Recensie Franceska Petrovicky 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/ts-francesca-petrovicky-top-transex.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Ontvangen in klein appartementje in Brussel. Kan zijn dat van Sandy Fernanda. Ze verhuurt het soms als ze zelf in Brazilië zit. Is een pareltje. Zo mooi. En kust leuk. Goed. Maar de intensie mankeert. In alles zo. Pijpen goed. Neuken goed. Er was geen anti klik en ze kon mijn grote pik wel smaken. Maar beetje te professioneel. Veel glijmiddel. En duidelijk een geboren Bottom. Zeker goed. Maar het has niks speciaal. Moest ik enkele malen terug gegaan zijn en de diensten bleven hetzelfde zou het wat saai zijn na een tijdje maar op zich een solide prestatie. Dat gezegd toch eerlijk 4 sterren moeten geven want 3 is unfair.
 
zelfde ervaring dan jij de eerste keer (in 2018) ze is beeldschoon maar te professioneel ze had zeker iets gesnuifd want ze was heel speed !
Tweede keer in décember 2021 beter maar nog niet fantastisch . ook wat ietjes meer molig dan de eerste keer waar ik haar kontje ZEER aantrekkelijk vondt .
Is en blijft een mooie trans . de eerste keer meer top dan bottom, de tweede keer omgekeerd . leuke klit niet te groot
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan