Recensie Fleur, Zoersel/Zandhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

margera

Wandelaar
50
05/08/22
25
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girl-friend-experience-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fleur zou volgens haar advertentie 48 zijn maar dat is volgens mij net iets te optimistisch, ik schat ze ergens in de 2de helft van de 50.
Dat neemt niet weg dat ze een knappe, lieve MILF/cougar (noem het hoe je wil) is.
Ze ontvangt in een gewone straat, wel niet in Zoersel maar in Zandhoven. Ze zit daar volgens mij ook niet alleen, er was af en toe toch wat gestommel op de gang te horen en er stonden wel wat auto's op de 2 opritten die het huis heeft.
Zou het kunnen dat Kelly uit @Boris1880 's review er ook werkt?

De afspraak maakte ik via sms, ik had haar eerst gebeld maar ze nam niet op, enige tijd later kreeg ik een sms van haar terug waarin ze haar uren voor die dag meedeelde.
Na wat over en weer ge-sms was de afspraak zo gefixt.

Ik was er stipt op tijd, belde aan en een grote slanke knappe dame opende de deur. Het type buurvrouw waarover je wel eens fantaseert.
Ik werd mee naar boven begeleid en na het verplichte wasje en financiën begonnen we rechtstaand te kussen, wat ze vol overgave deed.
We gingen op bed verder, langzaam zakte ze al kussend naar beneden af. Mijn paal stond al in geef acht, ze maakte er een grapje over en nam hem daarna in haar mond.
Ik kreeg me daar toch een pijpbeurt, man man wat deed ze dat goed, en graag, dat was er aan te merken. Ze nam hem helemaal in haar mond met veel spuug en vergat mijn ballen ook niet, zalig!
Ze vroeg of ze wat olie mocht gebruiken, daarna kreeg ik een penismassage zoals ik er nog nooit één kreeg. Eikel, ballen tot net aan mijn kontgaatje, geen plekje sloeg ze over.
Ik voelde dat ik bijna ging spuiten, tijd om even af te koelen. Mijn beurt om haar lichaam te verkennen.

Ik begon bij haar mooie tietjes (daar heeft ze wel wat hulp gekregen van de knutseldokter), beetje met haar tepeltjes spelen en daarna haar kale poesje gevingerd en gelikt.
Ze begon zachtjes te kreunen en te kronkelen, echt of fake, wie zal het zeggen? Nat werd ze er alleszins wel van.
Na de befbeurt moest Fleur even op adem komen, ik zat op mijn knieën naast haar en ze begon mijn pik weer te teasen met haar nagels tot ze hem weer in haar mond nam.
Ze vroeg of ze een condoom om moest doen of dat ik wou dat ze me klaar zou pijpen.
Ik koos voor het laatste, ging op mijn rug liggen en genoot van part 2 van wat toch één van de beste blowjobs zou worden die ik de laatste jaren kreeg.
Het halve uurtje zat er bijna op toen ik haar zei dat ik ging spuiten. Ze bleef maar doorgaan, haalde hem net op tijd uit haar mond en liet mijn lading op mijn buik belanden.

Herhalingsgevaar uitermate groot, misschien kies ik dan wél om te neuken of ga ik toch weer voor een heerlijk BJ, who knows? :)
 
Laatst bewerkt:
Fleur zou volgens haar advertentie 48 zijn maar dat is volgens mij net iets te optimistisch, ik schat ze ergens in de 2de helft van de 50.
Dat neemt niet weg dat ze een knappe, lieve MILF/cougar is (noem het hoe wil).
Ze ontvangt in een gewone straat, wel niet in Zoersel maar in Zandhoven. Ze zit daar volgens mij ook niet alleen, er was af en toe toch wat gestommel op de gang te horen en er stonden wel wat auto's op de 2 opritten die het huis heeft.
Zou het kunnen dat Kelly uit @Boris1880 's review er ook werkt?

De afspraak maakte ik via sms, ik had haar eerst gebeld maar ze nam niet op, enige tijd later kreeg ik een sms van haar terug waarin ze haar uren voor die dag meedeelde.
Na wat over en weer ge-sms was de afspraak zo gefixt.

Ik was er stipt op tijd, belde aan en een grote slanke knappe dame opende de deur. Het type buurvrouw waarover je wel eens fantaseert.
Ik werd mee naar boven begeleid en na het verplichte wasje en financiën begonnen we rechtstaand te kussen, wat ze vol overgave deed.
We gingen op bed verder, langzaam zakte ze al kussend naar beneden af. Mijn paal stond al in geef acht, ze maakte er een grapje over en nam hem daarna in haar mond.
Ik kreeg me daar toch een pijpbeurt, man man wat deed ze dat goed, en graag, dat was er aan te merken. Ze nam hem helemaal in haar mond met veel spuug en vergat mijn ballen ook niet, zalig!
Ze vroeg of ze wat olie mocht gebruiken, daarna kreeg ik een penismassage zoals ik er nog nooit één kreeg. Eikel, ballen tot net aan mijn kontgaatje, geen plekje sloeg ze over.
Ik voelde dat ik bijna ging spuiten, tijd om even af te koelen. Mijn beurt om haar lichaam te verkennen.

Ik begon bij haar mooie tietjes (daar heeft ze wel wat hulp gekregen van de knutseldokter), beetje met haar tepeltjes spelen en daarna haar kale poesje gevingerd en gelikt.
Ze begon zachtjes te kreunen en te kronkelen, echt of fake, wie zal het zeggen? Nat werd ze er alleszins wel van.
Na de befbeurt moest Fleur even op adem komen, ik zat op mijn knieën naast haar en ze begon mijn pik weer te teasen met haar nagels tot ze hem weer in haar mond nam.
Ze vroeg of ze een condoom om moest doen of dat ik wou dat ze me klaar zou pijpen.
Ik koos voor het laatste, ging op mijn rug liggen en genoot van part 2 van wat toch één van de beste blowjobs zou worden die ik de laatste jaren kreeg.
Het halve uurtje zat er bijna op toen ik haar zei dat ik ging spuiten. Ze bleef maar doorgaan, haalde hem net op tijd uit haar mond en liet mijn lading op mijn buik belanden.

Herhalingsgevaar uitermate groot, misschien kies ik dan wél om te neuken of ga ik toch weer voor een heerlijk BJ, who knows? :)
Ik denk dat het inderdaad wel eens hetzelfde adres kan zijn :) was gelegen aan een nogal katholiek boomgebied ;)
 
Er ontvangen daar drie dames Fleur liesje en nog een andere dame (auto altijd parkeren op parking )
Ik vermoed Veronique uit Zoersel … de aandachtige kijker/wandelaar kan op de foto's zien dat er op de achtergrond iedere keer dezelfde verwarming te zien is 😉
Jullie hebben bij de interesse wel gewekt om Fleur een bezoekje te brengen, waarvoor dank! Is het daar aan een grote paring die meestal redelijk leeg staat?
 
Er ontvangen daar drie dames Fleur liesje en nog een andere dame (auto altijd parkeren op parking )
Volgens mij nog wel meer als je de foto's een beetje vergelijkt van een aantal dames die adverteren in de regio Zoersel/Zandhoven:
Fleur, Kelly, Liesje. Veronique inderdaad en nu sinds kort ook nog Tamara. Allemaal hetzelfde slaapkamer interieur.
Ze zijn één voor één wel lastig te pakken te krijgen om een afspraak te fixen heb ik de indruk.
 
Volgens mij nog wel meer als je de foto's een beetje vergelijkt van een aantal dames die adverteren in de regio Zoersel/Zandhoven:
Fleur, Kelly, Liesje. Veronique inderdaad en nu sinds kort ook nog Tamara. Allemaal hetzelfde slaapkamer interieur.
Ze zijn één voor één wel lastig te pakken te krijgen om een afspraak te fixen heb ik de indruk.
ik heb morgens gebeld om 09.00 uur en om 12.30 uur zelfde dag afspraak met Liesje (is wel eenmalig met Liesje )
 
Is eigenlijk een zotte doos en was niet echt fris beneden , en dikwijls stopte ze tijdens het knuffelen en de tv stond daar in de kamer zeer hard , niet echt gezellig
Gelukkig net op tijd gelezen. Was net van plan om met Liesje af te spreken, maar voor een onfris doosje en te veel lawaai pas ik!!
 
Vandaag ook Fleur bezocht, eerst gebeld maar ze nam niet op daarna heeft ze sms gestuurd, afspraak verder gemaakt via SMS en liep vlot.
Direct een goeie klik met Fleur en een kort goed gesprekje, na het wasje en het finaciele eraan begonnen, pijpen is inderdaad zeer goed. Tongzoenen ook zeer goed ze gaat er vol voor. pijpen, beffen, 69 en allerhande standjes gedaan ze vroeg zelf om rechtstaans voor de spiegel..., Achteraf na het wasje zei ze dat ze me precies ergens van kende, ik herkende haar echt niet meer maar toen ze zei waar ze een jaar of 8 geleden ontving onder andere naam kon ik bevestigen dat ik daar enkele malen geweest was. Blij haar terug gevonden te hebben, herhalingsgevaar zeer groot
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/girl-friend-experience-2.html
Totale kosten (in euro)
125
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeker boven het gemiddelde. Topper die al lang in het vak zit en weet wat pijpen is.
Je zal zeker niet rap rap buitengewerkt worden
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan