WHEM Fion, Eindhoven, prive ontvangst, website kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En eerder ook enkele niet zo beste recensies.
Ik heb haar ooit in een voorstelrondje gezien. Haar gezicht is heel oud. Dus zeker geen blind date doen.
 
Ik heb haar een paar jaar geleden bezocht bij privebtob. Ze was toen ook al 50, dat is ze volgens haar advertentie nog steeds. Als je van rijpe dames houd dan zeker doen. Sex was redelijk, Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Ik ben in 2018 bij haar langs geweest. Ik had bewust een afspraak gemaakt met haar, omdat ik met een oudere vrouw wilde zijn. Er heerst dan toch zo'n stigma dat die wel oud, maar ook nog botergeil zijn. Viel dat even tegen, het was mijn eerste en enige ervaring in een privehuis.

Wat mij het meeste stoorde was haar routine, er zat geen greintje spontaniteit in. Het begon al met mijn pik wassen bij de gootsteen, nou zal dat vast normaal zijn, maar het voelde toch een beetje alsof ik een kleine jongen was die nog door zijn moeder gewassen moet worden. Slokje mondwater zodat we konden tongzoenen. En met tongzoenen bedoelde zij dan heel lafjes haar tong uitsteken en de mijne aanraken.

Daarna alle verplichtingen gedaan, waarbij ze haar schema strak aanhield en keer op keer zij "nu doen we dit, nu doen we dat". Tijdens het neuken continue vragen of ik al bijna klaar was en dat ik het wel moest zeggen als ik was klaar gekomen. Jemig, ik ben toch geen kleuter. Uiteindelijk maande ze me dat ik toch echt moest klaarkomen, want ze eindigt altijd met een massage. Nou nee klaarkomen lukt zo echt niet, doe dan de massage maar.

Het was voor mij een hele deceptie als eerste keer. Fion leek ook een pruik te dragen, want haar haren voelden wel heel erg synthetisch aan.

Aangezien ik nooit meer ben terug geweest lijkt het me duidelijk dat er geen herhalingsgevaar is.
 
Ook een keer bezocht bij Body to body in Eindhoven. Een vriendelijke dame op leeftijd met een goede smaak voor sexy kleding. De sex was treurig met weinig actie. Pijpen in fases met weinig gevoel. Tijdens het beffen begon ze al na plus minus 8 likjes een orgasme te faken. Ze schijnt wel goed te zijn in sessies waarbij de klant onderdanig is. Alleen zelf geen ervaring mee dus dat kan ik niet bevestigen. Voor mij helaas geen 2e keer.
 
Fion heeft grote, prachtige borsten en kan de spanning goed opbouwen zodra ze verschijnt met haar sexy outfit, laarzen en kousen.Ze weet precies hoe ze een man kan opwinden en pijpen doet ze als de beste.Ze heeft een heel strak kutje en het voelt heerlijk om intiem met haar te zijn.Al jaren maak ik spannende afspraakjes met haar.Een heerlijke vrouw die veel verrassingen in petto heeft.
 
Fion heeft grote, prachtige borsten en kan de spanning goed opbouwen zodra ze verschijnt met haar sexy outfit, laarzen en kousen.Ze weet precies hoe ze een man kan opwinden en pijpen doet ze als de beste.Ze heeft een heel strak kutje en het voelt heerlijk om intiem met haar te zijn.Al jaren maak ik spannende afspraakjes met haar.Een heerlijke vrouw die veel verrassingen in petto heeft.
Weet ze met haar snoerstrakke bankschroefkutje en haar goddelijke malse overheerlijke perfect gevormde Griekse godinnenborsten ook precies hoe ze op reviewwebsites stiekem recensies onder haar eigen topic kan plaatsen zonder dat het zo godsgruwelijk overduidelijk is dat zelfs een blinde kan zien dat ze de boel aan het flessen is? Of hebben jullie het daar nog nooit over gehad tijdens een van die geweldige hoogfrequente afspraakjes gedurende de laatste decennia?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan