• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Filipijnen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen, ik reis binnenkort voor langere tijd naar de Filipijnen. Nu wil ik graag alvast online contact leggen met dames. Ik heb een profiel op pinalove aangemaakt, maar lees bij revieuws dat dit voornamelijk scam is. Is dat zo volgens jullie? Zijn er aanbevelingen van goede sites hiervoor?

Goedemorgen, ik reis binnenkort voor langere tijd naar de Filipijnen. Nu wil ik graag alvast online contact leggen met dames. Ik heb een profiel op pinalove aangemaakt, maar lees bij revieuws dat dit voornamelijk scam is. Is dat zo volgens jullie? Zijn er aanbevelingen van goede sites hiervoor?

Ik begrijp dat de meeste mannen hier een bepaalde zekerheid willen voor ze de reis maken. De eerste keren dat ik die kant op ging deed ik dat ook alleen het nadeel is dat je dan ook gelijk gebonden zit.
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd maar mijn advies is echt om gewoon die kant op te gaan en het gewoon van dag tot dag te bekijken.
Eenmaal ter plekke is er genoeg / te veel aanbod om in je eentje te behappen dus maak je geen zorgen dat je droog komt te staan😆

Hoi... Pinalove heeft idd een hoog nep gehalte.
Zet in je profiel duidelijk wat je zoekt.

Er zijn zat die in zijn voor "fun". Zet die in je Favorieten (Pinalove)

Meeste succes heb ik op Badoo.

Maar zoals @Secretwalker88 ook aangeeft. Genoeg in de malls, op straat... noem maar op.

Ik ga vaak voor vast en houd back up achter de hand.

Terug
Bovenaan Onderaan