Voormalig lid 8069
Wandelaar
Fernanda één keer bezocht, in Roeselare. Ik vond haar een mooie vrouw, de foto's zijn accuraat. Ze was vriendelijk, en goedlachs.
Toen ze klaar was met mij te pijpen, trok ze een rubbertje over mijn stengel. En net dan ging haar gsm over. Ze verexcuseerde zich maar nam wél op. Daar lag ik dan, met caoutchouc over mijn stijve lul en dus ready to go
het telefoontje was in het Spaans en Engels en duidelijk een discussie tussen haar en een of andere vent. Ze lag met haar kont naar mij gedraaid op het bed. Ik heb dan maar haar benen wat opzij geduwd en haar voorzichtig gepenetreerd Langs achteren. Ze keek direct verbaasd om, maar ik glimlachte geruststellend en begon haar zachtjes te neuken. Fernanda draaide zich weer naar haar phone en taterde verder. Het kon haar precies niet veel schelen. Maar naarmate ik harder begon te stoten gebeurden twee dingen: ze begon zelf zacht mee te kreunen en ze legde haar telefoon naast zich op het bed op luidspreker zodat ze haar handen vrij had om zichzelf tegen te houden want ondertussen was ik stevig aan het gaan. Ik trok haar met haar buik plat op bed, duwde haar benen samen en begon stevig in te beuken op haar kontje. Fernanda kreeg het moeilijk om zich op haar gesprek te concentreren. Ik hoorde de stem aan de andere kant van de lijn de hele tijd vragen of ze er nog was en wat er gaande was. Toen ik klaarkwam lachte ze stout naar mij en rondde kort daarna haar gesprek af. "That didn't bother you?" vroeg ze lief. Ik antwoordde eerlijk dat ik zo geil was dat er een fanfare had kunnen binnen komen marcheren, ik was nog niet gestopt 
Nu goed, Fernanda is wel een leuk dametje. Ze weet wat we nodig hebben.
Toen ze klaar was met mij te pijpen, trok ze een rubbertje over mijn stengel. En net dan ging haar gsm over. Ze verexcuseerde zich maar nam wél op. Daar lag ik dan, met caoutchouc over mijn stijve lul en dus ready to go
Nu goed, Fernanda is wel een leuk dametje. Ze weet wat we nodig hebben.