filipijnse dame avond stoofsteeg 3-1 links vanaf de gracht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

asianlover7

Vaste klant
218
24/08/21
129
12
Vananvond rond een uur of 9 in de avond zag ik een zeer aantrekkelijke asian dame op de stoofsteeg
babbeltje gemaakt, kan aardig engels.

en vroeg voor P+n 50 euro
was een beetje wantrouwend, had 100 euro verwacht in de avond, mooie jonge dame.

iemand ervaring met haar?

ze is trouwens begin 30 schat ik lang zwart haar, rond de 1,70. slank en mooie vormen
 
Ik denk dat ik die ook gezien heb. Vlotte babbel en heel goed Engels? Inderdaad mooie billen, vrij volle billen ook (al helemaal voor een Aziatische).

Mijn ervaring was niet al te positief. Ben naar binnen gegaan en moest toen 50 euro betalen. Vervolgens een trappetje af naar beneden en toen vroeg ze wat ik wilde. Ze vertelde dat als ik wilde neuken, dat me dat dan 200 euro extra zou kosten. Pijpen was, volgens mij, 100 extra. Ik heb niet gevraagd wat ik kon doen voor die 50 euro die ik al betaald had... ging er vanuit dat dan een handjob zou zijn en die hoefde ik niet, dus ben toen weggegaan. Ze zei dat dit standaardprijzen zijn die elk meisje hanteert. Nou heb ik niet veel ervaring op de Wallen, maar deze prijzen heb ik nog niet eerder gehoord.
 
@straightshooter Dus die vrouw heeft je gewoon 50 euro laten betalen voor helemaal niets! Heb je dan niet je geld teruggevraagd? Ik heb wel eens meer hier gelezen over een Oost Europese dame, die ook beweerde dat 50 euro alleen entree was en daarna voor alles betaald moest worden. Dat deden alle vrouwen volgens haar. Voortaan kun je beter eerst afspreken wat de mogelijkheden zijn voor je ook maar iets betaalt, of naar Singelgebied of Ruysdaelkade gaan. Dan heb je gewoon een leuk bezoekje voor 50 euro, lees de recensies maar. Vind dit echt schandalig van haar. Succes volgende keer!
 
Zo! 50 euro alleen voor 'even binnenkijken' is wel fors aan de prijs. Je had beter naar Red Light Secrets kunnen gaan, zie je hetzelfde, en meer, maar dan voor 35 euro minder. 😆 Maar ja, het heet niet voor niets Pees-kamer.
De walletjes zijn er in de avond alleen voor toeristen nog. Kijk maar naar de aantallen kijken-kijken-niet-kopen gasten, hele groepen lopen er nog steeds die nooit naar binnen gaan. En de huur moet gewoon betaald worden. Veel vaste dames zijn al verjaagd/vertrokken door corona en de sluiting van de vele ramen.
Ook zijn er al leuke dames uitgeweken naar de Ruysdaelkade en het Singelgebied. Dan maken ze daar het instaptarief ook hoger overigens, 100 voor P&N, 50 voor alleen PMC, 15 minuten.
Nee, de walletjes laat ik voor wat het is; één grote toeristische attractie. Er moet alleen nog een hek omheen. Ik ben benieuwd naar de Wallen-2.0 oplossing van mevrouw Halsema.
 
Ik denk dat ik die ook gezien heb. Vlotte babbel en heel goed Engels? Inderdaad mooie billen, vrij volle billen ook (al helemaal voor een Aziatische).

Mijn ervaring was niet al te positief. Ben naar binnen gegaan en moest toen 50 euro betalen. Vervolgens een trappetje af naar beneden en toen vroeg ze wat ik wilde. Ze vertelde dat als ik wilde neuken, dat me dat dan 200 euro extra zou kosten. Pijpen was, volgens mij, 100 extra. Ik heb niet gevraagd wat ik kon doen voor die 50 euro die ik al betaald had... ging er vanuit dat dan een handjob zou zijn en die hoefde ik niet, dus ben toen weggegaan. Ze zei dat dit standaardprijzen zijn die elk meisje hanteert. Nou heb ik niet veel ervaring op de Wallen, maar deze prijzen heb ik nog niet eerder gehoord.
Mij is precies het zelfde overkomen, ik nam het niet en heb haar ook dat ook gezegd, in het Engels tegen spreken en zeggen dat alles dames 50 rekenen voor HJ en 100 voor BJ en 200 voor Full service. Heb dat mokkel verteld dat dat gelul was en in een keer kon ze heeft goed Nederlands. Ben 50 EUR lichter weg gegaan zonder enige service omdat je maar zo
ver kan gaan. Maar dit was echt waardeloos en heeft de wallen voor mij compleet verpest. Dit soort dames moeten daar niet gaan zitten. Er zijn dames die goede en eerlijke service bieden maar dit jonge mokkel niet.
 
Mij is precies het zelfde overkomen, ik nam het niet en heb haar ook dat ook gezegd, in het Engels tegen spreken en zeggen dat alles dames 50 rekenen voor HJ en 100 voor BJ en 200 voor Full service. Heb dat mokkel verteld dat dat gelul was en in een keer kon ze heeft goed Nederlands. Ben 50 EUR lichter weg gegaan zonder enige service omdat je maar zo
ver kan gaan. Maar dit was echt waardeloos en heeft de wallen voor mij compleet verpest. Dit soort dames moeten daar niet gaan zitten. Er zijn dames die goede en eerlijke service bieden maar dit jonge mokkel niet.
Als het zo moet mogen ze van mij de wallen sluiten stelletje oplichters dat ze zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan