Waarschuwing Fleur, Maastricht, Nijkerk, 8469596

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.345
29/12/21
1.560
17
Een typisch voorbeeld waar veel kan.
Werd hier al meermaals over getipt deze ''Fleur''.

In haar whatsapp status staat: je moet een profiel foto hebben, in de app zelf heeft ze het over een duidelijke foto van jou.
Maar als het haar niet aanstaat reageert ze ook niet onder het mom van ''geen interesse''.

Het circus reist snel rond want vanmiddag was ze nog in het gelderse Nijkerk en nu inmiddels al in Maastricht.
Foto's zijn al vaker voorbij gekomen, snel het gezicht afgeschermd om het zoeken moeilijker te maken.

Helaas worden deze foto's veelal gebruikt waardoor het niet moeilijk was te zeggen dat zit zeker nep is.
Als ik deze dame confronteer geeft ze niet meer thuis.
Maar je krijgt wel een bedreig bericht van een ander ineens....

Ook op WHG heeft ze geen vrienden.

Doe er jullie voordeel mee...
''haar'' advertentie:
 
Het is Assen ipv Maastricht.. paar km verschil.
Lastig bij te houden als ze ieder uur locatie veranderd.
Inmiddels in Deurne en via een andere advertentie nog eens een foto van een compleet andere dame...

nog een andere ad van haar met foto die overigens van internet gejat is.
zelfde telefoonnummer.

Op Whatsapp heeft ze totaal andere dame(s) als foto haha
 
Volgens "wie heeft mij gebeld"zijn er veel mensen die je voor haar waarschuwen.
Klopt maar laat ze allemaal afschermen.
Ik heb al contact opgenomen met Wie heeft gebeld, maar helaas nog niet met (positief)resultaat.

Inmiddels is het circus in Hoogeveen neergestreken, wat wordt de volgende plaats?
 
Wacht even.
WHG helpt dus de fraudeur door dat soort verzoeken te honoreren?
Of mis ik iets ?
Nee als je daar melding maakt dat de reacties die onder een nummer staan kunnen ze inderdaad een onderzoek starten.
Maar als je ze even mailt op hun mail adres met een linkje naar hier of met extra bewijzen gooien ze alles zo weer online.

Opvallend is nu wel dat alles afgeschermd is wat eerder niet zo was, toen stonden er een aantal gewoon nog online en een paar afgeschemd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan