Recensie Fey, Amy's secret garden, Drongen 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DenToby

Newbie
3
27/05/22
4
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/fey-4
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs afspraakje gemaakt met Fey in Amy's secret garden.
Vriendelijke ontvangst daar in een proper kader.
Fey is een mooie dame, misschien iets minder exotisch dan de foto's doen vermoeden, mooie borsten en een verzorgd uiterlijk.
Na kort wasje in bed gedoken en daar vond ik haar nogal passief, na een korte pijp beurt was het tijd om haar te verwennen en dan 2 standjes later lekker klaargekomen, maar ik had geen gfe gevoel.
Al bij al toch positieve ervaring, herhalingsgevaar gemiddeld.
 
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80 + 50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Daar met de kerstdagen geweest om eens uit te testen. De mogelijkheden die ze aanbied waren in orde voor mij, maar intussen geleerd uit het verleden. Daarom eerst gegaan voor een halfuurtje met afwerking pzc en cim.... inslikken moest ze nog niet doen, alhoewel ze het zogezegd aanbied.
Daar toegekomen doet er een oudere dame de deur open en rekent af. 80 euro voor halfuur, 50 euro extra voor de afwerking.
Dan roept ze het meisje. Wat mij direct opviel was dat de foto's niet kloppen, maar het was cava. Dus ik was benieuwd. Zeer nette omgeving trouwens.
Eerst gevraagd om te douchen, wat ik zeer kan appr. Het is een propere badkamer, wel met een bad. Dit ging al heel steriel. Ze bleef erbij staan, maar dat was het dan ook. En ze babbelde op een zeer dwingende en bazige toon.... Het speet mij al, maar ik kon verkeerd zijn.
Aangekomen in de propere kamer wou ik met het voorspel beginnen.... maar ja, aan de tietjes mocht je bijna niet zitten want die waren te gevoelig. Tongzoenen was gewoon enkele zoentjes en 30 seconden later was ze al weg om mijn jongeheer recht te krijgen met haar steriele blowjob. Recht krijgen ging, maar hem doen klaarkomen, daar moet je toch iets beter je best voor doen. Enkel aan het topke likken en je handjes rond de piemel.... Nu na enkele minuten was ze al moe en ging ze er aan trekken. Niks interactie, ik mocht ook niets ondernemen.... Soit, paar keer zo en heb mij dan maar ontspannen om klaar te komen.... Het was nog geen seconde in haar mond of er werd al gestopt met pijpen om het uit te spuwen.... dus geen haar op mijn hoofd die het gelooft dat ze aan slikken doet. Mijn kleren terug aan en welgeteld 23 minuten later zat ik terug in mijn auto. Moge dit een waarschuwing zijn !
 
Terug
Bovenaan Onderaan