Filipijnen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ben13

Stamgast
Forumpionier
308
06/07/21
380
Cebu
ben in 2019 in Cebu geweest

Cebu city
actie is in de buurt van mango square ,veel ladyboys (meer dan echte vrouwen)
er zijn daar een paar barren in de buurt maar deze waren vrij duur bijna 100€ voor een meisje
er is ook een straat met straatwerkers maar ben er niet geweest
dating sites werken er ook vrij goed ,niet echt mijn ding maar heb er wel 1 gehad via deze weg

Cebu eiland
er zijn overal op het eiland wel barren uitgebaat door buitenlanders maar de keuze is echt beperkt
ook via dating site met een meisje!!! afgesproken maar bleek ladyboy te zijn :sneaky:daar ben ik niet klaar voor om hier aan te wagen of niet openminded genoeg:):)

Siquijor eiland
hier is een Aussie bar met enkele vrouwen maar deze waren allemaal bezet op het moment

Cebu is niet het wandelparadijs ik vermoed dat Manilla en angeles city hier veel meer geschikt voor zijn
ik heb wel gemerkt dat de vrouwen hier knapper zijn dan de thaise (mager ,redelijk wat boezem en smaller gezicht)verder denk ik dat hier wel wat te krijgen is maar je moet zelf meer actie ondernemen
veiligheid nachts is wel wat minder (kreeg dikwijls waarschuwingen dat ik nachts niet moest rondwandelen)maar geen problemen gehad

ga zeker nog terug naar de Filipijnen maar dan waar meer te wandelen valt
 
De meeste bars vind je rond mango avenue, daar kan je zeker een dame oppikken.
trouwens, in elke disco heb je snel beet....
Ik hou persoonlijk meer van ayala terraces, daar kan je de dames zien paraderen en ik vind het telkens leuk om te zien hoever ze durven gaan om je aan te spreken.
 
De meeste bars vind je rond mango avenue, daar kan je zeker een dame oppikken.
trouwens, in elke disco heb je snel beet....
Ik hou persoonlijk meer van ayala terraces, daar kan je de dames zien paraderen en ik vind het telkens leuk om te zien hoever ze durven gaan om je aan te spreken.
Is ayala terraces op Cebu Island? In welke stad?
 
en welke prijzen hanteren ze daar ?
de nog bars aan mango die vroegen 5000/6000 als ik mij goed herinnerde
dit is wel redelijk duur tegenover thailand
 
Is ayala terraces op Cebu Island? In welke stad?
Ayala is een Mall in Cebu City,

Ik ben zelf 5x in PH geweest. Betalen voor sex is niet nodig (Vlak voordat je op reis gaat een account aanmaken op pinalove en pipelinen) iK Begrijp echter wel waarom sommige liever betalen...de garantie dat ze na de daad zonder zeuren gewoon vertrekken.

Mijn laatste bezoek was in 2019, en vond het toen al iets minder leuk. Beste club in Cebu was gesloten, je kan altijd naar Mango gaan maar dat is toch meer een ladyboy area, en ook wel een beetje "shady".
 
Ayala is een Mall in Cebu City,

Ik ben zelf 5x in PH geweest. Betalen voor sex is niet nodig (Vlak voordat je op reis gaat een account aanmaken op pinalove en pipelinen) iK Begrijp echter wel waarom sommige liever betalen...de garantie dat ze na de daad zonder zeuren gewoon vertrekken.

Mijn laatste bezoek was in 2019, en vond het toen al iets minder leuk. Beste club in Cebu was gesloten, je kan altijd naar Mango gaan maar dat is toch meer een ladyboy area, en ook wel een beetje "shady".
Goed om te horen van die pinalove app ??

Zal volgend jaar toch wel weer beter worden ??
 
er zijn eigenlijk geen slechte hotels, maar in de volgende heb ik zelf verbleven en tevreden van:
- Quest
- Mandarin Plaza
- Cebu Parklane international (waren ze in 2018 volledig aan het renoveren)
 
en welke prijzen hanteren ze daar ?
de nog bars aan mango die vroegen 5000/6000 als ik mij goed herinnerde
dit is wel redelijk duur tegenover thailand

Die Ayala terraces vond ik tegenvallen, maar misschien was ik er op de verkeerde dagen/tijdstippen. De apps werkten voor mij het beste. Wel wat selecteren en er tijd in investeren. Vele dames zijn op zoek naar een vaste relatie en deze zal je niet zomaar meekrijgen naar jouw kamer. En ik zal ook nooit valse beloftes maken om ze te verleiden.

Maar er zitten ook veel jongedames op die apps die ruimdenkender zijn/willen experimenteren/wat willen bijverdienen. Hen gaf ik 1.000 à 1.500 Pesos. Freelancers uit een club 1.500 à 2.000. Enkel in de Koreaanse bars hanteerden ze tarieven van 5 tot 6.000 Pesos, maar ook daar is het een hit-and-miss qua "service".
 
@infas

Welke hotels raad je aan en hoe gaat dat in zijn werk? Ben helemaal nieuw en hoor dat het top is op Cebu en de Filipijnen
Ik persoonlijk ben meer van de AirBnB.
Voor Airbnb is regio IT-Park zeer aan te bevelen. Voor hotels : Mandarin ligt zeer dicht bij Ayala mall. En in mijn beleving -en vele gesprekken met westerlingen in PH- Meisjes zijn nooit een probleem. Zorg er wel altijd voor dat ze een ID meenemen (1: voor registratie, en 2...nog veel belangrijker, je wilt geen 17 yo ---- neuken daar en gepakt worden) Success.
 
Laatst bewerkt:
Ik persoonlijk ben meer van de AirBnB.
Voor Airbnb is regio IT-Park zeer aan te bevelen. Voor hotels : Mandarin ligt zeer dicht bij Ayala mall. En in mijn beleving -en vele gesprekken met westerlingen in PH- Meisjes zijn nooit een probleem. Zorg er wel altijd voor dat ze een ID meenemen (1: voor registratie, en 2...nog veel belangrijker, je wilt geen 17 yo ---- neuken daar en gepakt worden) Success.
Ik zocht dit op en het is echt schrokkend wat ik op google las
 
Maar ik snap het even niet jongens. Ik heb die tabellen ook gezien.

  • Filippijnen: 12
  • Zuid-Korea: 13
  • Thailand: 15
Betekent dat dat Filippijnse kinderen van 12 al mogen liggen naaien zonder problemen? En mogen ze dat dan ook met volwassenen??? Hetzelfde voor Zuid-Korea (13) en Thailand (15).

Ik dacht dat dat toch allemaal niet mag? Help me even want ik ben nu de weg een beetje kwijt. Ik weet dat in Nederland the age of consent 16 is, maarals een 16-jarige seks heeft met een volwassene dan heeft die volwassene iets uit te leggen.

1629049871312.png
 
Maar ik snap het even niet jongens. Ik heb die tabellen ook gezien.

  • Filippijnen: 12
  • Zuid-Korea: 13
  • Thailand: 15
Betekent dat dat Filippijnse kinderen van 12 al mogen liggen naaien zonder problemen? En mogen ze dat dan ook met volwassenen??? Hetzelfde voor Zuid-Korea (13) en Thailand (15).

Ik dacht dat dat toch allemaal niet mag? Help me even want ik ben nu de weg een beetje kwijt. Ik weet dat in Nederland the age of consent 16 is, maarals een 16-jarige seks heeft met een volwassene dan heeft die volwassene iets uit te leggen.

Bekijk bijlage 5691
Een 18 jarige is in principe ook een volwassene ik heb er ook geen verstand van. Ik denk dat het ligt aan wat de wet zegt en wat sociaal geaccepteerd word
 
Maar ik snap het even niet jongens. Ik heb die tabellen ook gezien.

  • Filippijnen: 12
  • Zuid-Korea: 13
  • Thailand: 15
Betekent dat dat Filippijnse kinderen van 12 al mogen liggen naaien zonder problemen? En mogen ze dat dan ook met volwassenen??? Hetzelfde voor Zuid-Korea (13) en Thailand (15).

Ik dacht dat dat toch allemaal niet mag? Help me even want ik ben nu de weg een beetje kwijt. Ik weet dat in Nederland the age of consent 16 is, maarals een 16-jarige seks heeft met een volwassene dan heeft die volwassene iets uit te leggen.

Bekijk bijlage 5691
Ik zou zeker geen meiden onder de 18 "doen" en zeker daar niet, never nooit !

Ik twijfel sterk of een westerling daarmee wegkomt (corruptie enzo) en daarbij geloof ik dat die leeftijd alleen opgaat wanneer ouder ermee instemmen (maar dit weet ik niet zeker)
 
In de meeste Westerse landen geldt de regel dat het niet enkel de "Age of Consent" in het land van de jongere is die telt. België (en ik dacht ook, Nederland) kunnen een Belg (of Nederlander) hier strafrechtelijk vervolgen als die in het buitenland een jongere neukt die jonger is dan het hier in België (of Nederland) is toegelaten. Dat was vroeger niet zo en een aantal pedoseksuelen zijn door dit gaatje in de wet toen kunnen ontsnappen. Maar nu kan dat dus niet meer.

Overigens is in Thailand de "Age of Consent" niet van toepassing op prostitutie: daar is de minimum leeftijd 18 voor. En veel agogos en bars hanteren zelfs een leeftijd van 21 als minimum.
 
ik heb dit 1 keer gezien in Filipijnen en 1 keer in Kenia dat een oudere blanke man een veel te jong meisje bij zich heeft

in de Filipijnen was de eigenaar van het hotel waar ik toen zat een belg en kende deze persoon(was toen ook daar aanwezig met zijn te jong meisje)
ik heb hier toen een praatje over gedaan met de hotel eigenaar en deze persoon heeft altijd meisjes van 15/16 jaar bij zicht
de man is hiervoor al een paar keer meegenomen door de politie en altijd zijn eigen kunnen vrijkopen(omkopen),hij kende ook een paar mensen van de politie vertelde de hotel eigenaar

persoonlijk vond ik dit niet oké ,de man was tegen de 60 denk ik en het meisje zag er maar 13/14 jaar uit
maar heb mij er niet mee bemoeid

in Afrika gebeurt dit ook maar daar kan je met geld alles, met geld sta je er boven de wet :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wie heeft goede ervaringen met leuke meiden en clubs of bars op Cebu?
Meiden als in sexwerkers of gewone meiden die graag rondneuken?

Sexwerkers heb ik nooit bezocht aldaar, ze zijn er in overvloed. OOk gewone meiden die graag rondneuken zijn er in overvloed, die hebben mijn voorkeur.

Wees wel strikt en duidelijk, schep geen verwachtingen (beloftes over relatie aangaan etc etc).
 
Meiden als in sexwerkers of gewone meiden die graag rondneuken?

Sexwerkers heb ik nooit bezocht aldaar, ze zijn er in overvloed. OOk gewone meiden die graag rondneuken zijn er in overvloed, die hebben mijn voorkeur.

Wees wel strikt en duidelijk, schep geen verwachtingen (beloftes over relatie aangaan etc etc).
Meiden die graag Rond Neuken
 
In 2019 daar voor tweede keer geweest. Bij mango square zitten 5 clubs waar totaal wel 100 dames zitten. Tussen 18 en 30 of zoiets. Je kunt rustig drankje doen en babbelen met de dames Aan de bar of op een bank. Prijs omgerekend 100 euro voor de nacht. Zat zelf in shangri-la hotel op mactan island. Prachtig hotel maar wel 3 kwartier rijden van mango square. Vind zelf cebu een smerige industrie stad. Zou daar nooit in een hotel willen zitten. De betere hotels staan op mactan island waar ook het vliegveld zit. Maar is natuurlijk net wat je zoekt en wilt betalen voor je verblijf.
 
Ik zou zeker geen meiden onder de 18 "doen" en zeker daar niet, never nooit !

Ik twijfel sterk of een westerling daarmee wegkomt (corruptie enzo) en daarbij geloof ik dat die leeftijd alleen opgaat wanneer ouder ermee instemmen (maar dit weet ik niet zeker)
12 is inderdaad legaal. Los van of het een goed idee is voor een volwassen man om met een 12 jarige naar bed te gaan......let op dat er scams zijn om je geld afhandig te maken, met politie samewerken, chantage......je kunt enorm de lul zijn. Prostitutie is illegaal daar, maar wordt toegestaan (officieel wel boetes) prostitutie met een minderjarige beland je mee in de gevangenis.
Met Duterte zijn actieve antie drugs beleid betekent dat jaren wachten op je eerste rechtszitting onder niet bijzonder aantrekkelijke omstandigheden. Laten we eerlijk zijn, die kleine Filippijnse meisjes zien er jong genoeg uit, en als je jonger wilt kun je daar gewoon over fantaseren in plaats van het te doen, beter voor iedereen.

Ga allereerst nooit naar het hotel van de keuze van de dame, maar naar je eigen hotel. Als het een beetje een behoorlijk hotel is controleren ze de ID van de dame en dan weet je zeker dan je niet in de problemen komt...... en dat je jezelf recht in de ogen aan kunt kijken. Zowiezo altijd zeker stellen dat de dame (of heer of ladyboy whatever tickles your fancy) een ID bij zich heeft waar uit blijkt dat hij/zij meerder jarig is.

Los daarvan zijn de Filippijnse dames super leuk en geven een echte GF ervaring,, ...... en staan open voor veel :)

Mijn ervaring is meer in Manila. Daar kun je overal meisjes oppikken. Je moet gewoon even doorhebben hoe het werkt. Voor 1500Pesos short time, max drie uur, 5000 long time, de hele nacht.....kan ook wel voor 3000 of je gaat naar de touristische padre burgos en betaald het dubbele. Natuurlijk is er verschil in prijzen en wat de dames doen. maar voor 5000 pesos heb je de hele nacht een hele leuke dame. Neem wel een hotel met een kluisje voor je waardevolle spullen......gewoon omdat het slimmer is.

Een uitstekende methode is Tinder en OK cupid. Tinder blokkeert je als je oneerbare voorstellen doet en een meisje je rapporteert, dus gewoon whatsapp vragen, de chat wissen en stoute dingen vragen. OK cupid vind alles best..... vaak kun je aan de fotos zien welke dames open staan voor een betaald avontuur..... je kun zonder twijfel ook gratis krijgen..... maar 100 euro aan een studente geven voor een leuke avond en haar zonder probleem nooit meer te hoeven spreken vind ik een beter idee.
Let op, Filippijnen is een van de weinige landen waar aids toeneemt. Dat valt wel te verklaren met een president die zegt dat hij superblij is met blauwe pillen, en dat sex met condoom vergelijkbaar is met het eten van een snoepje waar het papiertje nog omheen zit. Daarnaast..... de Filippijnse dames zijn nogal naief mbt anticonceptie en een half blank kindje vinden ze mooi daar......... dus het kan zijn dat als je het rubbertje niet om je snoepje doet dat er over 9 maanden een worm uitkruipt die nogal op jou lijkt.......

Denk eraan, de meeste Filipinos zijn hele fijne mensen, wees respectvol en gedraag je niet als een kut blanke/white thrash die denkt wat te zijn omdat hij een paar euros heeft weten te sparen. Als je een Filippijnse dame aardig behandeld, krijg je het meestel dubbel terug.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan