WHEM Floortje, bergen op zoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gezette vriendelijke oudere Zeeuwse dame. Toen zelfde nette lokatie als Samantha omg. BoZ. Goede voor -en nazorg incl uitgebreid douchen na de massage. Een beetje gehaast was ze wel en het is ook niet de massage die je nooit vergeet zoals kn de flink opgehemelde advertentie op SJ.... voor en achter goed, maar je moet puur voor een goede b2b massage gaan met weinig erotiek. Al met al wel beter dan Samantha en ook nog eens een normalere prijs.
 
Weet je toevallig ook wat de 2 vragen/wensen zijn die ze in de advertentie aangeeft?

Stel je er niet veel bij voor... als je het goed kunt mag je terugmasseren...
 
Ik was zeer recent nog bij Floortje. Contact verloopt vlot via WhatsApp. Voor het huisnummer bij aankomst even bellen.
Floortje is n aardige dame, no-nonsens en communicatief. Is inderdaad wat forser dan op de foto maar ik hou daar wel van.
Eenmaal boven is het warm en schoon.
Massage voor en achter is aardig maar zeker niet erotisch. Body to body gaat wat moeizaam en dan alleen met haar borsten. Niet met billen of pussy.
Ik kon haar borsten en billen zonder probleem aanraken. Tussen de benen niet!
Tegen het eind werkt ze naar het hoogte punt, was niet verkeerd maar ik had toch het gevoel dat ze me niet goed aanvoelde! Kortom, niet heel slecht maar ook niet "wauw dat was n geweldige massage". Herhalingsgevaar: wie weet!!!!
 
Ooit een keer langs geweest voor een penismassage. Leuke en aardige vrouw. Stelde steeds orgasme uit en ik wist niet of ik aan haar borsten mocht zitten. Ze merkte dat en uiteindelijk had ze het afgemaakt met een titjob. Wilde nog wel een keertje langsgaan maar volgens mij is ze gestopt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan