Recensie Flavia, Brussel, Aerschotstraat 168, avond 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
229
05/02/22
159
14
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50,00
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze avond rond kwart voor acht doorheen de straat gewandeld. HGet wordt stilaan een gewoonte om te moeten vaststellen dat er amper dames achter het raam zitten. En de dames die er zitten zijn meestal -naar mijn normen althans- veel te dik en te klein.
Uiteindelijk dan toch binnengestapt op nummer 168 waar een jonge mooie niet al te grote, maar toch slanke dame achter het raam naar haar smartphone zat te staren. Uit wanhoop bij mijn kans gewaagd.
"50 Euro, one position' ". Botweg in mijn gezicht gegooid. Normaal betaal ik nooit 50 Euro voor een eerste neuk, maar ik was echt wanhopig. Heel slechte ingesteldheid! De rest is voorspelbaar. Klantvriendelijkheid nul komma nul, zero! Eigenlijk had ik na 1 minuut in de kamer reeds naar buiten moeten stappen. Deze dame heeft de kunst ontwikkeld om geld te scheppen zonder enige vorm van dienst te verlenen. Het is haar al te veel om een vraag te antwoorden. Ze lijkt mij bijzonder pretentieus met enige vorm van hoogheidswaanzin. Zonder enig voorspel -ze heeft piercings in haar tepels, en o wee als je durft haar tepels aan te raken- begint jou te pijpen, maar is onbekwaam om mij na 10 minuten een stijve te bezorgen. Het neuken is een het vermelden onwaardig. Opwinding nul. Eigenlijk is haar aanraken reeds problemen zoeken. Neen, deze dame denkt werkelijk dat zij wegens enige vorm van schoonheid gewoon haar klanten kan oplichten. Een ramp. Onvoorstelbaar dat ik na zoveel jaren ervaring mij zo laat oplichten.
Voor mij is de straat werkelijk morsdood. Er valt werkelijk niets meer te beleven.
 
Flavia is meestal een van de beste. Ze heeft goede recensies op youppie.

Het verbaast me dat jouw ervaring zo anders was. Je hebt veel negatieve beoordelingen geschreven... Het lijkt erop dat de meeste beoordelingen met één ster van jou komen...

"Normaal betaal ik nooit 50 euro voor een eerste neuk"

We leven niet in 2003. 50 euro is niet veel in 2023. Inflatie.

Je maakt haar al kwaad voordat de sessie begint...
 
...recensies op youppie.
:ROFLMAO:Wat youppie allemaal neerpent laat mij koud.... Er was ooit een tijd dat ik verplaatsingen deed om dames die er uitgebreid bewierookt werden te ontmoeten, maar ter plaatse deugde het voor geen millimeter. Een mens leert wel bij gedurende jaren hoerenloperij.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ook op dit forum lees je wel dat het vroeger veel beter was in de straat. Gelukkig heb ik er uitgebreid van kunnen genieten. Nu is het huilen met de pet op. Maar er zal altijd wel een hoop mannen zijn (waaronder jij?) die ook nu nog volop aan hun trekken komen bij dames waar ik met een grote bocht omheen stap. Sukses ermee! Ik wacht met spanning om jouw recensie over Flavia te lezen. Of enig ander bezoekje in de straat.
 
Vandaag nog eens in de A-straat. Nog minder dames dan toen ik er de laatste keer was. Ik zag Flavia staan, maar kon mij niet herinneren dat ik ooit bij haar was geweest. Ze zag er sexy uit, een lichtpuntje in de verrote straat. Ik vroeg haar de prijs. 50 Euro. Ik vroeg of ik daarvoor haar tepels mocht zuigen. "Neen," zei ze, "Ik heb geen melk". :ROFLMAO:Haha, alsof ik melk zocht in de borsten achter de ramen in die straat. Wat wel mocht was haar borsten aanraken, maar niet kussen. :oops:En voor dit pretetieus geval moet ik 50 Euro ophoesten? "Je bent wel mooi," zei ik haar nog, ," maar daar stopt het dan ook", en ik was weg.
Hier op internet lees ik dan dat ik vorige keer was binnengestapt met katastrofale gevolgen. Gelukkig liet ik mij deze keer niet vangen aan dit betwetertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan