Recensie Floortje, Boom 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Njuweef

Newbie
16
03/05/22
26
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/din-21-6-floortje-echt-hollands-fotomodel.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prachtige dame, sympathiek en mooi.
Alles wat in de advertentie staat klopt.
Zonder echt in details te treden een prachtige date mee gehad. Zij geniet ook echt mee en geeft je veel terug, pijpen met gevoel, GFE, alle normale dingen zoals vingeren en beffen en aangenaam neuken, voor 2 uur afgesproken en nog een aangename ontspannen babbel mee gehad.
Ondanks haar mooie gezichtje en prachtfiguur geen enkele arrogantie te bespeuren.
Verschillende standjes mogelijk maar ik heb het maar uitgehouden in eentje dus ik moet zeker nog eens terug 😁😉.
Herhalingsgevaar : zeer zeker.
 
Prachtige dame, sympathiek en mooi.
Alles wat in de advertentie staat klopt.
Zonder echt in details te treden een prachtige date mee gehad. Zij geniet ook echt mee en geeft je veel terug, pijpen met gevoel, GFE, alle normale dingen zoals vingeren en beffen en aangenaam neuken, voor 2 uur afgesproken en nog een aangename ontspannen babbel mee gehad.
Ondanks haar mooie gezichtje en prachtfiguur geen enkele arrogantie te bespeuren.
Verschillende standjes mogelijk maar ik heb het maar uitgehouden in eentje dus ik moet zeker nog eens terug 😁😉.
Herhalingsgevaar : zeer zeker.
200 Euro voor 120 monuten? Weet jij het zeker?
 
Klopt, alleen ontvangt ze nu meestel in Boom. Tijdens tomorrowland wordt het hotel volledig verhuurd aan festivalgangers en kan het zijn dat ze terug ontvangt bij freya.
 
Ik heb er ook eens mee afgesproken in Freya (wel zo'n 3 jaar geleden). Heel knappe meid, maar verder niks bijzonders. Alle initiatief moest van mij komen, ze liet zich zomaar wat doen. Geen herhaling dus.
Knappe meid is voor mij wel voorbij. Opgespoten lippen, boob job en ontelbare tatoeages (25% van haar lichaam) later is ze een no go voor mij (de foto's van de advertentie zijn ongeveer 5 a 6 jaar oud)
 
Ben onlangs ook nog met deze dame geweest maar het was een grote flop.
Totaal geen interesse van haar zijde en alles op de automatische piloot leek wel een pop.
Daarbij ook nog die siliconen tieten het ziet er niet uit,hoe kan je jezelf zo naar de klote helpen.
De helft wat in de advertenrie staat is niet mogelijk eigenlijk alleen maar gezeur.
Daarbij een afspraak gemaakt maar dan ook nog bijna een half uur moeten wachten voor ze vrij was,maar dat is algemeen bekend dat alles maar geboekt wordt om het zo vol mogelijk te krijgen voor de euro"s en of jij een afspraak hebt en een half uur moet wachten maakt ze echt helemaal niks uit.
Ze is nog steeds actief in Boom,Hulst en soms Diest maar mij niet meer vezien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben hier een tweetal jaar geleden ook eens geweest. Lekker ding met ongelooflijk lekker kutje en een van de beste pijpbeurten die ik ook gehad heb. Maar tongzoenen niet mogelijk en ik ga akkoord met bovenstaande dat alles heel mechanisch en afstandelijk was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan