deed ze inderdaad drie kwartier later. Vervolgens heb ik nog 10 minuten voor de deur moeten wachten, maar had me voorbereid op veel meer gedoe.

Femke is een gezellige Brabantse meid, niet superknap maar wel geweldige borsten. Ik was lui en heb me lekker laten masseren, pijpen, en heb haar lekker tussen haar tieten geneukt. Vervolgens klaar gekomen in haar mond. Voor herhaling vatbaar.

Ik vond haar qua gedrag erg meevallen als ik zo andere mensen hun ervaring lees, misschien omdat ik ogenschijnlijk de eerste klant van de avond was en ze nog nuchter was. Ze kan een prima gesprek voeren en vond haar niet overdreven druk. Ik kan haar alleen maar aanraden.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb op verschillende locaties met Femke afgesproken. Ik vind de kwaliteit wel een stuk minder geworden. Maar die tieten van haar en klaarkomen in haar mond en bare neuken maken een hoop goed.
 
Ik krijg femke maar niet te pakken ontvangt ze in Apeldoorn in een privéhuis? Kan ik wellicht via daar een afspraak met haar maken?
 
Femke is ontzettend moeilijk mee af te spreken. Soms reageert ze totaal niet of laat ze je gewoon voor de deur staan zonder te reageren. Heb inmiddels een keer of 5/6 met haar proberen af te spreken en het is me pas 1 keer gelukt. Lekker lullig altijd als je dan 1.5 uur voor niks rijd.
 
Femke is ontzettend moeilijk mee af te spreken. Soms reageert ze totaal niet of laat ze je gewoon voor de deur staan zonder te reageren. Heb inmiddels een keer of 5/6 met haar proberen af te spreken en het is me pas 1 keer gelukt. Lekker lullig altijd als je dan 1.5 uur voor niks rijd.
Maar zo lang blijf je toch niet achter een dame aan het vangen?
 
Ik normaal ook niet, het proberen Is verspreid over een paar jaar. Ik wou die tieten gewoon een keer in het echt zien en die foto's trekken me altijd aan
Ze is zeker een bezoek waard. De lekkerste tieten van NL. Het klopt dat ze lastig bereikbaar is maar als je een tijd afspreekt kan je om die tijd ook bij haar terecht. Althans dat is mijn ervaring.
 
Als ze direct naar de olie grijpt, gelijk tik op de vingers geven. Anders gaat ze zelf die joekels insmeren en masseren, zodat je die olie troep in je mond krijgt bij het tepelzuigen :LOL: ?
En ik zie dat ze Klaarkomen in mond eraf heeft gehaald, evenals tongzoenen. Alhoewel tongzoenen altijd al "mondjesmaat" was.

Mooie nieuwe foto's...dat dan weer wel
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/8437440-femke
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben vorige week ook bij Femke geweest; prima ervaring gehad.. dit was mijn tweede keer bij haar (3 a 4 jaar geleden ook bij haar geweest in Zwolle). Afspraak maken ging ook redelijk vlot; Ik had overdag een sms-je gestuurd of ze die avond beschikbaar was, en had aardig snel antwoord dat dit wel mogelijk was. Onderweg richting Apeldoorn haar gebeld voor de zekerheid en toen vroeg ze of het een kwartiertje later kon. Geen probleem zei ik.. Nadat ik in de straat aangekomen was en dus even gewacht heb tot de afgesproken tijd, haar gebeld voor het huisnummer.
Eenmaal binnen kon het feest beginnen! Afgesproken voor een uurtje, en het ging allemaal vrij relaxed moet ik zeggen .. ik weet van de vorige keer nog (en van sommige ervaringen van anderen) dat ze soms wat hyper / adhd kan zijn, maar daar was deze keer helemaal geen sprake van. Gewoon gezellig wat gekletst en een (bubbel) wijntje gedronken tussendoor, helemaal goed. En die borsten oh man .. dat zijn echt de mooiste die ik ooit van dichtbij heb mogen meemaken, alleen daarvoor is het al een ritje Apeldoorn waard :). Ze gaat ze inderdaad van tevoren insmeren, maar toen heb ik gelijk maar gezegd dat dat niet hoefde, ik heb liever zonder olie ;). Verder doet ze nog wel klaarkomen in mond, gewoon even om vragen.. ze heeft het idd niet meer in de advertentie staan maar ze doet het dus wel gewoon. Het zoenen was was wel karig, maar voor de rest al met al een prima date!
 
Ben vorige week ook bij Femke geweest; prima ervaring gehad.. dit was mijn tweede keer bij haar (3 a 4 jaar geleden ook bij haar geweest in Zwolle). Afspraak maken ging ook redelijk vlot; Ik had overdag een sms-je gestuurd of ze die avond beschikbaar was, en had aardig snel antwoord dat dit wel mogelijk was. Onderweg richting Apeldoorn haar gebeld voor de zekerheid en toen vroeg ze of het een kwartiertje later kon. Geen probleem zei ik.. Nadat ik in de straat aangekomen was en dus even gewacht heb tot de afgesproken tijd, haar gebeld voor het huisnummer.
Eenmaal binnen kon het feest beginnen! Afgesproken voor een uurtje, en het ging allemaal vrij relaxed moet ik zeggen .. ik weet van de vorige keer nog (en van sommige ervaringen van anderen) dat ze soms wat hyper / adhd kan zijn, maar daar was deze keer helemaal geen sprake van. Gewoon gezellig wat gekletst en een (bubbel) wijntje gedronken tussendoor, helemaal goed. En die borsten oh man .. dat zijn echt de mooiste die ik ooit van dichtbij heb mogen meemaken, alleen daarvoor is het al een ritje Apeldoorn waard :). Ze gaat ze inderdaad van tevoren insmeren, maar toen heb ik gelijk maar gezegd dat dat niet hoefde, ik heb liever zonder olie ;). Verder doet ze nog wel klaarkomen in mond, gewoon even om vragen.. ze heeft het idd niet meer in de advertentie staan maar ze doet het dus wel gewoon. Het zoenen was was wel karig, maar voor de rest al met al een prima date!
Heeft ze sinds de vorige date (3 a 4 jaar geleden) Coronakilojes erbij gekregen of ziet ze er nog precies zo uit als op de foto's?
 
Ik heb haar een jaar of 10 geleden in Arnhem wel eens bezocht, toen was het echt een super strak sexpoppetje, en dan met die enorme tieten er op. Wel wat verlegen toen. Dat is ze nu zeker niet meer maar ze is ook wat minder strak. Dat wil niet zeggen dat het nog steeds een enorm lekkere sex machine is. Afgelopen zomer was ik in de bekende boerderij om met een meisje te daten en toen ik naakt uit de douche kwam liep ik op de gang tegen Femke aan. Wat er met haar aan de hand was weet ik niet maar ze pakte me bij m'n pik en duwde haar tieten vol tegen me aan, zo van, heey waar ga jij naar toe?!! Helaas moest ik door naar de andere dame en volgens mij had Femmie ook gewoon iemand op haar kamer, maar het was een leuke ervaring! :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan