Recensie Foxy, Bilthoven (voorheen De Bilt) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan de Wiipper

Wandelaar
94
18/10/21
46
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/de-bilt/3881136-foxy
Totale kosten (in euro)
€80,-
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke dame echter wel wat op leeftijd.
Contact gehad via Whatsapp om afspraak te maken, reageert pas laat op je appjes.
Datum en tijd afgesproken maar op de dag zelf geen reactie via de app toen maar gebeld en kreeg toen gelijk adres en huisnummer.
Ze heeft me lekker gepijpt en daarna diverse standjes door genomen om vervolgens lekker klaar te komen.
Ze praat gezellig en heeft geile voorstellen. Misschien nog eens zien of ze de volgende keer een voorstel wil uitvoeren.
Ze heeft wel een paar grote tepels om lekker aan te zuigen.
 
Zie trouwens nergens in haar advertentie dat ze aan anaal doet terwijl @Jan de Wiipper dat voor 80 euri in een half uurtje wel van heeft kunnen genieten. Heeft ze haar advertentie verandert of verleent ze tevens andere diensten die niet op d'r menulijst staan?
 
Aangezien ik ook wel interesse had om haar te bezoeken, heb ik met haar geappt. Anaal doet ze wel en is 20 euro extra als je een vluggertje of half uur afspreekt. Bij een uur zit dat in de prijs van 150 euro. :)
 
Ik had vandaag een afspraak gemaakt om bij deze dame langs te gaan..
Ik vond deze "leuke dame" meer op een junk lijken dan op een "foxy lady". Inderdaad gele scheve tanden waarvan ze volgens mij een aantal miste.
Volgens mij leek ze ook aan een oog blind of zo te zijn.
Ze ontving in een flatgebouw waar verbouwd werd. Geen vloer in de woning, matras op de vloer, zooitje in de gang. Had er geen goed gevoel bij dus heb ik haar vriendelijk bedankt en gezegd dat ik toch maar weg zou gaan. Toen zei ze dat ze geld wilde omdat ze zogenaamd andere afspraak had afgezegd. Haar toch ff duidelijk gemaakt dat dat niet ging gebeuren.
Ze liep kwaad de kamer uit en ik ben naar de voordeur gelopen en weg gegaan.
Voor dat geld zijn er veel mooiere dames!
Ik vind het niet erg om af en toe een dvp op leeftijd te bezoeken maar ik vond haar absoluut niet de moeite waard.
 
Wellicht is Foxy degene die jaren geleden (2015) ook al eens is beschreven op Hookers, zonderling typetje die aan ontvangst deed in de regio Bilthoven of Maarn. Kan even niet op haar naam komen :oops:
 
Nou, daar zullen we dan maar geen moeite in gaan steken.
Wel een groot verschil met het verhaal van Jan
Ja inderdaad. Ik had hem gevraagd hoe ze eruit zag, hygiëne etc etc..
Het klonk redelijk positief wat hij antwoordde dus ik dacht ik waag het, maar persoonlijk vond ik haar heel erg tegenvallen.
Op haar profiel foto ziet ze er heel anders uit vond ik. Misschien foto's van een aantal jaar terug?
 
Laatst bewerkt:
Wellicht is Foxy degene die jaren geleden (2015) ook al eens is beschreven op Hookers, zonderling typetje die aan ontvangst deed in de regio Bilthoven of Maarn. Kan even niet op haar naam komen :oops:
Ze heeft een paar jaar geleden als Angelique geadverteerd op SJ, ze ontving in Utrecht Overvecht en deed ook cardates. Deze dame heeft ook op de Europalaan gestaan toen die nog open was, stond regelmatig tegenover de stoplichten en had destijds verslavingsproblemen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan