Recensie Floortje, Nijmegen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bedankt voor de info mannen. Ik zit zelf niet zo te wachten op het half naakt naar de douch lopen en terug. Horen werken vind ik niet zo erg, maar de voldoening gaat er achter best af als ik in de rij met alle andere lopers sta om me te douchen.
 
Nou zo erg is het nou ook weer niet hoor.
Ik ben er diverse keren geweest (overdag). De dames waarbij ik ben geweest checken eerst zelf of de gang leeg is en laten je dan (of samen) even douchen.
Ik ben alleen wel eens een andere dame tegen gekomen. En je hebt ook gewoon een handdoek die je kan gebruiken om te verbergen je niet wil tonen.
 
Klopt. Ook al regelmatig geweest en nog geen 1x andere klant tegengekomen onderweg naar de douche of terug naar de kamer.

Uiteraard wel voor bij het parkeren, maar over het algemeen wachten in de autk totdat dame aangeeft dat je naar binnen mag.

//Edit mod: Is nu duidelijk qua locatie, graag weer verder met recensies hier, vanaf dit bericht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/5457893-floortje
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs bij floortje langsgeweest in een boerderij.

Fotos zijn wel van een aantal jaren geleden. Ze is wat ouder en voller geworden. Niet dik, maar ook niet zo slank als de fotos.

Dame is vriendelijk en doet lekker haar best om het naar je zin te maken.

Pijpen doet ze lekker, sex is vrij normaal maar wel lekker. Ik zou nog wel weer terug willen gaan voor een pijpdate.
Aftrekken is niet haar sterkste kant.

Kamer is rommelig en overal liggen spullen.

De prijs is wel veel te hoog, het is niet dat je er iets uitzonderlijks voor terugkrijgt.

Herhaling alleen voor een pijpdate voor een redelijke prijs.
 
Onlangs bij floortje langsgeweest in een boerderij.

Fotos zijn wel van een aantal jaren geleden. Ze is wat ouder en voller geworden. Niet dik, maar ook niet zo slank als de fotos.

Dame is vriendelijk en doet lekker haar best om het naar je zin te maken.

Pijpen doet ze lekker, sex is vrij normaal maar wel lekker. Ik zou nog wel weer terug willen gaan voor een pijpdate.
Aftrekken is niet haar sterkste kant.

Kamer is rommelig en overal liggen spullen.

De prijs is wel veel te hoog, het is niet dat je er iets uitzonderlijks voor terugkrijgt.

Herhaling alleen voor een pijpdate voor een redelijke prijs.
Heeft zij een gouden clit wat een prijzen
 
In de regels staat dat alleen commentaar op de prijs leveren niet mag. Je bericht wordt waarschijnlijk verwijderd en je krijgt een waarschuwing ofzo.
Floortje hanteert al een paar jaartjes dezelfde prijs. Ze heeft hierin de balans tussen vraag en aanbod gevonden. En nog ontploft haar mobiel van de berichtjes.
 
Vraag en aanbod kunnen nog steeds van toepassing zijn hoor. Als zij berekent dat ze met deze prijs de maximale opbrengst ophaalt, dan is dat nog steeds economisch solide. 5 klanten van 300 is immers nog steeds meer dan 8-9 klanten van 150.

Nog los daarvan zijn er maar weinig mensen (laat staan dames van plezier) die het liefst zo veel mogelijk werk (klanten) willen. Genoeg vrouwen die liever 20% minder verdienen als ze dan ook veel minder klanten in zich hebben op een dag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan