FKK Oase, Burgholzhausen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
353
02/07/21
328
12
Adres :
Oben-Erlenbacher-Strasse 109
61381 Friedrichsdorf-Burgholzhausen


Parking is er voldoende rondom de club, deze ligt een beetje in the middle of nowhere.

Normale entreeprijzen : 65 euro.
Op woensdag : 50 euro.
Er is ook een 6 beurtenkaart voor 300 euro, deze kaart mag ook voor groepen gebruikt worden.


Openingsuren : zondag en maandag 10:00u tot 04:00u
Andere dagen 10:00u tot 05:00u.

Omschrijving : dit is een FKK-saunaclub, dwz een bordeel gecombineerd met wellness. De dames lopen naakt, behalve op donderdag. Dat is de dessousdag : meisjes in bikini of lingerie. Naakt valt hier te relativeren : veel meisjes hebben ofwel een topje ofwel een broekje aan.
Naast de receptie is er de grote barruimte. Bij aankomst krijg je naast de bar een badjas, handdoek en slippers. Extra handdoeken kan je gewoon nemen.
Via een trap kom je aan de lockers, hier zijn ook de douches en toiletten. Via een andere trap kom je aan de grote jacuzzi waarin plaats is voor makkelijk 20 man.
Vlak naast de jacuzzi is de resto die voortdurend geopend is. Eten en drinken zijn gratis, behalve alcohol. Een glas pils kost 5 euro, cash te betalen. In de avonduren worden er soms ook pizza's gebakken aan 15 euro.
Bij mooi weer wordt er gebarbequed buiten.
Er is buiten ook 1 uitstekende sauna, een stoombad en douches; er is ook een zwembad met ingebouwd bubbelbad en daarrond een ligweide.
Vlak naast de wellness is er een rustruimte waar dames niet mogen komen. Hier mag je wel je smartphone gebruiken, elders niet.
Op geregelde tijdstippen zijn er een masseur en zelfs een manicure aanwezig.

Publiek : veel buitenlanders met poen op zak, de metropool Frankfurt is niet veraf.

Dames : hoofdzakelijk Roemeens. Prijzen : 50 euro per halfuur, extra's te bespreken.

Nog dit : je kan een VIP kamer huren, inclusief overnachting en shuttledienst van en naar de luchthaven. Kostprijs : 1000 euro.
 
Laatst bewerkt:
grote FKK met veel buitenruimte en vrouwen hebben hier nog een startprijs van 50€(proberen meer natuurlijk),vrouwen vallen u ook niet super veel lastig en service van de vrouwen was goed(de 2 die ik heb meegenomen toch:)).
bier is 5€ niet 10 zoals eerder vermeld.
heb 2 FKK bezocht dit weekend (oase en sharks)oase is meer mijn ding, veel minder opdringerige vrouwen,buiten is het aangenaam en 50€ startprijs .
sharks heeft iets meer keuzen aan vrouwen (in oase 50 vrouwen en sharks 70 ongeveer)maar in sharks is de prijs 100€,je kan wel proberen af te bieden.
 
Vijftien jaar geleden verschillende FKK's bezocht waaronder ook oase. Tijdens hookers pagina periode allemaal beschreven gehad. Was een mooie tijd 😇
 
Was een paar maanden geleden nog eens bij Oase en inderdaad, het is nog altijd een hele mooie club met een grote groep ongelooflijk mooie vrouwen.
Entree (op een Maandag) was 65 EURO .. het enige nadeel in vergelijking met vroeger is dat de dames (althans die ik gesproken heb) nu wel 50 EURO extra vragen voor FO. Dus voor een zalig half uurtje ben je wel 165 EURO kwijt.
Maar dat neemt niet weg dat als ik weer eens in de buurt ben, ik die paar km om zal rijden voor een leuke tijd.
 
Een week of twee terug op een vrijdagavond bij deze club beland. Veel lekkere vrouwen aanwezig toen we aankwamen rond half elf. Om één of andere reden een kamergang gemaakt met de wat oudere Victoria (ex GT). Niets aparts eerlijk gezegd voor 100,- per half uur. Wel een redelijk goede pijp beurt. Daarna de Roemeense Vera weten te strikken voor 100,- voor een half uurtje. Ze wilde aanvankelijk 150,- Dat is sowieso teveel voor een half uurtje. Een lekker uitziende slanke Roemeense van 28. PZC en tongen was inbegrepen. Op de kamer begon het gezeik al meteen. Minimaal tongzoenen en het pijpen was ook niet wat. Ik mocht haar ook al niet likken. Ze zat echt alleen maar te zeuren en ik moest haar neuken. Nou dat heeft ze geweten. Omdat ik nogal teleurgesteld was in de service en al een kamergang had gehad heb ik haar 20 minuten keihard liggen neuken in een aantal verschillende standjes. Ze vond mijn lul eigenlijk al te groot om te pijpen en omdat het zo waardeloos was heb ik haar laten boeten, haha! Het was een potje knallen ala Rocco Sifredi. Het zweet liep van me af toen ik klaar was. Het enige wat ze nog kon zeggen was dat ik gek was. Pech meisje, moet je de zaak maar niet proberen te besodemieteren.
Daarna nog een enorm lekkere meid gedaan van wie ik helaas de naam ben vergeten. Een Playboy model op en top. Veel te duur, maar mooi om eens mee te maken.
Eerlijk gezegd vind ik dit soort clubs veel te duur worden. 100,- entree met 2 drankbonnen erbij, en dan minimaal 100,- voor een half uurtje soms waardeloze sex. Dan bezoek ik toch liever één van mijn geliefde prive dames.
Hoewel de ambiance wel mooi is met zo'n 50 lekkere naake vrouwen om je heen die er ook nog eens allemaal super lekker uit zien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan