Recensie Fenny, Zolder 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Need2speed

Wandelaar
66
22/04/22
43
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje terug bij dit fenomeen langsgegaan. Verwolkomde me met een handdoek rond haar die al in het deurgat afviel. Tijdens het douchen kwam ze me inzepen en begon ze mijn jongeheer klaar te maken voor de strijd. Op het verzoek om haar in de douche te nemen ZC ben ik niet ingegaan .. better safe than sorry

Eenmaal op bed een zalige meid… heerlijk deepthroat pijpen terwijl ik haar kutje en kontje aan het uitlikken was 😍

Haar eventjes in doggy genomen maar door het hevige stoten dat ze doet moest ik al snel komen. Ff mondje open en mijn lading in haar keel gespoten. Zalig om zien hoe ze alles gretig binnenneemt

Ze ziet me ooit terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/fenny/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Toch een keer afgesproken met deze mooie zwarte meid.
Ze ontvangt op verschillende plaatsen, wisselend en ze geeft telkens aan in de advertentie waar ze die dag ontvangt. Onze afspraak ging door in Boom in een net rdv hotel. Haar uiterlijk daar valt niets op aan te merken, een petit donker meisje met een kleine a cup - mega grote tepels - een heel mooi glad geschoren poesje met prachtige volle schaamlippen.
Na beide (appart) een douche genomen te hebben zijn we aan een lekker rondje sex begonnen. Een paar keer ben ik stevig op de rem gaan staan om niet te snel te komen.
Het enige minpunt, tussendoor hanteert ze regelmatig haar GSM om de berichten te controleren en na 45min loopt de timer af en is het tijd om te douchen. Dus daaraan merk je echt wel dat het een meid is waar de centen primeren boven het plezier van de klant.
Ga ik haar nog eens bezoeken? Gezien het ontbreken van het GFE of PSE denk ik dat het bij dit enkel bezoek gaat blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan